[XOne] [Centraal] Xbconnect

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Heb je geen halo 2?
    Want ik heb fucking veel zin om te spelen. Okal ben ik een beetje noob.
     
  2. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, een vriend van mij probeert ook connect te regelen (zodat hij tegen mij kan spelen), maar dat lukt niet. Dat is niet cool. Hij heeft een draadloos netwerk, en hij heeft een crossed cable gebruikt om de xbox mee aan te sluiten, toch kan xbconnect de xbox niet vinden> het groene balkje loopt vol en begint dan weer opnieuw, steeds weer. Hij heeft alles staan zoals setup E. Wij denken dat het niet werkt omdat:
    - de NIC-card niet is geinstalleerd, is dit mogelijk? Hij heeft met die pc altijd al wireless gehad.
    - het ligt aan ons, wij doen iets verkeerd
    - of het is iets anders, maar wat?

    HELP!!!!
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Zo te horen keeft hij draadloos inet op zijn pc, en de draadloze router staat bij andere pc. In dat geval moet je wel cross-over kabel gebruiken.
     
  4. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat klopt, en dat deed hij, maar toch kon xbconnect zijn xbox niet vinden, waarom niet?
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Verder dan dat ga ik ook niet 8):D Probeer eens op het forum van XBC
     
  6. Zuka_'Zamamee

    Zuka_'Zamamee Ready when you are

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kreeg vandaag (na aankoop nieuwe pc en gebruik andere firewall) steeds geen verbinding met een game, maar ik heb 't opgelost door bij m'n Firewall (Zonealarm) een nieuwe 'thrusted zone' te maken. Deze zone heeft als ip-adres: 0.0.0.1 en de voordehandliggende naam 'Xbox'. Daardoor wordt je xbox door de Firewall als 'veilig' beschouwd en kun je ook info van je xbox ontvangen. Ik weet niet of iemand er wat aan heeft, maar ik vond het prachtig dat ik er op gekomen was. *)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu iets heel raars: als ik xbc opstart dan kan hij mn xbox eerst niet vinden, dat maakt niet uit want dan zoek ik hem gewoon.
    maar als ik op find my xbox druk dan staan mn netwerk kaart er niet bij :confused:
    weet iemand hoe dit komt?
    (ik heb hem ook al opnieuw erin gebouwd, en eerst deet ie het wel)
     
  8. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    dus je had eerst een probleem met het vinden van je xdoos, daarna verwijderde je je nic kaart en zette je hem weer terug, en nu kan neXBC je nic kaart niet meer vinden. klopt het nog een beetje?
     
  9. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    nee niet precies...
    eerst ging alles perfect.(wel lag maar daar gaat het niet over)
    hij kan mn netwerk kaart zien en hij kon mn xbox alleen niet vinden maar hij deed het wel.(vraag me niet hoe het kan)
    nu wou ik gister op xbc gaan en toen zij hij toen ik een host aanklikte dat hij mn xbox nog niet had gevonden.
    dus toen klikte ik op 'find my xbox', maar dan staan er normaal adapters waar je mee kan zoeken naar je xbox.
    normaal staat er fast internet converter(daar word internet mee ''aangevoert'') en NIC card.(daar zit mn xbox aanvast)
    maar nu stond die NIC kaart er helemaal niet bij.
    dus toen had ik vanmorge die NIC kart in een andere gleuf in mn mobo gestoken, maar hij doet het nog steets niet.
    ik zie wel op de xbox en achter op die NIC lichtjes knipperen enzo


    /edit: het is al verholpen ik zou niet weten hoe het komt :confused:
    ik denk omdat ik hem verkeert uit heb gezet(gewoon op het knopje drukken)

    maar tog bedankt :p )
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    We gaan verder in deel 2.

    Deel 2

    Dicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina