XBW Prijsvraag inzendingen: Halo 2 is...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mike, 17 jan 2005.

1. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    De afgelopen week maakte je kans op een Halo 2 LE door de slagzin 'Halo 2 is...' op een originele manier af te maken. Hier lees je er meer over.

Dit is de winnaar:

Halo 2 is ... genieten van je slok bier als de zomer eindelijk is aanbeland, alleen dan in je kamer met een controller in je hand.xbox_neut

Dit waren alle inzendingen:

Halo 2 is ... beroerd
    Halo 2 is ... niet zo fijn als je hoofd doorspoelen op de W.C.
    Halo 2 is ... het spel dat mijn leven voorgoed heeft veranderd, waardoor het nooit meer hetzelfde zal zijn
    Halo 2 is ... de reden dat Mirik zich niet meer scheert :)
    Halo 2 is ... the way to let the lead out, marines!
    Halo 2 is ... geen spel, maar een belevenis!!
    Halo 2 is ... legendarisch, maar in alle opzichten problematisch.
    Halo 2 is ... één supper vette game. Die ooit is uit gekomen op de xbox!
    Halo 2 is ... een vervolg op halo 1
    Halo 2 is ... zoals xbw!
    Halo 2 is ... mega-, super-, ultra- ....gehyped, maar of hij écht leuk is wil ik graag achter komen :)
    Halo 2 is ... de game die je de vraag van het leven laat vergeten, biertje?
    Halo 2 is ... een goeie opvolger met nieuwe wapens voertuigen maar helaas niet wat de mensen helemaal verwachten, onlangs een paar slecht punten in de singelplayer maakt de onwijze multieplayer het helemaal goed.
    Halo 2 is ... beter dan sex
    Halo 2 is ... De grootste teleurstelling van 2004 met een einde wat geen einde genoemd mag worden.
    Halo 2 is ... het, op multiplayer sterker, vervolg op Halo 1.
    Halo 2 is ... de opvolger van halo
    Halo 2 is ... werkelijk de multiplayer game aller tijden
    Halo 2 is ... Het verlengde tussen Hemel en Xbox ....
    Halo 2 is ... als een ring in de modder, die je net hebt gevonden.
    Halo 2 is ... voor fokking noobos
    Halo 2 is ... een waar kunstwerk, nooit heb ik zo'n mooie compositie gezien, het beeld en geluid is super mooi gemaakt en alles is beter dan in het eerste deel, het is echt kunst.
    Halo 2 is ... Legendary!
    Halo 2 is ... de beste en de oerhardste spel die er is!
    Halo 2 is ... is het spel dat de grond laat beven en de wereld op z'n kop laat staan.
    Halo 2 is ... Weet ik ook niet, daarom wil ik hem winnen!
    Halo 2 is ... net als minster remkes, ziet er normaal uit van buiten maar wacht maar eens tot hy lacht
    Halo 2 is ... een grafische extreme make-over van het bekende eerste Halo. Met andere woorden, De kont van Master Chief ziet er nu nog strakker uit met al die ingespoten extra polygonen.
    Halo 2 is ... In de schaduw getreden van Halo 1, en heeft als enige Halo 1 kunnen verslaan!
    Halo 2 is ... een game met een veels te vroeg einde.
    Halo 2 is ... the Best X-box Live Game Ever!!
    Halo 2 is ... de ontwikkeling van HET massavernietigingswapen.
    Halo 2 is ... waarmee ik MOET beginnen.....
    Halo 2 is ... zo goed als het moet!
    Halo 2 is ... gewoon de beste shooter.
    Halo 2 is ... een nieuw doldwaas avontuur van de Tokkies in Wonderland dat iedereen meegemaakt moet hebben.
    Halo 2 is ... de enige echte vervolg van het succesvolle deel 1.
    Halo 2 is ... als een verliefd koppeltje dat heel graag de brandende liefde voelt voor elkaar en de passie met elkaar deelt en ze tonen het graag.
    Halo 2 is ... als een joint, als je goed draait dan smoke je wat
    Halo 2 is ... als warthog vol met brutes (onmogelijk bruut)
    Halo 2 is ... als een tsunami, het sleept je mee...
    Halo 2 is ... über masterlijke chillie willie game dat een plaats moet hebben naast de goden.
    Halo 2 is ... cool
    Halo 2 is ... Juweel die xbox laat schitteren
    Halo 2 is ... HET BESTE ONLINE SPEL DAT ER IS
    Halo 2 is ... anders
    Halo 2 is ... Is vet, maar limited is ie zeker niet!
    Halo 2 is ... de beste game ever, door al het positieve commentaar op de meest toffe gamesite Xboxworld.nl
    Halo 2 is ... geweldig! De graphics.. De Gameplay.. Het Verhaal.. Op Live Knallen... Geweldig! Meer hoef ik er niet over te zeggen, dit is de droom van de xbox!
    Halo 2 is ... net zoals het lekkere gevoel dat je hebt na niezen, maar dan 10 keer beter!
    Halo 2 is ... de kaskraker die GTA San Andreas en Killzone verpulvert !
    Halo 2 is ... als een sorbet. Eerst word je verwend met het ijs en de singleplayer, maar de kers en de multiplayer zijn pas echt om van te smullen.
    Halo 2 is ... dé onmisbare ervaring voor elke gamer
    Halo 2 is ... het vervolg op Halo: Cobat Evolved.
    Halo 2 is ... niet revolutionair. Niet verbijsterend mooi. Niet GOTY. Maar het is wel een game met een vette singleplayer en een onverslaanbare, superdope multiplayer!
    Halo 2 is ... een geweldige terugkeer van de master chief.
    Halo 2 is ... truenheid ten top
    Halo 2 is ... nog niet in mijn bezit, daarom hoop ik dat deze prijsvraag een beetje meezit.
    Halo 2 is ... halo 2
    Halo 2 is ... a one of its kind sure to blow your mind tactical reality shooting gallery.
    Halo 2 is ... Een stomme overhypte leuke First person shooter
    Halo 2 is ... is het vervolg op Halo 1
    Halo 2 is ... net als een vriendin, mooi om te zien en leuk om mee te spelen.
    Halo 2 is ... Alles
    Halo 2 is ... een game die rustig vergeleken mag worden met andere meesterwerken van menselijke creatitviteit en artistiek talent zoals de Mona Lisa, de Nachtwacht en het werk van Mozart.
    Halo 2 is ... voor mij maar leuk voor een paar dagen, omdat ik thuis Xbox L!ve mis!
    Halo 2 is ... beter dan halo 1!!!
    Halo 2 is ... was, is, en zal altijd de beste game blijven
    Halo 2 is ... een game die ik nog nooit heb gespeeld
    Halo 2 is ... ...vet, ik wil niet naar bed! Dus ga ik maar weer verder totdat ik het op elite uitgespeeld heb!Kut, nu ben ik alweer dood! Nou ja, diegene naast me zit ook vol met lood!
    Halo 2 is ... een xbox-game.
    Halo 2 is ... een bak vol kattepis
    Halo 2 is ... een van de beste games van 2004. een game die veel verwacht werd door super veel mensen en die microsoft en bungie ook super rijk heeft gemaakt. het is ook een game die van nieuwe live dingen gebruik maakt zoals matchmaking.
    Halo 2 is ... een beetje teleurgesteld maar toch de beste game (ooit) op de xbox en dat zegt genoeg.
    Halo 2 is ... leuk, maar wat meer interessant is dat Halo 2 een remake is van Halo
    Halo 2 is ... de beste first-person shooter ooit gemaakt voor de console, en verslaat sony's Killzone met gemak, want halo 2 is Tha Bomb!! Voor Halo 2 heb ik letterlijk niet geslapen!!!!
    Halo 2 is ... het einde van mijn sociale leven.
    Halo 2 is ... HAao 1 maar dan stukken beter!!!
    Halo 2 is ... niet de beste ooit, maar zeker de moeite waard!
    Halo 2 is ... met Master Chief de beste shit, een ander spel spelen is gewoon een dodenrit!
    Halo 2 is ... als een orgie met Sylvie Meis, Katja Schuurman en Carmen Electra:)
    Halo 2 is ... als "the flood" .... geen ontkomen aan!
    Halo 2 is ... iets wat niet niets is.
    Halo 2 is ... een eindeloze achtbaanrit.
    Halo 2 is ... als Dick Advocaat die tijdens het EK Arjen Robben NIET wisselt, omdat hij eindelijk door heeft dat het de beste man van het veld is.

Halo 2 is ... net als liefde...

Met 2 of alleen de Covenant of de Flood uitroeien,
    dit spel zou me zeker kunnen boeien.

Ook al is XBox Live niet in mijn macht,
    Halo 2 heeft zeker de kracht,
    om mij onvergetelijke speluren te laten spelen,
    en mij achteraf te laten beven.

Laat mij toch HALO 2 winnen,
    Dan stop ik met deze zinnen,

Halo 2 is ... wat een verslaving voor een crackjunk is.
    Halo 2 is ... net als een tictac, hard van buiten maar zacht van binnen
    Halo 2 is ... het vervolg op halo
    Halo 2 is ... het vetste leukste beste lijpste mooiste prachtigeste legendarische spel dat er is!!!
    Halo 2 is ... een prachtig spel als je door de mankementen heen kan kijken
    Halo 2 is ... bagger.
    Halo 2 is ... vet overhyped...
    Halo 2 is ... cool en daarom voor iedereen een super beesten boel
    Halo 2 is ... Het laatste redmiddel tegen de dodelijke verveling in dit kleine dorpje
    Halo 2 is ... de delicatesse van puur gaming genot. Met een krokante tinnen laag en daarbinnen een heerlijke malse speel ervaring. Een genot voor elke FPS liefhebber.
    Halo 2 is ... online zo leuk voor velen,daarom moet ik deze zin met jullie delen, ik wed dat veel mensen hun antwoord op deze vraag naar jullie mailen.
    Halo 2 is ... de ultieme Xbox en Live! Ervaring
    Halo 2 is ... een game waar we lang op hebben gewacht.... te lang
    Halo 2 is ... vet, nog vetter dan het eerst deel, wat de beste console shooter ooit was. Halo2 verblindt je door zijn schoonheid, sleurt je mee en je vergeet je hele dagelijkse leven. Halo2 is super verslavend en super gaaf.
    Halo 2 is ... gewoon beter als Halo 1
    Halo 2 is ... mooi maar niet perfect, soms frustrerend maar vaak te gek
    Halo 2 is ... het kwadraat van Doom III
    Halo 2 is ... een geweldig online gamen maar de solo game is minder leuk
    Halo 2 is ... net als sex, heerlijk vermoeiend
    Halo 2 is ... het beste voorbeeld van: streven naar perfectie!!!!!
    Halo 2 is ... meer dan een vervolg op een van de beste shooters ooit
    Halo 2 is ... een lengendarisch spel!
    Halo 2 is ... het synoniem voor X-box.
    Halo 2 is ... het beste van 2004 en daarom een leuke herinnering aan een van de beste xbox-jaren!
    Halo 2 is ... te goed om in een zin te beschrijven
    Halo 2 is ... wat xboxworld voor alle gamers is
    Halo 2 is ... weer eens een ander bierfiltje:p

Halo 2 is ... .......
    Dat is de grote vraag
    'T antwoord boeit geen ene fuck
    maar dat horen ze niet graag

Dus ik rap en ik spit
    Mooie praatjes en veel shit

Ik ga dan ook echt niet voor de fame
    Halo 2 is gewoon een vette game

Halo 2 is ... al wat de PS2,NGC,.. niet konden verwezenlijken!!
    Halo 2 is ... de game waar iedereen zolang op heeft gewacht, maar daar waar sommigen van een koude kermis thuiskwamen, waren anderen tevreden over de nieuwe wapens, voertuigen, de cliffhanger als einde van 't spel en natuurlijk de xbox live functie.
    Halo 2 is ... een super vette game, want anders was ie een beetje lame
    Halo 2 is ... de game om alles om je heen weg te knallen, maar eigenlijk doe je dat in het spel, dus knal je buiten het spel niemand weg, wat natuurlijk vreemd is omdat je zegt dat je al je zorgen er buiten wegknalt, maar dat kan helemaal niet, omdat je in het spel zelf zit, dus dat is eigenlijk heel logisch
    Halo 2 is ... Leuk. Maar het zou nog leuker zijn als er nog een buitenaards leger was van allerlei Nijntje's. En dat ze met allerlei leuke en vooral zachte wapens Master Chief probeerde te vermoorde.
    Halo 2 is ... voor iedere gamer een must en daarom zeg ik nu bewust: een xbox zonder halo 2 is als een Ali zonder B.
    Halo 2 is ... dolle pret
    Halo 2 is ... alles wat mijn xbox wil
    Halo 2 is ... kort maar krachtig
    Halo 2 is ... vetgaafrelaxt in het kwadraat
    Halo 2 is ... het mooiste voorbeeld van het te lang uitstellen van een game om vervolgens niet in de smaak te vallen bij alle gamers die zo f*cking lang op deze game hebben gewacht.
    (samen met fable misschien )
    Halo 2 is ... beter als verzorging overschrijven.
    Halo 2 is ... een shooter voor de xbox.
    Halo 2 is ... de beste shooter na Halo Combat Evolved, goede verhaallijn waar je dan wel moet op letten, mooiste graphics, hele goeie A.I., een vette multiplayer, waar Bungie dan wel een paar foutjes moet uithalen, het is gewoon vet bruut
    Halo 2 is ... cool!
    Halo 2 is ... halo 2 is een giller, hiermee ben je een killer.
    Halo 2 is ... het vervol op Halo 1 natuurlijk :)
    Halo 2 is ... bevredigend voor je gedrag. Vooral als je de Convenant niet mag!
    Halo 2 is ... the sequel to Halo - the best-selling Xbox game to date. Halo 2's plot sees Master Chief and Cortana returning to Earth in an attempt to stop the onslaught of the Covenant, a terrifyingly aggressive alien civilization, bent on the conquest and destruction of any species that dares defy them. Master Chief will be called on to save the greatest prize in the Human colonies - Earth itself.
    Halo 2 is ... als een dame als je het speelt vergeet je de tijd en is het zo weer voorbij,maar de herinneringen blijven bij je en je kan altijd iets vasts met haar beginnen. ze is je je tweede dame, maar je moet toegeven dat je eerste het beste was.
    Halo 2 is ... de beste halo 1 killer die er is!
    Halo 2 is ... Kort maar krachtig
    Halo 2 is ... Leuker Als Je Het Zelft Speelt, Dan Wanneer Je Het Ziet Op TV :)
    Halo 2 is ... the best game on this station, It will bring to us all salvation!
    Halo 2 is ... de grenzen van games allang voorbij, het is een fenomeen!
    Halo 2 is ... de reden dat ik bijna nooit meer huiswerk maak
    Halo 2 is ... op je TV, is nog beter dan op je PC!
    Halo 2 is ... lekkerder dan een kop groene thee
    Halo 2 is ... een game waar veel mensen te veel van hadden verwacht, en bij sommigen tog wel is tegengevallen! maar voor mij is het DE BEST GAME OOIT GEMAAKT!!!
    Halo 2 is ... het beste vervolg wat er te krijgen is voor Halo
    Halo 2 is ... de hefstigste shitnizz om je oma te laten zien wat knallen en strijden is!
    Halo 2 is ... onwijs masterlijk en de vetste game die op dit moment op xbox live te spelen valt.
    Halo 2 is ... zo vet, dat ie bijna nog bruter is als xboxworld.nl!! :p
    Halo 2 is ... een overschatte en een tegenvallende game die toch (vind ik) de beste shooter is aller tijden voor op de xbox!
    Halo 2 is ... niet legendarisch, maar wel zeer goed
    Halo 2 is ... supercalifragilisticexpialidocious! [supermegakickenbuitengewoongoed, Mary Poppins]
    Halo 2 is ... te gek, want iedereen vind hem te gek!!!
    Halo 2 is ... olaH olaH !!
    Halo 2 is ... ok, daar maak je verre vrienden mee.
    Halo 2 is ... een kutspel
    Halo 2 is ... het meest prachtige game ooit!! Sinds ik Halo: Combat Evolved voor het eerst had uitgespeeld wist ik dat ik dit game moest hebben!! Kheb er 2 zeer lange jaren moeten op wachten, ook veel van verwacht en het was de moeite waard!! Nu nog wachten op halo3 :p
    Halo 2 is ... is een spel voor op de xbox
    Halo 2 is ... on "Legendary" a more certain death than suicide.
    Halo 2 is ... de beste xbox game ever!
    Halo 2 is ... voor mij een leuk tussendoortje om samen met vrienden te spelen
    Halo 2 is ... legendarisch
    Halo 2 is ... De Game!
    Halo 2 is ... een orgasme aan verwachting, een aanvulling van deel 1 als uitwerking.
    Halo 2 is ... Halo 2. Met niks bestaands te vergelijken dus!!!!
    Halo 2 is ... de enige echte shooter op de Xbox, waarvoor zelfs mijn vriendin tijd voor maak om het te kunnen spelen!
    Halo 2 is ... het spel voor de vrouwelijke gamers met ballen
    Halo 2 is ... GOD
    Halo 2 is ... Halo 1.5
    Halo 2 is ... is een hele lekkere natte droom voor iedereen die gek is op gamen.
    Halo 2 is ... DE Beste SHOOTER!
    Halo 2 is ... de shooter onder de shooters!
    Halo 2 is ... Slayer, Halo 2 team play, Halo 2 is Gru-we-lijk
    Halo 2 is ... zoals een cadeautje, heel mooi verpakt maar voor sommigen blijkt het toch niet het juiste cadeautje.
    Halo 2 is ... het ultieme gevoel van voldoening wanneer je het maar speelt ofline of online het zal je weer meenemen in zijn scfi-/fantasy-wereld, net zoals het gevoel van voldoening als je xboxworld bezoekt.
    Halo 2 is ... Als een hete sauna met een naakte Jennifer Lopez erin!!
    Halo 2 is ... gewoon de shit!!
    Halo 2 is ... genieten van je slok bier als de zomer eindelijk is aanbeland, alleen dan in je kamer met een controller in je hand.
    Halo 2 is ... een goede toevoeging aan mij colletie
    Halo 2 is ... helemaal toppie joppie!
    Halo 2 is ... leuker, liever, geiler, pikanter, knapper, mooier, slimmer, sportiever, hongeriger, sexier, levenslustiger, zatter, wakkerder, bruter, later, vetter, cooler, warmer, lichter, sneller, beter, meliger, verdrietiger, zeerder, kleuriger maar ook vooral met meer humor, geld, sex, drugs, rock en roll, talent, drank, extra's, beelden, vrouwen (niet te vergeten paris hilton) en dat ook nog eens met, buikpijn, hoofdpijn, keelpijn, vingerpijn, voetpijn, handpijn, tandpijn, neuspijn, oorpijn, teenpijn, tepelpijn, wenkbrauwpijn, armpijn, beenpijn, nekpijn, rugpijn, kniepijn, elleboogpijn, nagelpijn, huidpijn, haarpijn, oogpijn, plassertjepijn, rimpelpijn, knokkelpijn, tongpijn, tandvleespijn, lippijn, kontpijn, wimperpijn, kinpijn, navelpijn, polspijn, enkelpijn kuitpijn opgeschreven. (maar dan wel alleen aan de linkerkant want daar doe ik meer mee xboxen)
    Halo 2 is ... een best leuk spelletje :)
    Halo 2 is ... binnekort van mij
    Halo 2 is ... de meest ownende game van het milenium
    Halo 2 is ... onwaarschijnlijk aars-schoppend geweldig goed
    Halo 2 is ... de meest geweldig game ervaring ooit
    Halo 2 is ... als een meteoriet die 's nachts van de hemel valt en daarbij een heel dorp in oost india uitroeit zo prachtig om te zien maar de gevolgen zijn slecht voor je gezondheid.
    Halo 2 is ... Een kei vette game, maar verandering is er bijna geen.
    Halo 2 is ... bloody good, if you don't shoot you get some blood
    Halo 2 is ... de beste. coolste wel een beetje aan de korte kant achtige maar de multiplayer een alles goedmakende functie die veel spelers heeft beinvloed om dit masterlijke maar toch wel duurige voor de 60 euro`s die ik niet heb gekocht hebben. En hoop hem nu te winnen:D
    Halo 2 is ... Wat jij er van maakt.
    Halo 2 is ... als taart; je moet er van houden.
    Halo 2 is ... "HET" vervolg op het legendarische HALO
    Halo 2 is ... een schande, dat mensen zo bruut wezentjes kunnen afslachten is te erg voor woorden! Stelletje racisten, alleen maar omdat ze slijmerig zijn en stinken... tsss....
    Halo 2 is ... a lot like Halo 1, only its Halo 1 on fire, going 130 miles per hour through a hospital zone, being chased by helicopters and ninja's and the ninjas are all on fire, too.
    Halo 2 is ... een supergame die het lange wachten meer dan waard is geweest en waar je nooit genoeg van krijgt!
    Halo 2 is ... het beste multiplayer spel op de xbox die ideaal is om hier in ons gamegebouw met zn 16'en te kunnen systemlinken!
    Halo 2 is ... het beste, het geilste, het mooiste, het lekkerste en natuurlijk het leuktste Xbox spel aller tijden :D!
    Halo 2 is ... net als The Godfather part II. Hij is ontzettend goed, maar deel 1 is nog altijd beter.
    Halo 2 is ... is de allerbeste spel ooit gemaakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Halo 2 is ... het levenselixer van de xbox
    Halo 2 is ... als een hele dikke drol, het duurt even voordat het er is maar dan heb je ook wat.
    Halo 2 is ... het masterlijkste spel ooit, alleen veel te duur!!!
    Halo 2 is ... het mooiste,vetste,gaafste,grappigste spel ooit!
    Halo 2 is ... te beest
    Halo 2 is ... een game die goed behandeld werd door www.xboxworld.nl door upgrades, screenshots en nog veel meer. En Halo 2 zal waarschijnlijk nog steeds goed worden behandeld door xbw. Overgens is Halo 2 een goed en een leuke game die ik niet heb :mad:
    Halo 2 is ... een spel wat in de geschiedenisboeken gaat komen
    Halo 2 is ... een heel goed spel, alleen dood gehyped...... hiermee win ik nooit:p
    Halo 2 is ... Halo 2 is gaming, gaming is Halo 2!
    Halo 2 is ... als een hittezoekende raket, die je achtervolgd zodat je wakker schrikt als je ligt te dromen in je bed.
    Halo 2 is ... legendarisch
    Halo 2 is ... net als de liefde bedrijven... Je wacht er zo lang op dat het als het dan eindelijk aan de man komt toch wel een beetje tegenvalt
    Halo 2 is ... megacool
    Halo 2 is ... de enige echte gezonde verslaving die een mens kan hebben
    Halo 2 is ... gehypt, halo2 is geprezen, toch mogen de genoeg negatieve punten er wel wezen
    Halo 2 is ... als ajax die dit jaar kampioen worden.
    Halo 2 is ... VEEL beter dan Ajax...
    Halo 2 is ... halo 2 is echt halo 2
    Halo 2 is ... feest!
    Halo 2 is ... vet strak.. tsjillie billie retanga
    Halo 2 is ... Een heel goed spel maar valt tegen omdat het spel 'overhyped' is.
    Halo 2 is ... een top spel, je doet er lang over, dat wel, maar een top spel, dat is het wel
    Halo 2 is ... De Game Die Niemand kwan missen!
    Halo 2 is ... dom

Halo 2 is ... voor mij een drama, want:
    Ik hoor er gewoon niet meer bij...
    Mijn vrienden keren zich af van mij!
    Ik hoor ze wel smoezen over Spartan en Covenant
    maar ik snap dat dus niet....wat is er nou zo interessant..
    Minachtend kijken ze als ik dan roep:
    Hee jongens...leg eens uit...gooi het in de groep!
    Maar ik heb de hint begrepen....zonder Halo 2 ben ik een nul
    Ik kan niet meer meepraten...ik heb geen benul..
    Dus willen jullie me helpen alstublieft misschien..
    Wat zal ik de held zijn als ik mijn Limited Edition aan ze laat zien!

Halo 2 is ... de schuld van al mijn slaaptekort !!!
    Halo 2 is ... buitenaards!
    Halo 2 is ... de verademing waar iedereen aan toe is na een dag hard werken!!
    Halo 2 is ... het epische vervolg op een legendarisch eerste deel
    Halo 2 is ... een mooi spel met goede multyplayer het is dus een mooie toevoeging aan je collectie!
    Halo 2 is ... als de A12 op een drukke dag
    Halo 2 is ... voor mij bestend, want ik ben er voor geboren.
    Halo 2 is ... Halo 2: Alle andere benamingen doen deze game tekort...
    Halo 2 is ... Tha Bomb als je je beste vriend uit een Banshee trapt en als reactie de ultime HUH?? te horen krijgt.
    Halo 2 is ... als een yoghurt-broodje zo zoet, Dat je bij het online spelen het soms per ongeluk wel eens in je onderbroekie doet.
    Halo 2 is ... ongeevenaard!!!
    Halo 2 is ... alles waar een mens op kan wachten. Want beter wordt het niet.
    Halo 2 is ... geen kattepis
    Halo 2 is ... de beste multiplayer game die er bestaat op de xbox, dit spel is gewoon fenomenaal : de graphics de gameplay alles is gewoon PERFECT.
    Halo 2 is ... vet cool, bijna net zo vet als xboxworld.nl
    Halo 2 is ... net zo lekker als een biertje in de zon!!!
    Halo 2 is ... populair!
    Halo 2 is ... het vervolg op Halo combat evolved
    Halo 2 is ... gewoon het beste multiplayerspel voor de xbox maar de singleplayer is matig tot slecht
    Halo 2 is ... een plausibel spel.
    Halo 2 is ... een super vette coole gaaf first person shooter.
    Halo 2 is ... Hot Action for Loving X-box owners
    Halo 2 is ... als een korreltje suiker dat langzaam wegsmelt in hete thee.
    Halo 2 is ... Een zeer matige game, voorral omdat hij niet gehypt is en eenmatige singleplayer en dan ook nog een kl*te multiplayer. NIET KOPEN
    Halo 2 is ... cooliejoeli....:D
    Halo 2 is ... een spel dat ik moet spelen, ik zit me namelijk nu stier te vervelen.
    Halo 2 is ... bij mij thuis gejat!!!:'-(
    Halo 2 is ... tha bomb
    Halo 2 is ... for me and not for you.
    Halo 2 is ... EEN ACTION GAME DIE JE NIET ALLEEN MOET ZIEN, MAAR OOK MOET VOELEN!!
    Halo 2 is ... gewoon vetjess, een must have spel voor elke shooter freak,die ook gewoon online verder wil :D gewoon te vetjess voor woorden.
    Halo 2 is ... Halo 2 is Het mooiste Spel dat je kan wensen.
    Halo 2 is ... de game van het jaar 2004 en ook van 2005 het is een super game... daarom doe ik mee aan deze prijsvaag want... ik wil de ze game graag winnen omdayt ik dan co missies kan doen;)
    Halo 2 is ... een vet leuk en moeilijk spel met veel actie
    Halo 2 is ... Legendarische game die zeker gespeeld moet worden door iedereen die een xbox in zijn bezit heeft.
    Halo 2 is ... als een heerlijke nazomermiddag na een warme zomer; hoe goed je het toen ook had, met dit vervolg voel je je mischien zelfs nog beter. (niet in de laatste plaats omdat xboxlive zorgt voor een gelijktijdige wereldwijde nazomer!)
    Halo 2 is ... de opvolger van halo die een beetje overhyped is, maar toch de nieuwe standaard zet voor het online gamen.
    Halo 2 is ... beter dan zijn voorganger, beter dan alle andere shooters, maar het is niet beter dan..... Ja wat eigenlijk?

Halo 2 is ... wat ik ervan verwachte,
    dus loop halo 2 nouw niet zo te verkrachte.
    in halo 1 had je geen online multieplayer en nu wel dus ging ik snel,
    naar de winkel om halo 2 te halen,
    maar ik was te laat halo 2 unlimeted editie was al weg dus had ik dikke peg en kon ik de unlimeted editie niet bemachtige,
    dus moest ik wachte op een prijs vraag als deze om hem te winnen en zo sluurde ik halo 2 unlimeted editie binnen

Halo 2 is ... het beste spel omdat je nog nooit zo lekker aliens omver hebt kunnen knallen en anderen het leven zuur maken in de legendarische multiplayer. en oja, hij heeft ook nog eens zo'n lekker kontje!!!
    Halo 2 is ... halo 2 is schieten en vechten wedden dat je het gaat redden de wereld te redden
    Halo 2 is ... boenke, knalle & zot worre!!!
    Halo 2 is ... Is HeT BeSt VeRKocHt SPeL Op X-BoX.
    Halo 2 is ... Een nieuwe kijk op de menselijk psyche om grote epische fantasieen van held zijn sociaal (online) te kunnen vervullen.
    Halo 2 is ... een grote game waar je verrast wordt keer op keer.
    Halo 2 is ... baggervet en cker niet voor een mislukte slet
    Halo 2 is ... als een warm bubbelbad met daarin drie vrouwen van het kaliber J. Lo!
    Halo 2 is ... Een goede game, een hele goede zelfs. Maar toch enigzins tegenvallend. Qua singleplayer dan, de multiplayer maakt veel goed. Hoewel ik moet bekennen dat ik op dat gebied liever Ghost Recon 2 speel.
    Halo 2 is ... gejat! Ik had hem uitgeleend en nu wil hij hem niet meer teruggeven. Sjit man! Vet balen, die gast leen ik nooit meer wat.
    Halo 2 is ... my life, was my fantasy, and will be my future!
    Halo 2 is ... alles wat een gamer nodig heeft.
    Halo 2 is ... masterlijk(e chief) :9
    Halo 2 is ... coler dan cool dus vet cool
    Halo 2 is ... als bier, lekker, verfrissend en tevens kun je er verslaafd aan raken!
    Halo 2 is ... een overhypte game, die na een 'top of the bill' iets als Halo 1, niks voorstelt, behalve de kunst van het geschikt maken voor de massa...
    Halo 2 is ... de allerbeste, fantastische, mooiste, supervetste, extreem goede zelfs geilste first person shooter ooit en daarom moet je elk detail ervan verzamelen!!
    Halo 2 is ... als een knallende vuurpijl, het slaat toe in een korte tijd en je zal het je hele leven bij je dragen
    Halo 2 is ... een prachtig spel en tot mijn spijt kan ik zeggen dat ik nog geen kans heb gehad om het betse spel ter wereld te spelen...helaas, maar nu kan daar verandering in komen!
    Halo 2 is ... Halo 2 is je tweede vriend. Halo 2 kwam, zag en overwon.
    Halo 2 is ... de opvolger van halo 1 en de voorganger van halo 2.5
    Halo 2 is ... als een opgevoerde Sam Fisher in het licht.
    Halo 2 is ... iets waar zelf de goden over dromen..! Something even the gods dream of..!
    Halo 2 is ... de meeste getalenteerde covenant achtige game met een onwijz dope multiplayer

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  2. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, veel inzendingen.
    Gefeliciteerd xbox_neut

3. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten wel leuke tussen :D
    En de winnaar, die slagzin is zeker wel goed bedacht jah.

4. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Halo 2 is ... Een zeer matige game, voorral omdat hij niet gehypt is en eenmatige singleplayer en dan ook nog een kl*te multiplayer. NIET KOPEN

WIe deze heeft gedana had helemala niet mee moeten doen!!!...

Geficiteert xbox_neut

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    wow, dat zijn er wel heeeel erg veel. Als je ze alleen al moet doorlezen ben je al een tijdje bezig, laat staan een winnaar eruit kiezen.

Gefeliciteerd xbox_neut

6. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik even bij dat ik ze niet hoefde te lezen ;)

Dat jullie hier trouwens een winnaar uit konden halen,

Xbox_neut gefeliciteerd met je Limited Edition :)

7. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is ... als ajax die dit jaar kampioen worden.:)
    Halo 2 is ... VEEL beter dan Ajax...:mad:!

Wie heeft die 2e gepost? |:-

Laatst bewerkt: 17 jan 2005
  8. madison

madison madison

Leuk Bevonden:
    0
    best veel...... zitten wel leuke bij trouwens....

9. Xbabe

Xbabe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah best geinig,

10. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    feli xbox_neut
    Ik ben over de helft gekomen met lezen, maar ik geef het op. Veel inzendingen! Er zitten een paar mooie tussen, maar ook veel bagger.

ehhh, slagzin? Man dit is gewoon een complete review.

11. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    haha lol, ik heb het ook niet gered om alles te lezen, maar er zitten echt leuke tussen :)

12. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat neemt heel wat tijd in beslag maar wel erg lachen, gelukkig heb ik er niet aan mee hoeven te doen :)

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd neut!

14. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    :D:D Bedankt XBW !

15. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, hier kunnen we wat mee. Xbox_neut draait zo te zien al lang mee, van harte! Je verdient het :).

16. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 is ... net zoals het lekkere gevoel dat je hebt na niezen, maar dan 10 keer beter!

:cool:

17. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is... supercalifragilisticexpialidocious :+

18. BLACE

BLACE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sooooooooooooooooo!! Probeer je eigen maar eens te vinden :p
    Gefeliceiteerd xbox_neut!!