Dit spel is net zo mooi als project ego vind ik... van zelfde maker dus kan niet misgaan http://www.gamesdomain.com/xbox/previews/BC.html
Dit spel word zeer zeker ook heel vet!! een must have voor mij. maar ja, ben dan ook een redelijke rpg fan...
Ziet er idd zeker niet slecht uit. Sjek die screen En trouwens Project Ego heet tegenwoordig Fable Het is trouwens nog niet bekend wanneer de game uitkomt
Jullie gaan ook alleen af op een paar screens he.. ik zeg niet dat het een slechte game word, integendeel.. maar weten we iets vande gameplay?!
Ik denk dat de gameplay iets black & white achtig zal worden.Je moet nl.een personage opvoeden zoals bvb. leren wat er eetbaar is,verdedigen,etc.Je moet dus telkens als een soort god over je stamleden waken en waar het nodig is bijsturen.De wereld waar je dit kan doen is wel een volledige fauna en flora met alle natuur wetten zoals wij die kennen.Wat boven aan de voedsel ladder staat zal op zoek gaan naar alles wat eronder staat.Dit kan je al zien aan de foto's van BC.Ziet er dus zéér origineel uit.
Gameplay is Fable gemixt met Black & White.. Screen hierboven is Artwork... Maar de game ziet er zeer strakjes uit..
Dit spel is absoluut niet de opvolger van Fable (project Ego). Het gaat verder waar black & white gebleven is. Kwa gameplay dan niet kwa verhaal... Dit spel wordt overigens weer wel door Peter Molyneux gemaakt. Bij Fable is hij er alleen als extern adviseur.