Forza Motorsports [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Fok EA! :9

Even wat over de verdeling, dat viel mij ineens op bij wat screenshots.

De auto's zijn verdeeld in Klasses, A,B,C,D,enz. In deze klasses zijn de auto's ongeveer even sterk, en zullen ze ook ongeveer dezelfde tuning mogelijkheden hebben. Zodat het zowel online als offline eerlijk kan zijn.

Screenshots (die stomme evo 7 staat soms bij de verkeerde auto, dan hebben ze gewoon te snel doorgescrolled )

D Klasse:
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/017/920720_20050119_screen023.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/017/920720_20050119_screen021.jpg[/plaatje]

B Klasse:
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/017/920720_20050119_screen014.jpg[/plaatje]
    [plaatje]http://image.com.com/gamespot/images/2005/017/920720_20050119_screen013.jpg[/plaatje]

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ownee? En de Live functie met clan-support dan? Je kunt je eigen team bouwen en dan gaan strijden op Live. Dus ik weet niet of je Live hebt, maar als je dat hebt dan heeft het spel echt wel speciale dingen. Ook kun je je auto helemaal tunen en heeft het ook écht effect op je rijgedrag. Dus niet zoals in NFSU, we gooien er paar spoilers op maar veranderd het rijgedrag van m'n auto niet.
    En dat is in Forza wel!
    Dus ik zou toch nog maar 's wat previews lezen voordat je gaat zeggen dat het geen speciale dingen heeft. :cool:

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik jammer vind is dat juist de baan van indianapolis er niet inzit zowel de oval als wel het formule 1 circuit. Maarja deze banen zullen ook wel vet zijn. Rio ziet er in iedergeval goed uit.

4. Vens

Vens stoer!

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik jammer vind, is dat het (nog?) niet kan tippen aan het snelheids gevoel van gt4, als ik zo die trailer op page 2 zie (en eerdere in het achterhoofd hou).

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  6. Catscratch

Catscratch Access Peace !

Leuk Bevonden:
    0
    Nu al 2 dagen bezig met de Forza demo ... ik moet zeggen ik ben totaal niet onder de indruk. Het lijkt of er nog veel werk aan de winkel is!

- Graphics zijn niet slecht, maar toch echt niet van het PGR2 niveau. Vooral de auto's moeten onderdoen.
    - Hier en daar subtiele frameratedrops ... niet heel storend, maar ze zijn er.
    - Relatief lange wachttijden
    - Waarom die lag in het menu ? OK drukken en 2 seconden wachten eer het kadertje verdwijnt ...

Hopelijk gaat de finale versie nog een pak verbeteren!

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo je zit nu een baan van 17 km te vergelijk met een baantje van 5km.

Als ik met de snelste bak rijd in forza kan ik niet eens die snelheden halen als in GT en geloofme neem de laagste bumpercam dan is er echt wel meer snelheid als in GT. maar hou nopu toch eens op oim appel en peren te vergelijken. Verschillende baan kortere rechte stukken kunnen je niet het zelfde gvoel van snelheid geven. Maar ik zal het wel niet snappen

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    maar er zullen geen onderdelen van de wagens afvallen bumpers , wielen enz.

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    dat had ik ook gelezen, is opzich wel jammer maar je kunt niet alles heben :) Wel leuk dat je Ferrari's nu nog meer schade toe kunt voegen dan in PGR2 (*droomt er s'nachts al van om de Enzo Ferrari total loss te rijden :D )

10. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is dit het antwoord op vele vragen o.a. de lange laadtijden :
    For instance, Microsoft has not yet balanced the AI drivers, fully tweaked the advanced portions of the Livery editor, or optimized the hard drive streaming yet, so we’ll have to wait on the next build to touch upon many of the specifics.

Lees alvast eens de volgende nieuwe previews van ign en teamxbox, zo kom je toch ietsje wijzer, kortom meer info op volgende :
    http://xbox.ign.com/articles/581/581317p1.html?fromint=1
    http://previews.teamxbox.com/xbox/928/Forza-Motorsport/p1/

Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  11. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    de demo is zeker niet een topper waard nog veel fouten, maarja het is dan tog nog maar een demo. maar om op de demo af tegaan is gt4 veel beter en veel realistischer.
    hopelijk wordt de full verion beter want anders is het een echte tegenvaller zoals halo2

12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Heey, bij de auto's die je kan kiezen, staan bovenin allemaal getallen om de kwaliteiten van de auto aan te geven. Mijn vraag is of je ook ergens echt de specificaties van je auto kunt zijn. Topsnelheid, acceleratie etc.

13. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt alleszins op "Y" drukken om nog meer specificaties te zien als ik me niet vergis.

14. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Jongens, die demo is nog niet een kwart van wat het echte spel gaat laten zien. Om even een twee dingen te noemen. De schade staat op het laagste niveau om mensen niet af te schrikken (al een paar keer eerder gepost) en als je goed oplet zie je dat de AI continue dezelfde paden volgt. Het is dus zo dat de AI nog niet op jou reageert en je ook echt zal proberen te verslaan, zoals in de uiteindelijke versie *)

Ben trouwens nog wel steeds op zoek naar de nieuwste OXM, maar het lijkt wel alsof alle bladen eerst het vorige nummer kwijt willen, want daar liggen er nog best veel van en normaal was ie nu allang uit :mad:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Totally agree! Ik heb trouwens nog nooit een demo gezien die, voor het uitgeven van het uiteindeljke spel, al helemaal geweldig was. Dat is in principe ook vrij logisch.
    Dat de demo bij sommige dan ook tegenvalt, komt misschien ook omdat de verwachtingen uitermate hoog zijn. En als er dan eindelijk iets komt waarmee ze die verwachtingen kunnen testen, kan het zijn dat er sommige dingen tegenvallen in de demo.
    Ik probeer dan ook nu nog te wachten met de demo te spelen, zodat ik het uiteindelijke resultaat beter kan beoordelen. Met de nadruk op "probeer".;)

16. nickske

nickske Xbox racelover

Leuk Bevonden:
    0
  17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, mooie screens. :D

18. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ligt het aan mij, of vind ik die screens als enige lelijk?

19. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha ik vind die eerste reeks juist één van de mooiste, vind het namelijk wel wat van GT weghebben. :p

20. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vin het echt mooi, ben blij veel groen te zien... dacht dat het allemaal in zo'n saai circuit zou zijn :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina