heeft iemand 'm al in de winkel gezien (niet online dus)? ik heb overal gekeken vandaag, maar enkel NFL en NHL lagen er. geen NBA. damn, wel deze echt wel spelen
NBA street is wel veel slechter... Dus dan maar de niet Live NBA 2K5. Maarja, ik vind het wel een naai streek dat ze hem eruit hebben gehaald.
Ongelofelijk dat zowel NBA Live 2005 als ESPN NBA 2K5 niet over XBOX Live te spelen zijn. Terwijl het bij ESPN 2K4 wel kon En wat erger is, ik wil gewoon een 5-5 basketbalspel, om af en toe even wat anders te doen dan Pro Evo 4. Als er nou een van de twee online ging, was de keuze een stuk makkelijker geweest
Als hij geen Live heeft (wat dus is) dan hoef ik 'm niet. Wilde juist een basketbal game die ik via Live kan spelen. Dus deze laat ik mooi in het schap staan, wat ik heel erg jammer vind!
Het is jammer van de LIve optie, maar je moet het wel in zijn perspectief zien, in 2K3 en 2K4 was nagenoeg NOOIT iemand online, er is gewoon te weinig markt voor basketbal in Europa. Dit van de Live optie had je zowiezo bij een basketball game niet zoveel moeten voorstellen.
Klopt, ik heb NBA 2k3 één keer online gespeeld, en toen waren er alleen paar Fransen online. Maja, toch vind ik het jammer!
EA heeft de ESPN licentie nu gekocht dus het zullen wel de laatste spellen uit deze reeks worden Best jammer aangezien de spellen van EA lang niet zo goed zijn dan van Sega. Hopelijk gaat Sega zonder ESPN wel verder
Ah joh, wat maakt een naampje uit ? Heet het volgend jaar gewoon college basketbal ofzo. Zolang ze maar live zijn is mijn mening. Misschien dat je met 2k3 weinig zo in het wild online kon, maar ik heb de game redelijk wat gespeeld met friends. Zonder live hoeven sporttitels van mij niet.
Het is zonde van Live. Ik denk dat een spel als NBA Street v3 wel weer hoge ogen gaat gooien online. Maar dat is weer niets voor mij. Ik wil gewoon NBA 2k5
Maar gelukkig is hij zo cheap, dan kun je de Live optie wel missen. Voor 30 euro of minder is het al een mega deal.
heeft iemand hem nu al in de winkel zien liggen? op de site van gamemania staat dat ie uitgesteld is. ik heb hem nog nergens zien liggen. damn.