Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

1. Robbiertje

Robbiertje New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je trouwens op 10 sterren?
    Toch niet door hem helemaal van carbon te maken?!
    want daar hou ik helemaal niet van :mad:

2. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik heb 0,0 carbon op mijn Corsa, gewoon zorgen dat je die unieke onderdelen die je krijgt met outruns op één auto zet. Als je dit in tijdens je eerste 3 sponsorcontracten doet en dan met de onderdelen die je hebt en eventueel nog krijgt als je bij je laatste sponsorcontract nog wat shops vindt, is het heel makkelijk te doen. Ik zit eigenlijk al dik over de 10 sterren, maar hij telt niet verder.

3. Daaf gamer

Daaf gamer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit +-bij 85% van spel mijn wagen heeft 10.00 sterren en die race tegen die ene lexus heb ik al gedaan(ik heb ook alle raceses uit de world map gedaan)maar er komen geen racjes op de kaart, meer wat moet ik doen?

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens moet je voor 100% ook de SUV-races doen, alle hidden shops vinden, outruns doen en alle verborgen races ook doen...
    De vraag is al een paar keer eerder gesteld, misschien kun je ergens een stukkie terug in deze thread een beter antwoord vinden...
    Succes in ieder geval :)

5. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Eey Pindakaas, help deze lieve jongen toch even:+ . Haha, grapje, maar ik doe het wel. Je moet als je tegen Caleb hebt geraced naar je garage gaan (ook toegankelijk als je op [start] drukt). Daar naar de wereldkaart gaan en daar staan alle races die je nog moet.

Maar even over die outruns, houden die ook een keer op ofzo? Ik hoor veel dat je ook alle outruns moet doen om 100% te halen. Dan zul je ook een keer moeten merken dat alle outruns zijn gedaan, denk ik dan.

Die SUV-races, die komen later ook op je World Map te staan. Dus dan kun je gewoon in je "normale" auto tegen SUV's racen.

6. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm, dan denk ik dat je wel alle races uit stage 1 t/m 4 van je World Map hebt gedaan, stage 5 komt pas op je World Map nadat je deze ook echt afgerond hebt, dus waarschijnlijk mis je in stage 5 nog wat races. Check ook even of je alle magazine covers hebt en of je daadwerkelijk 100% van de onderdelen hebt. En natuurlijk de shops, want die moet je ook allemaal vinden. Ik denk dat je bovenstaande allemaal wel hebt, maar dat je alleen nog ff een paar races van stage 5 moet doen.

@ Master of Blades klik. Hier vind je als je naar beneden scrollt een lijst met Unlockables, daar staat ook hoeveel outruns je moet doen per stage.

BTW, outrun level 2 is je eerste sponsorcontract, outrun level 3 je tweede, enz, enz

7. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, die heb ik dus niet allemaal gedaan. Kan dat nog nadat ik tegen Caleb heb geraced of niet meer?

Over die magazines, ik heb alle 20 van de 20 magazines gehad (zonder veel te outrunnen) en hier beweren ze dat er meer zijn door outruns te halen. Ik heb alleen in lvl 5 een aantal outruns gedaan voor de wide body kits.

8. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Nee, er zijn niet meer magazines door outruns te halen, dus dat verhaal kan _0/
    En die outruns kan je niet meer doen, want daarvoor zou je terug moeten naar die stages en dat kan niet meer, dus je hebt sowieso een paar procent en een aantal unieke onderdelen gemist.

9. ThoMasZ007

ThoMasZ007 Xboxworld Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,, Ik zit met NFSU2 op 63% maar ik heb geen races meer op de map en ook niet op de worldmap,, wat moet ik nu doen om verder te komen
    LaterZ

10. blonkie

blonkie XBW V.I.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Yu, ik heb net mijn instellingen veranderd en nu loopt hij iedere keer vast als ik opstart , ik heb namelijk het detail level op het hoogst gezet en toen begon het , hij blokeerde volledig , ik heb nu al een paar keer proberen opnieuw op te starten maar hij loopt iedere keer vast bij "load profile" , kan ik nergens manueel in een file ofzo dat veranderen of heeeft iemand soms een andere oplossing?

greetzzz blonkie
    ps: ik heb pc versie....

Laatst bewerkt: 22 jan 2005
  11. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Lezen wat anderen in deze thread te melden hebben. Het antwoord op deze vraag staat namelijk 5 posts boven die van jou. _0/

12. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem nu bijna uitgespeeld, maar ik zit me toch ff wat af te vragen wat ik nergens anders kan vinden. Moet je ook al die cash dingen en tips die je op kunt pikken verzamelen om hem 100% uit te spelen?

13. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb te weinig Handling en ik weet niet waar ik het kan kopen wie kan me helpen??

14. Master Of Blades

Leuk Bevonden:
    4
    Kun je nergens kopen. Gewoon alle performance upgrades d'r in zetten die mogelijk zijn.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Handling kun je niet kopen. Wel kun je onderdelen kopen die de handling bevorderen:)
    In de performance shop kun je kijken voor oa. Tires (Banden) de de wegliging verbeteren.

16. Robbiertje

Robbiertje New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet naar Megalow gaan of naar een Tuningshop.
    Daar vind je alles wat je nodig hebt

17. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je zien op hoeveel procent je van het spel zit? :eek:
    in je race zie je wel op hoeveel procent je van je race zit maar van het spel? waar kun je dat vinden? :cool:

18. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Voor extra handling zijn kosten misschien niet eens nodig. Een aantal dingen aanpassen kan soms al heel wat helpen. Gewoon wat met de metertjes spelen, bovendien staat er bij wat er gebeurt als je wat doet; het heeft wel degelijk invloed op je wagen.

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Erm ik heb het voor de PlayStation 2 (voor de online mogelijkheden :)) maar bij mij moet je op D-pad (zo heet dat ding toch :p) omhoog drukken. Links onderin die 4 pijltjes toets, daar doe je het mee :)

20. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Je koopt de PS2 versie voor de online mogelijkheid, terwijl je met de Xbox versie ook online kunt spelen. Logisch! 8)

Deel Deze Pagina