games voor dames?

Discussie in 'Algemeen' gestart door holyboy, 18 dec 2004.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik op Live zit dan merk ik toch wel dat je best veel vrouwelijke gamers tegenkomt met PGR2. Er zit geen bloed in, de controls zijn niet al te ingewikkeld, maar er zit toch wel een hoop diepgang in. Gister op XBL trouwens meisje van 12, die reed de Nurburgring in 6.04 :eek: (heb het nog even gechecked), dat is echt zo fucking snel _O_
     
  2. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin kun je helemaal blij maken met:
    Burnout 3 (het liefste crashen, maar toch ook wel een beetje de races)
    halo1 (speelt ze liever dan halo2)
    the sims (kan niet missen)
    baldurs gate: Dark alliance 1 (binnekort maar eens deel 2 gaan halen)

    En het leukste vind ze dr. mario (ik weet het, is geen xbox maar NES). Ik kan haar al niet meer verslaan 8) ...
     
  3. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    PGR2 is toch altijd wel leuk voor de vrouwen, het is ook meer babbelen op live dan echt racen :)
     
  4. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    is Fable niet wat voor vrouwen? Kleurrijke omgevingen e.d., al denk k dat veel vrouwen het vechten niet leuk zullen vinden.
     
  5. Shammo

    Shammo Ik in dat pak

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek genoeg vinden vele vrouwen Splinter Cell leuk
    Dat is toch althans zo bij mij , mijn 2 zussen en mijn moeder en de helft van de meiden van mijn klas, verder vinden ze ook nog de Sims 2 enzo... leuk
     
  6. Xbabe

    Xbabe Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind halo (1) leuk en ik ben een vrouw.... maar ik ben ook een van de weinige vrouwen die shooters speelt. Dit is mijn laatste post voor een maand ofzo :'-( moet ik weer naar mijn eigen huis, en daar heb ik geen internet....snifsnif..ik zal jullie missen.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ze van LOTR houd, kan je da een keer proberen. het is niet moeilijk, het duurt niet lang. dat is toch wat je zoekt
     
  8. nietvorspiet

    nietvorspiet Fuck Armageddon

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Splinter cell
    Halo
    nfsu
    thug

    Zijn spellen die ik met veel plezier speel, ben een meisje. Maar je moet erachter zien te komen wát ze zoekt in een game. Waar houdt ze van en wat vindt ze leuk. Laat haar veel spellen uitproberen van verschillende genres. En ze zal zo haar voorkeur vertellen. ;)
     
  9. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste vriendin speelt half life en gta en ziet er ook nog eens mooi uit. mn eigen vriendin doet af en toe mario sun shine en heroes of might and magic. lol
     
  10. Harryyo

    Harryyo Registered xboxgamer

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Def JAm is de game die de dames leuk zullen vinden

    IK heb hier een goede tip voor de dames als ze een game zoeken ;) .

    Er zijn games waar je je uiterlijk kan aanpassen en chacters kan besturen die ook in het echt bestaan (SEAN PAUL EN XZIBIT). Je wilt lol hebben en houdt van multiplayeren...Het is een kans dat je er dan volop plezier aan zult hebben. Je wordt steeds beter en begint er meer tijd in te besteden. De kans dat je ingemaakt zult worden door jongens is dan in het begin groot!! Maar als je er positief naar kijkt, zie je de reden waarom je blijft oefenen en oefenen!!!!!!
    So keep trying girls en koop (of vraag het lief aan je vriend)..............

    ----------> _O_ DEF-JAM: FIGHT FOR NEW NEWYORK _O_ !!!<--------------
    Belangrijk!!>Houdt er wel rekening mee: dit spel is vanaf 18 jaar!!(maar blijf er maar de humor van inzien...dan komt het goed :p !?!)
     
  11. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    DoA: Xtreme Beach Volleyball :9 vonden mijn vorige 2 vriendinnen n top spel :cool:
     
  12. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van het weekend sonic mega collection plus binnen gekregen. Deze werkt ook.

    Vooral dr Robotniks mean bean machine, vind ze leuk
     
  13. jj_joow

    jj_joow Win Or Just Die!

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Singles, of hoe dat spel dan ook heet, tenminste zo'n Sims-based spel
     
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    mijn ( bijna ) vriendin vind vooral de sims leuk. maar ook PES 4 en top spin vind ze leuk. Vreemd genoeg hoorde ik dat ze op haar pc altijd GTA speelt..
     
  15. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel Girls die ik ken houden van RPG's en dan vooral de Final Fantasy serie. Maarja , die is niet op de xbox verkrijgbaar.Je zou bijvoorbeeld KOTOR kunnen proberen. Ook platform games doen 't meestal erg goed.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriendin van mij speelt altijd GTA. Alleen kan ze er geen h*l van terwijl ze het zelf echt super vet vind.
     
  17. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Van gta hoef je ook niks te kunnen gaat haar zeker om het rond kloten of nie ??
     
  18. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijne houdt van Horror dus ze houdt van o.a. Silent Hill 4... Doom 3... etc... Ze kickt erop om anderen neer te knallen / te vermoorden... Alleen in games dan he :+

    ;)
     
  19. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Rayman 3
     
  20. Michiel1231

    Michiel1231 30 A day club

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net ff met mn moeder op me xbox Burnout 3 te spelen. 'AAAH' , schreeuwt ze in een keer. Is ze op een vrachtwagen gereden }:] . En ze beweegt ook helemaal de controller door de kamer heen, maar das meer iets van gewenning..


    gewenning _O_
     

Deel Deze Pagina