Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

  1. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    idd, het moge duidelijk zijn dat het vooral aan het meisjes zelf ligt of ze het leuk vinden of niet en dat het merendeel het dus niet super vindt. en dat in het algemeen de doelgroep toch de jongen is.
     
  2. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij in de klas zit een meid die een xbox heeft en die is helemaal verslaafd aan SplinterCell en GR....ze heeft nog geen live dus ze komt wel is langs voor live...
     
  3. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vrouw speelt ook op Xbox. Ze heeft sinds kort zelfs haar eigen Xbox Live account!! Haar favo game: Halo 2. Dankzij haar hebben we überhaupt een Xbox aangeschaft. Ze had bij een vriend van ons Halo 1 gespeeld en dat vond ze wel zwaar cool. Dus toen maar de playstation omgeruild voor een Xbox!! Maar zoals gezegd: Gamende meiden zijn een zeldzaamheid.
     
  4. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrouwen kunnen best goede gamers zijn. Werd laatst geownd door een Amerikaanse meid..
     
  5. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dan niet 2x Xbox Live hebben, dus 2x een abo op Live?
    Ik wil dat namelijk ook wel, dan hoef ik niet onder Eric's gamertag te gamen.
     
  6. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    De helft van mijn meiden in mijn klas is gamer :p
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Mijn zus was vroeger Tomb Raider-fan (Deel 1:9). Voor haar was er geen andere game.:9
     
  8. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij wel leuk om een vriendin te hebben die ook gek is op gamen, net zoals ik. Kunnen we allerlei spellen tegen elkaar spelen (misschien kan het zelfs als voorspel dienen :p)
     
  9. sirs2

    sirs2 Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    De meest fanatieke meiden die ik ken zijn dol op RPG's, wat ik persoonlijke niet zo'n lekker genre vind.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dus eerst ff Halo doen en dan knallen? :9
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    K ken geen enkel meisje die een xbox heeft. Wel gamen sommige meisjes uit mijn klas (met Simcity, the sims en FIFA 2005 heb je het al wel gehad :)).. maar goed, daar gaat het niet om. De xbox heeft wel een beetje een stoer imago, zoals hier al eerder gezegd, maar ook meisjes zullen de xbox wel leuk kunnen vinden. Tuurlijk kunnen meisjes gamen, al zullen ze wel moeten 'leren' gamen.. maar wie niet? Iedereen is begonnen als een complete n00b die nergens wat van kon.

    Als meisjes een beetje van gamen houden, dan is de xbox wel wat voor hen.. ligt dan nog wel een beetje aan de games die je prefereert.
     
  12. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik heb ook geen xbox, wel een PS2. Zeg nu zelf, Playstation heeft gewoon de betere spellen O-) kijk maar naar Final Fantasy en Metal Gear Solid.
    Mijn vriend heeft wel een Xbox en ook daar vermaak ik me prima mee (vooral met mijn vriend maar ook met de xbox ;) ) zoals bijv. Splinter Cell, Fable en binnenkort CSI :p .

    Suzanne
     
  13. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Het spijt me, maar, ik denk niet dat je als feit kunt vaststellen dat een ps2 betere spellen heeft. KotOR en Splinter Cell vind ik bijvoorbeeld veel beter dan bovengenoemde spellen.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mijn vriendin thuis hebben ze een PS2 en ik moet zeggen, m'n vriendin is aardig goed in Tekken 4! :eek:
    Ze zegt ook: "ik speel pas op jouw Xbox zodra je een vechtspel hebt!"

    Want met FPS/race/sport ben ik gewoon beter dan haar! :cool:
     
  15. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat weet ik, maar ik wou reacties ontlokken.
    maar ja de jongens en meisjes van dit forum zullen rond dat tijdstip wel op bed liggen (ik normaal gesproken ook hoor)
    Hoewel ik het er niet mee eens ben dat Splinter Cell beter is dan Metal Gear Solid, vind juist andersom. Gelukkig verschillen smaken. ;)
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, het is gewoon wat de dames zelf willen. Een Xbox is gewoon voor iedereen, maar dan moet men er gewoon van houden. Bij ons thuis zitten mn zusjes er ook vaak achter, die spelen dat wel eens NFSU2 en Dakar2, maar als ik met bijvoorbeeld met Halo aan kom zetten, daar vinden ze dan niks aan. Ik denk wel dat er in het type spel onderscheid gemaakt kan worden. Actiegames als Splintercell, Halo en anderen vinden meiden niet veel aan, zij spelen liever over het algemeen meer spellen die op kinderen gericht zijn, grappige platformers enzo bedoel ik dan. Op oudere consoles, zoals PS1 bijvoorbeeld kwamen games uit van Barbie en My Little Pony, met dat soort games zie ik jongens weinig spelen.
     
  17. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof, een vriendin die gamed. Dat zou pas ownen. Samen de hele dag gamen tot je ogen pijn gaan doen, rood worden en vermoeid raken.
     
  18. Pretender

    Pretender Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    en met PES4 tegen haar verliezen :9
    De volgende keer dat ik weer bij Eric ben (de weekenden dat hij vrij is komt hij deze kant op, moet hij werken ga ik naar hem toe) heeft hij Topspin in huis en ga ik hem helemaal inmaken :cool:
     
  19. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hehe, en dan in plaats van uitgaan in de Bioscoop of Discotheek gewoon naar een LAN-party gaan:p
     
  20. bertone73

    bertone73 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    komop mensen xbox is voor iedereen ook voor chicks/vrouwen dusz dawn welke games heb
     

Deel Deze Pagina