Wie heeft er ooit een spel gewonnen en waar

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nature_1, 20 jan 2005.

  1. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal win ik nooit wat maar............
    ik had een keer aan een prijsvraag van de break out meegedaan je kon Dead or alive beach vollyball winne. ik denk ik doe mee en ik win nog ook :) een paar weken later was er weer een prijsvraag je kon project gotham racing kopen en wat denk je .ik win weer :)
    dus als je ooit wat wil winne doe eens mee aan een prijsvraag van de break out :D
     
  2. vrijefietser

    vrijefietser Hakkuh-Bas

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij het afsluiten van een abonnement op het toenmalige blad webber was ik 1 van de 25 eerste die aan een werving gehoor gaf, en won daarmee het spel grachtenracer van davilex. Kon hem alleen niet op me toemalige pc spelen, en pas jaren later heb ik hem gespeelt, ook niet lang, want het was al erg achterhaald.

    Ook heb ik via ea sports een fifa 2005 xboxdemo gewonnen, je moest zeggen wie er nog nooit op de cover had gestaan
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hier op XBW een keertje met die lootjes die je op de XBW stand kreeg (PU gameplay). Ik voer code in en krijg later tezien dat ik Counter Strike heb gewonen :). Speel het spel nog dagelijks, Expert begint al op easy telijken 8)
     
  4. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Rally sport challenge 2 gewonnen bij prijsvraag XBM. Echt sinds jaren weer eens meegedaan met een prijsvraag en gelijk raak :D . Had het geeneens door totdat de game 3 maanden later in mijn bus viel. Toen had ik hem inmiddels ook al gekocht |:-
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  5. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Jaren geleden bij OPM2 magazine
    1. dvd: A.I. Limited Edition
    2. beeldje van Herdy Gerdy

    Bij gamerelease.nl - toen het daar zo goed ging ;) -
    1. Game naar keuze (RBS3 + headset)
    2. niet echt gewonnen, maar heb destijds 2 games gekregen waarvoor ze zijn vergeten te factureren! (had mijn bestelling via mail gedaan, veel ineens zodat ik nog wat extra korting kreeg... die korting viel wel heel positief uit!)

    En vroeger toen ik een jaar of vijf was heb ik bij de plaatselijke ballon-oplaat-wedstijd de 2e én 3e prijs gewonnen... Degenen die eerste was geeindigt bleek het kaartje aan zijn ballonnetje gewoon naar familie in het buitenland te hebben opgestuurd en zijn/haar prijs werd dus afgenomen. Had ik lekker 2 prijzen!!! (weet alleen echt niet meer wat het was..)
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Deelname aan de FIFA Interactive World Cup heb ik hier gewonnen ;)

    Daar heb ik ook nog eens een XBL starterspakket met FIFA 2005 gewonnen, plus een gesigneerde versie voor de PC. Verder win ik eigenlijk nooit iets.
     
  7. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb nog nooit iets gewonnen maar doe altijd wel zoveel mogelijk mee, you never know shit ;)
     
  8. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    heb hier op X-Boxworld de game Ghost Recon 2 gewonnen :9
     
  9. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Funbox (funsport blad) heb ik dat wakeboard spel gewonnen. En ik heb Amped van Microsoft gekregen omdat ik mijn buur jongen had opgegeven voor xbox live.
     
  10. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm 1 x met XBM 3 keer met de pu O-)
     
  11. Distilde

    Distilde No use 4 a title

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een keer LOTR : The Third Age voor de PS2 gewonnen bij Dailygamer, heet nu gamesense geloof ik
     
  12. Blokkie

    Blokkie Marijuana

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Was een tijdje geleden werkloos en toen heb ik dus elke dag prijsvragen gedaan over heel internet.Zoals http://www.prijz.nl/ en zo zijn er nog veel meer.
    Maar niks gewonnen (dacht ik) bijna 4 maanden later krijg ik ineens een pakketje.En ik dacht wat raar heb toch niks besteld.
    Maar er zaten 2 dvdtjes van Hans Teeuwen in. :9
    Dat is ook het enigste wat ik ooit gewonnen heb.
     
  13. loode

    loode Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds pakweg een onderhalf jaar 2 games (CMR: 04 en Burnout :cool: gewonnen op een Belgische Xboxsite (zie sig), die trouwens in beide gevallen de volgende dag in mijn brievenbus staken :)

    Ook doe ik geregeld mee met wedstrijdjes die de plaatselijke krant houd (Het Belang Van Limburg voor de kenners ;)), maar daar heb ik nog nooit geluk bij gehad :)
     
  14. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Grabbed by the Ghoulies

    Ik was 1 van de winnaars van de Grabbed by the Ghoulies tekenwedstrijd. Moest je zelf een "ghoulie" ontwerpen. Had er eentje met Paint getekend en gewonnen _O_ .
    Heb toen het spel "Grabbed by the Ghoulies" zelf gewonnen en vrij snel binnen, een paar dagen daarna geloof ik. Erg leuke game trouwens, leuker dan ik had verwacht.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha,

    het enige wat ik ooit heb gewonnen is een ontbijt op bed voor me moeder ;) .
    Het was een prijsvraag van de ABN ambro. Je moest toen een tekening inleveren. Er waren 2 mensen die mee deden. Die andere tekening was veel mooier, maar later bleek dat zijn moeder hem had in gekleurd.
    Ik was toen nog maar een jochie van 4 ofzo hor :cool: .

    PS: ik stond wel in de krant met mijn fotogenieke hoofd ;)
     
  16. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Ik heb een keer met het XBM een poster van Sudeki met handtekening (van de hoofdproducer volgens mij) gewonnen. Was toen wel blij. Eindelijk iets voor mijn kamer.:)
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo tezien hebben we toch veel winnaars hier op het forum. Heb zelf ook (helaas) nog nooit wat gewonnen :{ Doe sinds tijden ook al niet meer meen aan de prijsvragen van XBW.
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je toch niet wint niet meer meedoen? :confused: Juist blijven proberen, ooit ben jij ook een keer aan de beurt. Ik vul iedere prijsvraag in. Wie weet, een extra spel is altijd mooi.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik doe eigenlijk ook niet meer mee aan de prijsvragen op xbw omdat je daar toch vaak gezeur mee hebt (no offence, jullie kunnen er vaak ook niets aan doen :)) Ik vul ze alleen in als ik het een leuke game vindt maar voor games die ik toch niet zou spelen neem ik dan ook niet de moeite :) O-)
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Sinds ik spelletje voor €3 kan krijgen, mogen jullie ze hebben *)_0/
     

Deel Deze Pagina