Hallo iedereen, Voor de F1 fans onder ons heb ik heel erg treurig nieuws. Ikzelf zit al een tijd te wachten op GP4 voor de xbox. Maar ik heb via infogrames duitsland erg treurig nieuws ontvangen. Via contact op de duitse site heb ik hetvolgende gestuurd. --------------------------------------------------------------- Guten tag, My name is Danny and I live in Holland. My question is about GP4, is it still scheduled 4 release on XBOX, or is it cancalled. Please let me know, I\'m really waiting 4 this one. Vielen dank, Danny Boeckx --------------------------------------------------------------- Ik kreeg hetvolgende antwoord: Hi Danny, GP 4 for XBox is cancelled. Mit freundlichen Grüßen Infogrames Deutschland *************************************************************************************** Telefonnummern Deutschland: (0190)-771 882 (1,24 ?/Min.) technische Betreuung (0190)-771 883 (1,24 ?/Min.) spielerische Betreuung Montag-Sonntag 14:00 - 21:00 Uhr - "Ausgenommen 24.12. und 31.12. und Feiertage des Landes NRW" Telefonnummern Schweiz: (0900)-105 172 (2,50 CHF/Min.) technische Betreuung (0900)-105 173 (2,50 CHF/Min.) spielerische Betreuung Montag-Sonntag 14:00 - 21:00 Uhr Telefonnummer Österreich: (0900) 370 037 (1,08 ?/Min.) Montag bis Freitag 14:00 - 18:00 Uhr ***************************************************************************************
ej dat was tog uitgesteld? hij was gecanceld..en toen weer uitgesteld hoorde ik... trouwens op tothegame stond ie al als gecanceld..en bleef ie ook staan bij gecanceld.. edit: -------> games..
is ie cancalled ja? zozo is al heel oud nieuws en let de volgende keer ff op wat je neerzet als onderwerp. maar ja leek me toch al een kutspel.
Oud nieuws, mja allemaal leuk en aardig dat ie gecanceld is, maar kunnen de no no's van Infogrames Deutschland dan ook nog een reden opgeven waarom ze de game gecanceld hebben?!!?!?!
Ik vind dit echt een zware domper voor de mensen die al een GP4 reclame hebben gezien voor de inmiddels al gereleasde PC versie. Daar kon je een xbox-logo zien en dat betekend dus dat hij uitkwam voor de Xbox. Het is niet anders...maar gelukkig kun je dit spel altijd nog spelen op de PC, mits je een stevige PC hebt
tering zeg Wat me wel opvalt hiero is dat er steeds agressiever wordt gereageerd. Je kan tegenwoordig niets zeggen en je wordt hier afgeblaft. Nou was dit echt een heel goed forum , maar krijg toch steeds minder zin om hier te komen. D PS voor alle duidelijkheid, DRUK op search en zoek zelf ff dat zie je nergens een DEFINITIEF antwoord, alleen maar speculatie.
das misschien wel zo, maar dan kan er nog steeds wel normaal gereageerd worden of is iedereen hier zijn manieren kwijt. Maar verder maak ik er geen worden meer aan vuil, dat heeft geen zin. Praat wel weer over wat belangrijkere dingen, zoals ....... X02 ofzo D
GP4 is volgens mij niet gecanceled getuige de volgende linkhttp://www.xboxfun.de/preview2.php?spielid=112 artikel is van 24-9-2002. zie ook www.xboxfun.de dit is een zeer betrouwbare duitse website
Lijkt me niet, Dannai heeft een e-mail heeft gestuurd naar de makers, dat vind ik dat betrouwbaarder. En je kon dit ook al via andere bronnen weten.
Ga hier niet beginnen over manieren. Er wordt alleen gezegd dat het al bekend was. Je wordt niet afgeblaft ofzo :{ En praten over XO2 doen we wel in een ander topic...