hey gasten, mijn vraag luidt als volgt: kan ik mijn xbox op 2 verschillende tv's aansluiten zodat ik met splitscreen op 2 verschillende tv's speel?. ik tjek je antwoord! en alvast bedankt _0/ _0/
Ik heb wel eens gezien dat ze een SNES op 16 tv's aan hadden gesloten, zodat ze bij elkaar 1 groot beeld vormden. Hoe ze dat doen is mij echt een raadsel, maar dan zou het ook met een xbox kunnen (lijkt mij) Splitscreen op 2 tv's apart zal daarintegen niet lukken, simpelweg omdat dat beeld niet gesplitst kan worden in 2 'losse' beelden.
helemaal gelijk, dat kan alléén als je 2 xboxen hebt. Je kan wel 2 tv's op je xbox aansluiten maar dan krijg je gewoon bij allebij precies hetzelfde beeld...
Nee kan niet. Simpelweg omdat de xbox maar 1 vga signaal weg kan sturen, er is maar 1 scart. Het kan theoretisch wel maar de xbox kan t niet iig. Los daarvan zou de xbox 2 schermen op 1 player kwaliteit niet aankunnen en zou het dus splitscreenkwaliteit op een vol scherm zijn waardoor het al niet meer zo veel voordeel biedt.
Het kan wel, daar zijn bepaalde programma's / kastjes voor. Zelf wilde ik dit namelijk ook hebben, ben toen alle winkels langs geweest in Rotterdam. Alleen bij de correct kon je het halen. Het probleem was, ik moest toen de hele set kopen... 8 TV's + kastje voor 3000 Euro en dan had ik nog mazzel, want normaal kost het 8000 Euro. Als ik jou dan was zou ik dan gewoon een tweede xbox kopen, heb je meer plezier
Als je splitscreen op twee verschillende tv's zou kunnen spelen dan kan het nooit meer splitscreen heten . Als je op 2 tv's wilt spelen moet je 2 xboxen gebruiken en via systemlink of xbox live tegen elkaar spelen.
Om precies te zijn is het alleen maar lastig. Als je de hele tijd op een beeld kijkt en je kijkt dan naar het andere beeld ziet het opeens vaag uit. Het is wel een leuke gimmick, maar meer zal het niet zijn. Trouwens je kan het misschien ook met je versterker doen, voor het splitsen dan he Moet je wel een input video hebbe op je versterker (voor je xbox) en twee outputs voor je twee tv's.
Maar op E3 hadden ze 3 xbox aan elkaar op drie xboxen met Forza er in. Hoe doen ze dat, heeft dat te maken met XDK ofzoiets?
Dit hebben de programmeeurs denk ik express gedaan.... Als je naar de zijkant kijkt neemt het normaal een heel beeld in beslag. Zij hebbe nu de 2 zijaanzichten op 2 extra beelden gezet zodat je gewoon kan concentreren op de weg gewoon een hele toffe gimmick Dus verwacht er niet van dat je dat later ook op je slaapkamer krijgt
aha! oke gasten bedankt he, k kwam namelijk op deze vraag omdat k halo2 zat te spelen met 2 vrienden en het beeld was wel verdomd klein!! maar is wel balen!! enne... geen geld voor nog een xbox
das toch ontzettend iritant om de hele tijd om je heen te kijken? maja, daar gaat deze thread niet over...