Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    shit,ik lust geen melk 8)
     
  2. NimroD

    NimroD Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij persoonlijk is 200 de max.
    Ik heb al niet veel inkomen, en moet hier al 2 maanden voor werken (4x per maand :) )
    Dus voor mij is 200 de max.
    Hij zal in het begin wel duurder zijn, ik hoop van niet, maargoed.
    Ik wacht tot hij 200 euro of minder is, danpas koop ik hem.
     
  3. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind €200 ook het maximale. Anders zou het wel duur zijn. Maar misschien doen ze er dan geen harde schijf in. Kan je van die mem cards kopen. Of maar 2 controller poorten zodat als je met meer wilt een system link kabel moet gaan kopen. Of een multitap. Dus €200 is gwn het maximale.
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hm.. k heb de laatste tijd steeds meer de afweging: xbox 2 halen of niet. Een paar maand terug had ik zoiets van: die haal ik niet. Nu weet k het niet zeker. Aan de ene kant: xbox 2 heeft natuurlijk ongekende mogelijkheden... aan de andere kant: ik weet niet of ik m'n oude xboxgames der nog op kan spelen en hoe zit het met de prijs e.d. van spellen en xbox 2 zelf. ALS ik de xbox 2 koop, zal k er max. iets van € 250 voor neer willen tellen. Hoger ga k denk k niet.

    Wil ik alleen wel de volgende eisen aan de xbox 2 die ik haal:

    4 controllerpoorten
    als het kan oude games op kunnen spelen
    xbox games niet al te duur (hoop toch niet dat het € 100 of p.s. wordt :confused: )
    harde schijf
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2005
  5. Ross

    Ross The Father

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik eht wel mee eens ze moeten die 4 controllerpoorten er in houden en je moet je oude xbox games er nog op kunnen spelen.
     
  6. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen Neo Geo spel :cool: Maar die waren ook honderden euro's/guldens.
    Maar de prijs wordt wel zorgwekkend. :'-(
     
  7. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat als ze nu je oude xbox (1) aanvragen en dan krijg je een superVETTE korting van honderd eurie of zoiets :p op de Xbox 2
    Voor de rest vind ik ja die 60 euro of meer voor de games, dat vind ik gewoon de standaard prijs, daar heb ik niks op tegen :p
     
  8. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb er denk ik €300,- voor over. Maar dan moeten de spellen niet duurder dan €60,- worden. Ze maken daar nu al vete winsten op. En als je voor je oude Xbox nou €100 zou krijgen, zou k hem wel kopen denk ik. Ik vind het egt dom als ze verschillende soorten gaan verkopen, waarom niet gewoon 1 Xbox 2 en niet dat gelul van 1 met harddisk en de ander weer niet
     
  9. DukeNukem3D

    DukeNukem3D Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eerst weten wat er precies op de Xbox uit komt en welke specificaties die heeft, anders geef ik er niets aan uit.
    Spellen mogen van mij ook niet duurder worden en de Xbox ook niet belachelijk veel duurder dan de trend van de eerste.
    Ik dacht trouwens dat tot nu toe Microsoft niet echt winst maakte op het hele project Xbox (dus spellen en consoles samen)...Is dat wel zo dan?
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2005
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen in principe wel de Xbox2 gewoon weg geven en dan de games gewoon 80eur ofzo maken. Misschien is dat wel heel slim, dan weet je cker dat iedereen jouw console heeft staan en dan maak je vette winst op je games. Gewoon de drempel zo laag mogelijk maken... Moet je natuurlijk wel beveiliging tegen ombouwen enz. erin stoppen...
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ze ze gratis weggeven zal het niet echt opschieten bij M$, maar voor een prijs van 200 a 300 zou ik er nog over te spreken zijn. en de games moeten wel goedkoper
     
  12. DukeNukem3D

    DukeNukem3D Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dat ook wel....



    niet zo slim!
     
  13. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar HOEZO dan niet?? Iedereen vindt het een raar idee omdat je iets weggeeft, maar IEDEREEN heeft dan een xbox thuis staan. Games worden met nog grotere winst verkocht... Je eerste gevoel is dat het niet zo slim is, maar als ze hem (omdat je anders een gratis DVD-speler hebt...) 50 Euro maken, wat is daar dan niet slim aan?? En gewoon argumenten, graag...
     
  14. DukeNukem3D

    DukeNukem3D Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, gewone argumenten. Omdat anders er simpelweg nooit de Xboxen aan de juiste mensen "verkocht" worden. De mensen die het geld er voor over hebben om spellen te gaan kopen kunnen het zich ook veroorloven een Xbox te kopen.
    Daarnaast is het heel onrealistisch om zon 6 miljard Xboxen over de toonbank te laten gaan, zowel op het gebied van productie als transport etc. Natuurlijk zijn er ook voordelen maar wat dacht je van de kosten van een paar miljard xboxen... ;) Het is geen mega-domme vraag hoor.
     
  15. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die kosten van die paar miljard Xbox-en. Het kost echt geen 500 euro om zo'n ding te maken, hoor. De Xbox 1 kostte eerst 400 euro ofzo en nu heb je ze voor iets meer dan 100. Dat ligt waarschijnlijk nog steeds niet onder de productieprijs, dus als je de 2 voor 50 euro de winkel uit laat gaan, speel je misschien quite of je verliest een beetje... ligt er een beetje aan wat de specs zijn... dan maak je echt belachelijk veel winst op je games, want de productiekosten van zo'n schijfje zijn echt niks. Maar goed, laat maar hangen, ze gaan het toch niet doen :)

    Wat vind je trouwens geen mega-domme vraag?
     
  16. Richardbarock

    Richardbarock Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox

    Ten eerste, mensen die de XBOX2 per se willen hebben, ongeacht hoe arm ze ook zijn(bij wijze van) kopen het ding toch wel bij launch. MS weet dit en zou gek zijn zoveel geld te laten schieten door de launchprijs laag te maken.
    Zodra de eerste golf XBOX2`s over de toonbalk zijn krijg je waarschijnlijk betere aanbiedingen.

    Waar ik bang voor ben is dat ze van de XBOX2 een multimedia bak gaan maken(dus meer dan alleen gamen). Mensen vinden dan namelijk de XBOX2 als APPARAAT dan aantrekkelijk en verliezen uit het oog dat het eigenlijk om de spellen gaat. Maar ik weid nu te veel uit.

    Ik heb er max 350 euro voor over.
     
  17. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    afhankelijk van wat de functies van de xbox 2 zijn, denk ik dat ik er ongeveer 250 euro voor wil gaan betalen, net zoveel als ik voor xbox heb betaald.

    ik vind trouwens het idee van een multimedia centre op zich geen slecht idee, maar ik denk dat de xbox 2 nog niet zo heel erg multimedia wordt, dat komt later pas. Ook al zou het wel zo zijn dan zou ik dat nog niet erg vinden, want er zijn ook genoeg voordelen op te noemen.

    En natuurlijk moet de console meer op de games gericht zijn dan de aantrekelijkheid, want daar is het uiteindelijk voor bedoeld.
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan eigenlijk echt nog helemaal niks zeggen over wat ik er voor uit ga geven, volgens mij heb ik al eerder wel gepost dat ik er 300 euro ofzo voor over had. Maar ik weet echt nog niet goed wat ie allemaal kan enzo... ik zit trouwens niet echt te wachten op de PS3, daar trekken de spellen me toch minder van. Dat is vooralsnog niet echt een optie. Maar wat betreft de Xbox2, gewoon maar afwachten. Sowieso niet gelijk bij de launch kopen, het is leuk om hem zo snel te heben maar je bijt je in je buik als ie een paar weken later met 100% gedaald is in prijs... Dat van dat multimedia, ik weet niet of ik daar zo blij mee ben. Ik wacht echt gewoon rustig af totdat ik weet wanneer alle versies uitkomen en wat ze kunnen...
     
  19. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n €250,- maar ook niet meer dan dat wacht eerst lkkr af tot ie wat goedkoper wordt!:)
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb er max. 300 voor over...
     

Deel Deze Pagina