Archos Gmini 400 Thread

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door pharzimx, 11 nov 2004.

  1. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukt:) Ik heb het k-litepack. Nog wat vraagjes:

    1. Kan je van de tv opnemen?
    2. Als dit niet het geval is, waar halen jullie dan je beeldmateriaal vandaan?
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2005
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    1 kan niet
    2 "creatief kopen" of dvd's rippen. Er zijn dan genoeg programma's waarmee je ze op juiste resolutie en formaat kan zetten.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Sterker nog, de software om het te encoden staat op de gmini400 zelf.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Tja.. ik moet nog een paar dagen wachten om alles met 100% zekerheid te kunnen zeggen :+ Werkt dat een beetje? Die meegeleverde software?
     
  5. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met "creatief kopen"?
     
  6. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat wat ze hier niet toestaan. Downloaden :)
     
  7. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou oke, toch denk ik dat ik hem koop:)
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol eerst €80/100 nu €309 8)8):D Hoop toch echt dat ik hem eind deze maand kan bestellen. Als jij dat dan ook doet, krijgen we misschien wel leuke korting als het in 1 bestelling doen O-)
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, al die posts van VoYTeC zijn allemaal van mij:) Ik wil hier die Gmini>:) Ik probeer nu mijn GBA te verkopen en ik ben bijna jarig dus dat moet wel lukken he;) Want ik was eigenlijk niet van plan om iets van mijn personal rekening af te halen (daar staat tweemaal het bedrag van de gmini op). Ik ben wel toe aan een nieuwe gadget.
     
  10. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Gmini 400 is vandaag binnen gekomen en hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Zelfs sport wedstrijden zijn wel goed te volgen op het kleine schermpje. Alleen als je het op de tv gaat afspelen loopt het beeld niet echt soepeltjes, misschien weet iemand of ik daar wat aan kan doen.
    Bij het browsen is hij af en toe wat traag, maar dat hindert me niet.
    Het geluid is meesterlijk. Je kan het helemaal afstellen hoe jij het wil. Je hebt zelfs Bass en Bass Boost dat je kan instellen.

    Kortom het was het geld zeker waard...
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  11. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat schokken had ik ook. Toen gebruikte ik dus de software dat bij dat ding was geleverd. Darkwing wees me toen op een ander programmatje, waarbij dat niet is, en ook nog eens fijner werkt.

    PocketDivxEncoder.

    Succes. :)
     
  12. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik ga gelijk ff dat PocketDivxEncoder uitproberen. Weet iemand ook toevallig hoelang het duurt voordat de batterij is opgeladen?
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dus je kan hem niet gebruiken als de batterij niet helemaal is opgeladen? Dat zie ik eerder als na dan een een -voordeel. Als je snel eventje wilt opladen, omdat je even weg moet, kan je je gmini dus niet gebruiken :eek:

    Nog 2 daagjes, en is voor mij ook zo ver :)
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt dat het een functie is, dus ik denk dat je de functie aan of uit kan zetten:)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dat nemen we dan maar aan :) Het lijkt me overigens sterk dat je hem helemaal op zou moeten laden. (maar volgens mij staat het er echt :eek:)
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dat hoeft niet...Althans, bij mij niet.
    Heb me helemaal neit verdiept in die functie, handleidingen zijn voor mietjes :cool: :+
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Lol :D Soms staan er toch erg handige dingen in zo'n handleiding. Zo kwam ik er ook achter wat de "light sensor" functie op mijn oude telefoon deed. Best leuk om als extra gadget te gebruiken :cool:
     
  18. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij hoeft niet helemaal opgeladen te zijn. zou het ook neit eens handig vinden. ik leg em ookw el even snel op de lader, weet niet heo land die moet opladen. volgens mij wel een uurtje of 3 ofzoiets. Maar soms ben je 2 uurtjes thuis ofzo. en dan kan je hem helemaal neit gebruiken?> ik ken die functie niet, hoef het ook neit te kennen eigenlijk.

    je hebt wel batterijbesparende dingen zoals dat je de harde schijf na 10 seconden ofzo uit zet. Het nadeel hier aan is dat het weer even op moet starten ongeveer 4 tot 5 seconden (duurt lang als het in en keer stil is hor). En het scherm dat ie na 10 seconden ook uit gaat. is ookw el handig, maar dit duurt dus ook wel eventjes.
     
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij bestaat die functie niet eens...
     
  20. lauw8

    lauw8 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over dat de batterij helemaal opgeladen moet zijn wat ik eerder zei. Dit stond in de handleiding. En normaal kijk ik ook niet in dat boekje, maar me Gmini liep vast, dus moest ik wel ff kijken. Maar dus over dat opladen van de batterij, dat is inderdaad onzin, maar het is sowieso wel belangrijk om in het begin je batterij helemaal op te laden en dan je batterij helemaal leeg te maken...
     

Deel Deze Pagina