F1 geluid uit m'n pc

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door kaliet, 20 jan 2005.

  1. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hallo, ik heb een raar probleem. Meestal is dit 's avonds nadat de hele dag de pc heeft aangestaan, het is het volgende:

    om een uur of 12 gaat de pc een vaag geluid maken, net of er een koeler vinnetje tegen de zijkant van de kast aan loopt ofzo. en vanmorgen toen ik hem ging opstarten was het echt heel erg, hele huis werd er wakker van, maar nu net een kwartier geleden maakt ie weer helemaal geen geluid... Ik heb al in de kast gekeken maar dat vinnetje heeft genoeg ruimte. En het geluid is geen piepje ofzo, lijkt net een mitrailleur ofzo echt vaag. En als vanochtend toen alles opgestart was, was ie ineens weer stil...

    PS Meestal als ik op de kast sla dan gaat het geluid weer weg, maar dat deed ik laatst ook en toen viel mn pc ineens uit en toen bleek dat er een geheugen fout ofzo in mn videokaart zat waardoor ik een nieuwe videokaart moest aanschaffen dus...
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Misschien de fan van cpu die tegen koelblok aanschraapt? Heb ik zelf eens gehad. Maakt ongeloofelijk kut geluid.
     
  3. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, lijkt me niet erg leuk om zo'n lawaai zo s'morgens door je slaperige brein te horen!!!hehe:p
     
  4. Blokkie

    Blokkie Marijuana

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ook zijn dat er ergens een draadje tegen een fan aankomt.
     
  5. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    En als je op f2 duwt


    WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
     
  6. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    waar slaat dat nou weer op?
     
  7. Thriceaddict

    Thriceaddict Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar de topic titel. ;)
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    je kan hem ook helpen :{

    check eens alle fans, die van cpu, van je videokaart, van de voeding, casefans
    als je dat geluid hoort zo snel mogelijk kast open en testen (vinger op het midden van de fan drukken) neem als laatste de processorfan
    als het geluid stopt bij een fan weet je dat het die fan is :)
     
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40

    Dit kan ook door stof veroorzaakt worden, zet je pc uit en blaas een aantal keren keihard in de koeler achterop je computer. (opm.:gebruik geen stofzuiger want dan kunnen kleine deeltjes worden opgezogen. Dan doet hij helemaal niks meer). Heb het zelf ook zo vaak gehad bij onze oude computer echt ****.
     

Deel Deze Pagina