The Thing is al verkrijgbaar (maar nog niet in Zwolle ) en Silent Hill 2 komt volgens tothegame.com uit op 25 october.
Ik heb Silent Hill 2 op de PS2 en het is echt een goeie survival horror. Misschien een beetje makkelijk maar wel erg spooky. The Thing lijkt me erg goed, krijgt goeie reviews overal. Ga ik ook wel kopen binnenkort. Als je moet kiezen zou ik The Thing nemen, Silent Hill is al weer een beetje een oud spel.
The Thing is wel origineler dan Silent Hill 2: Restless Dreams, maar niet zo creepy. Wil je een origineel spel kies dan voor The Thing. Wil je nachten achter elkaar creepen kies dan voor SH2
Ik heb The Thing op de xbox, leuk spel, lekkere sfeer en de trust/fear is orgineel. Verder zijn de graphics erg mooi. Echter Silent Hill 2 is wel sfeervoller dan The Thing. Dus als je niet op zoek bent naar nieuwe gameplay ervaringen, maar gewoon een sfeervol spel wil, dan kan je het best voor Silent Hill 2 gaan.
De Intertoys heeft hem (nog) niet. Tenminste het filiaal in Haaksbergen niet. Voor de rest van Nederland weet ik het niet.