Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. Petor

    Petor Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Als je het aan mij vraagt zou ik voor Kotor 2 gaan!!!

    Is echt zo'n meesterlijke game en je bent er best lang mee zoet. Zeker als je hem op light en dark gaat uitspelen.

    Maar ja ik ben ook niet echt een Oddysee fan, heb er nooit wat aan gevonden ook niet op de psx.

    Of was het of Mercenaries of Oddysee??? Dan zou ik natuurlijk voor mercenaries gaan. Lijkt me echt een super wreed spel. En je bent er best lang mee bezig. Als ik de reviews mag geloven.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor the Sith Lords. De andere twee zoek ik dan wel 2e hands op de xbazar, of anders krijg ik hem wel tegen de Sith Lords geruild.
    Op de psx heb ik Oddyssee nooit gespeeld, ik ken het alleen van de xbox. En daar was het echt humor. In het eindfilmpje waren die kleine beestjes echt geweldig _O_
    Maar mercenaries komt zeker nog een keer in mijn xbox te zitten.
     
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Ja joh die Sith Lords moet je echt halen, alhoewel ik het verhaal van deel 1 beter vond en meer spanning in zat dan in deeltje 2. Maar de dark side is gewoon veel beter uitgewerkt. Ik had hem trouwens vrij vlot uitgespeeld.
     
  5. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg gaat deze thread nou over Mercenaries of welke games je op dit moment moet kopen? :p

    Ontopic:

    Ik heb de USA versie van Mercenaries misschien eind deze week, begin volgende week binnen. Kan ik jullie mij persoonlijke bevindingen vertellen hier. Ik heb al wel wat van de game gezien bij iemand anders en je moet niet naar screenshots op internet kijken, de game is op de tv in beweging echt een grafisch mooie game, een stuk mooier dan de op de screenshots lijkt en mooier dan "gemiddeld" voor de xbox. jammergenoeg gingen we Halo 2 MP doen die avond, maar me handen jeukte wel om het te spelen ;). Ben blij als de game bij me binnen is binnenkort. Lekker jeeps omver blazen met een rocketlauncher en een ingang creƫren naar een basis met airstrikes :p.

    De Mercenaries afdeling van Gametrailers.com staat nu lekker vol met lange gameplay filmpjes in Hi Res.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.945
    je kunt op verschillende plaatsen missies doen... en je kunt door heel het level... je hebt aardig wat voertuigen... zo had ik een missie waar ik een vrachtwagen moest jatten uit een kamp... een missie waar ik een gebouw in een dorp moest opblazen, zo zijn er veel meer lauwe missies... en als je nog iets wil weten vraag het... speel hem heel vaak bij vriend...
     
  7. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.945
    Ik denk dat veel mensen niet meer kunnen wachten op deze game ;) :9 Lol
     
  8. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan ook ni wachten :p:p
     
  9. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Han Solo

    Ik las net op IGN.com dat je met Mercenaries in de xbox versie Han Solo als speelbare character kan unlocken 8) (Indiana Jones in de Ps2 versie trouwens). Wel een grappige extra die je weer even laat herrinneren dat het een Lucas Arts game is :+ .

    Nu nog zorgen dat ik niet te hoge verwachtingen van deze game heb, hij moet natuurlijk wel leuker dan verwacht blijven. O-)
     
  10. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Krijgt ook hele goeie cijfers!
    Gamespot 8.8
    IGN 9,1
    Team XBOX 9,1
    Gamespy 100
     
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is ook een zeer goede game, alleen niet erg veel in de belangstelling geweest. Best jammer.
     
  12. Spock

    Spock Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat hij in de VS bijna tegelijk met RE 4 is uitgekomen :{

    Ik ga hem zeker halen, het lijkt me in sommige opzichten zelfs vetter dan GTA aangezien je alle gebouwen kan vernietigen, airstrikes kan aanvragen en niet steeds wordt lastig gevallen door de politie ;)
     
  13. westlander

    westlander Active Member

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ken je ook gewoon lopen of rijden ofso, een beetje de buurt verkennen zonder missies te doen net als bij GTA
     
  14. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.945
    jap, na de eerste missie kan je overal heen en ben je vrij... maar in sommige delen wordt er wel op je geschoten...
     
  15. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    shiiiiiiiit can't wait for this one 8) is het 1 grote map of zijn het meerdere maps? en is zo een map dan groter dan bijvoorbeeld vice city? Want aangezien je met helicopters enzo kan rond cruisen is het niet de bedoeling denk ik dat je al na 5 minuten tegen een onzichtbare muur aanvliegt ofzo :+
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, daarvan is ook een filmpje op gametrailers.com
    Erg mooi filmpje vind ik wel en leuk dat je zo'n character hebt.
    Ik ga 'm overigens hoogstwaarschijnlijk wel halen. :p


    -Edit-
    Goeie vraag, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik neem aan dat het niet zo groot is als GTA:confused:A :+ maar ik hoop wel dat het groter is dan VC. :)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  17. wesleyX

    wesleyX Sword From Heaven

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Mercanies is gewoon een Brute Force alleen dan zonder squad en met voertuigen.
     
  18. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het goed is beslaat het spel twee Noord-Koreaanse provincies. Had ergens gelezen dat het ongeveer even groot was als Vice City, maar dat weet ik echt niet meer zeker, dus dat kan net zo goed niet kloppen.
     
  19. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ladies and gentlemen....I got 'em

    Ik heb de USA versie van Mercenaries binnen. Dus als iemand Live gameplay footage via me webcam wil zien, add me dan effe op msn: metzman@hotmail.com

    Mag ook gerichte vragen stellen natuurlijk, net als bij Kenneth.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik krijg hem waarschijnlijk maandag ook binnen. Ik heb er echt zoveel zin in.
     

Deel Deze Pagina