Wie heeft er ooit een spel gewonnen en waar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nature_1, 20 jan 2005.

1. ikliegniet

ikliegniet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 jaar geleden, een ps1 vechtspel bij de tv zender Canal+. Ik heb ook jaren moeten wachten en schrijven voordat ik het spel eindelijk mocht ontvangen.
    Ik was zo blij als een kleine jongen. tja.

2. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    ik had DTM race driver 2 gewonnen op xboxarena.nl. had me snel binnen enzo, maar het is echt een kutspel dus dat was wat minder. maarja t was gratis hè ;)

3. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Al 2 spellen bij XBW :eek: :D.

Pas met de slagzin (Halo 2) en al een heel tijdje terug Mech Assault.

Lucky Me :p

4. darkmaster_85

darkmaster_85 ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier op xbw.nl Splinter cell: pandora tomorrow gewonnen

5. Borix

Borix Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb herfst 2002 kaarjes voor de gamexpo gewonnen op XBW en zomer 2003 games bij de XBW wedstrijd in het Oniversum (brute force en azurik), er kwamen toen niet erg veel mensen naar de wedstrijden dus waren die games niet moeilijk te winnen :)

6. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn xbox gewonnen via coca-cola-card en daar naast ook nog een keer hier op xboxworld halo classic.

7. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit wat gewonnen. Het enige spel dat ik gratis heb gekregen tot nu toe komt via zo'n xbox Live actie om vrienden aan te melden.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik heb nog nooit echt iets gewonnen en ik zal ook nooit wat winnen omdat ik nooit bij zoiets mee doe (op 2-3 prijsvragen hier op xbw.nl na)

9. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou met me kop in XIII komen, zo'n prijsvraag van de PU... Nooit meer iets van gehoord, brieven gestuurd, gebelt naar de redactie enzovoorts. Nooit wat teruggehoord van die geiteneukers :mad:

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Daar kan ik me nog iets van voorstellen dat het in de PU stond (volgens mij ook een foto van jouw), maar het is wel lame dat ze hun beloftes niet nakomen :{ (ik bedoel Ubisoft en niet de PU)

11. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Was jij die lelijke fagg0t?? Je leek volgens mij wel een beetje op Jamai van Idols :D

12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    1x panzer dragon orta gewonnen hier op xbw, na een paar weken had ik hem :) Was echt een spel wat ik zelf nooit zo kopen maar was toch wel erg veel fun.

13. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    In waddinxveen won ik een n64 kampioenschap :)
    Ik kreeg een gameboy color en pokemon pinball :cool:

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb hier op xboxworld the cronicles of riddick gewonnen. had hem na ongeveer 2 weken in huis.

15. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Halo 2 Limited Ediotionm hier op xbw. Erg tof.
    wel.

16. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij 'm al ontvangen? :p

17. Justixe

Justixe DeLorean DMC-12

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb drie keer ooit wat gewonnen:
    1. Toen de allereerste PS uitkwam, mocht ik met een select groepje een preview hebben. We konden toen bij de McDonald's een tijdje spelen met een aantal PlayStations voordat ze in de winkel te koop waren. De vraag die ik moest beantwoorden was hoeveel bits dat apparaat was...

2. Bij Maggi of Knorr (welke weet ik niet meer) moest je een recept insturen waarin een product van hun was verwerkt. Mijn moeder stuurde in recept in waarin twee producten waren verwerkt en toen wonnen we een Atari Lynx. Was een errug leuke prijs, maar heeft me veel gekost aan batterijen. ;)

3. En ik was 1 van de gelukkigen die Xbox Live mocht beta-testen in Nederland. Memorycard, controller, t-shirt en jaar gratis Xbox Live aan over gehouden. Helaas moest ik de beta-xbox weer inleveren... |:-

18. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eergisteren Alpha black zero binnen van de PU. Was allang vergeten dat ik had meegedaan :9

19. UnleasH

UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het duurt idd altijd wat lang.

20. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    En ik win nooit wat...zie ik dat jullie vaak 2 a 3 keer winnen, heb al aan genoeg prijsvragen meegedaan maar op een of andere manier trekken ze me niet

Deel Deze Pagina