Codemasters en een heleboel toekomstige eigenaren van CMR3 zullen niet blij zijn met de wetenschap dat Colin Mc Rae de overstap maakt van Ford naar Citroen. Denk je als Codemasters een supergame te hebben neergezet zit de naamgever van de game in een ander merk auto als waar jij je op hebt gefoxust (leuke woordspeling). Loop je dus direct achter. Kom je met je net aangeschafte kapitale game thuis, gooi je hem in je xbox en rijd je in je Focusje de snelste tijden, zie je Mc Rae in de Citroen Xsara straks de openingsrace van het seizoen rijden op het moment dat je van je xboxje overschakelt op Telesport op je TV. Ik vind het in ieder geval wel jammer hoewel ik niets heb met Ford en ook wel benieuwd ben of CM met de Xsara iets kan bereiken. Misschien wel relatief snel een CMR4 met CM in de Citroen??????? Conqubite
De game zal dan wel misschien uitgesteld worden of misschien is het al veranderd of zijn ze er aan bezig.
Autootje veranderen is niet echt moeilijk, zo gedaan, heb je hooguit een weekje voor nodig maar ik denk niet dat ze het doen. Moeten alle covers namelijk opnieuw gemaakt worden
Tsja dit zat er gewoon al aan te komen. CMR is wel vertraagd laatst maar ik denk niet dat ze hier al van wisten (en daardoor de shit iets vertraagd hebben om de game aan te passen )
Overgestapt naar citroen wat een verliezer zeg, dat zijn ouwe lullen wagens!!! Hij zal wel een smak geld gekregen hebben, ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een citroen!!!!
:{ Na ja als de release date niet nog eens verschuift, boeit et me echt niet ... Want ... IK! WIL! CMR! 3! mzzl Munch and Abe
Sja ze zouden het misschien nog kunnen veranderen. Misschien is het daarom (weer) uitgesteld. Denk het opzich niet, zo'n verandering maak je niet zo 1-2-3... Maar wat kan Codemasters hier aan doen? Niks, ze zijn gewoon niet op tijd ingelicht of de deal is heel plotseling gesloten...
Je kan in het spel toch gewoon kiezen in welke auto je gaat rijden ? Je kan toch ook die Xsara kiezen ? Dan zouden ze alleen de frontjes van de doossies moeten veranderen. Maar ik denk dat het gewoon zoiets is als met F1 spellen. Daar verandert ook van alles en die spellen komen ook gewoon uit. Ik heb trouwens een filmpje gezien van CMR 3 waarin ook met een 2CV (eend) gereden werd. Vandaar dat ie is overgestapt naar Citroen. 2CV powerrrr !!!!