ik rij ook met een civicje en die rijd best lkkr ook heb ik een hummer maar daar rij ik alleen een beetjj meej rond want ik ga eerst mijn civic helemaal tunen tot het niet meer kan en dan mijn hummer
Mchief je auto zag er bij de eerste keer dat je ze liet zien al gelikt uit maar deze bak die je nu weer een stukje hebt omgebouwd ziet er stukke beter uit. Ik zal mijn Bak morgen ook ff posten . Dan gaan jullie kwijlen gheghe naja als je ze mooi vind tenmiste
ben vandaag begonnen met het tunen van een supra. ik dnek dat ie morgen of overmorgen wel af is.. tenminste als de financiele middelen het toelaten.. heb helemaal geen geld meer.
Nee, dat kan niet. Als je één van je auto's wilt laten zien die je op de Xbox hebt gemaakt, dan zul je een digitale foto moeten maken en zul je deze op je PC moeten zetten.
dit is mijn supra.. hij is nog niet helemaal af.. ik wil nog een aantal dingen veranderen aan de vinyls en ook andere bumpers.
Netjes, ik zou alleen OZ Antares velgen erop zetten. Ik weet niet of je die al hebt... voor de rest zeker 'smooth' bakkie Sweeper staat bijna alleen maar op de Supra mooi. Ik zou misschien voor een feller kleurtje gaan, maar ja daar houd ik nou eenmaal van... Ik zal eens kijken of ik morgen een paar foto's van m'n 106'je en Mustang GT kan maken... Ze hebben bijna precies dezelfde bumpers enzo Knalgele gifkikker, die 106
Je hebt gekozen voor de juiste bodykits, spoiler en lichtkapjes, maar die kleuren zien er imo niet uit! Het lijkt wat de kleuren betreft op een drol op wielen met wat spinazie ertussen. Die velgen en roofscoop zou ik ook veranderen. Al met al vind ik het niet zo'n geslaagde auto.
We zijn het iig eens over de kleur... De omschrijving van qlimaxter klopt nog het best Dat wordt veranderen Ik zal ff kijken of ik ergens de camera kan vinden...