[Casemodding] Vragen en Antwoorden [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 20 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik zie niet in waarom niet, zolang je alles een beetje goed uitdremelt enzo..
     
  2. xsxs

    xsxs Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan hebk nog een vraagje. Jullie zagen allemaal dat plastic onder de jewel er onder uit, aleen nou vraag ik me af waar jullie hem dan aanvast maken? Lijmen jullie het randje ofso? En zo ja, hoe doe je dat dan netjes? En al heb je niet veel verstand van solderen en electronica, is het dan heel stom om er led lampjes in te bouwen?

    Jah kweet ut, het zijn veel vragen
     
  3. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Zagen het plasic ónder de jewel vandaan? Ik denk dat je bedoeld dat de jewel eerst uit de kap word gehaald, daarna met vlekkenverwijderaar o.i.d. dan het groene verf afhalen.
    Daarna kan je hem er gewoon weer aanlijmen.
     
  4. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    en dan zit er een mooi stuk plastic wat we wegdremelen in een rondje, daarna afveilen tot 2 mm zodat je nog net je jewel erop kan leggen, en dan een beetje lijm klaar is kees.
     
  5. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee er zit nog zwart plastic onder. check pic:

    [​IMG]
     
  6. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ow dat bedoelt ie :)
     
  7. xsxs

    xsxs Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    wegdremelen? :confused:
    Jah kben nie zo'n handyman....
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    heb je een kolomboor? daar kan het ook mee.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Er is een super stukje techniek dat heet van de : Dremel _O_
    [Klik]
     
  10. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraag tussendoor: ik wil graag met een afstandbediening of een schakelaar ofzo al m'n apparaten op mijn kamer aan kunnen zetten. Dat zou nl handig zijn want dan hoef ik niet appart m'n tv, versterker, xbox en boxen aan te zetten (ik weet het, ik ben lui, maar toch...:)). Wie weet of dat zou kunnen bij de xbox en hoe? Normale apparaten (je las het goed, ik zei NORMALE) kan je gewoon aanzetten en dan het aan en uit met de stekker (iets handiger is een stekkerdoos ofzo ;)) regelen, met de xbox kan dat dus niet. Mijn vraag is dus hoe het wél kan.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    jow, er wordt weer flink gepost in de thread....ik kom even een dagje niet er er staan alweer 3 pagina's bij :9

    Het is niet moeilijk als je een beetje lef hebt een een beetje kan klussen. }:] Materialen haal je bij de desbetreffende winkel...plexi heb ik gehaald bij de glashandel, wat dingetjes van de gamma en alle boutjes en moertjes heb ik van school gejat (ik denk wel een halve kilo bij elkaar }:]). Het lijkt heel extreem, maar het coole is gewoon dat je een unieke box krijgt door een eigen case te ontwerpen *)

    Is idd een lastig onderwerp...ik moet zelf ook (wel) 3 knoppen indrukken :9 Maarre ik denk niet dat dat kan want die box gaat gewoon alleen aan met die knop, daar kan je wel een afstandbediening voor maken (en zelfs met je mobiel kan je hem aanzetten, zie tuts xb-t) maar dat alles tegelijk aangaat is een lastige... ;)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  12. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Plexiglas is soms ook in redelijke diktes te vinden bij de gamma, mocht die dichterbij zijn.
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de gamma hebben ze allen acrylaatsoorten en lexan, hierop zie je veel sneller krassen. Acrylaat is meestal zacht en flubber. Lexan is wel sterker. Voor goede afschermingen bij _O_ mythbusters op dicovery _O_ gebruiken ze ook 1 cm dik lexan.
    Dat van de Gamma is goed voor dvd windows en dergelijke maar voor een case... :{
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zie jij die tuts dan?
     
  15. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel handig als je van die (saaie :9 ) vierkante windows wilt hebben. Bij mijn tribals (1e post hier) zal dat bijvoorbeeld echt niet werken.
     
  16. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk zijn die niet te vinden...knopje tutorials zit in de bovenste balk en hier ;)

    Hier is een filmpje dat ie ze xbox aanzet met zijn telefoon.. (ik vind het een beetje bullshit :9, maarre...)
    Hier een plaatej van de telefoon die ingebouwd is in zijn xbox om het te laten werken 8)

    De box van hem was ook de aanzet voor mij om een plexi box te bouwen...alleen die van hem is HUGE! Bijna 2x zo groot als een normale box :9
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2005
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ach ja ik moet nog maar even goed nadenken over die windows :) Heb nog 3 weken de tijd totdat ik ga spuiten.
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    ooooow, bedoelde je dát :D .

    thnx _O_
     
  19. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet er geen tutorial bij voor glowfeet oid., das altijd leuk om te doen en ook nog makkelijk.
     
  20. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat dacht je dán? :)

    Maak er maar een....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina