Algemene vraag over xbox gun

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Asmooh, 27 dec 2004.

  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijd geleden gelezen hoe het zat (toen ik ook een lightgun ging kopen)

    Het werkt zo: Een televisie bouwt het beeld op van links boven aan naar rechts onderaan. Hij doet dit door heel snel achter elkaar lijntjes te trekken. Zo snel dat je het zelf niet ziet.

    Op het moment dat jij schiet, begint de televisie met het opbouwen van het witte scherm (de flits) hij begint gewoon boven aan, maar op een gegeven moment komt hij op de plek waar jij je gun oprichtte toen je schoot... De optische sensor erin herkent het witte puntje als deze dus na een hele korte tijd aankomt. De tv verteld vervolgens hoever hij was met het opbouwen van het beeld. En als je dus weet hoever hij was met het opbouwen van het beeld, dan weet je dus waar er geschoten is... Uiteraard gebeurd dit allemaal in een honderdste van een seconde...

    Hope this helps!
     
  2. thug

    thug nog al mijn tanden

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    jup jup interesant... thx
     
  3. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ook alleen voor house of dead gemaakt, ik lach je nu eigenlijk best wel uit, wel hard genaaid:p
    En dan nog, wat bezielt je om dat lelijke ding te kopen?
     
  4. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Starsky and Hutch :+ En er is nog iets van Silent Scope. Maar ik geef je gelijk het is achteraf best wel geld verspilling maar aan de andere kant toch wel een unieke experience om met ze 2'en naast elkaar te schieten met een pistool. :D
     

Deel Deze Pagina