PoW hulp nodig? Ik zit een beetje vast met PoW. Ik zit inmiddels in het 2de kamp: STalag luft en moet nu een tunnel vinden die in een gebouw staat in de het vervoer opslag. Maar ik kom niet in die vervoer opslag.... als je dan om een tip vraagt dat zeggen ze dat er een gat ergens in de muur zit....maar ik kan dat gat niet vinden. weet iemand het?
Je moet naar de mess hall gaan, en daar achter over het hek klimmen, dan links over de muur. Dan weer rechtdoor, daar zit een gat in de muur. Ga daar doorheen, dan links door een gat, daar staat een huisje, en een van die deuren daarachter zit et gat greetz
idd, en in dat huis voor het gat moet je een crowbar pakken en die meenemen, je mag niet gezien worden dan, ga onder de auto zitten en w8 totdat je comrade weg is...loop naar de middelste deur en dan breek je die open, ga je naar binnen en dan zie je hem vanzelf
Re: PoW hulp nodig? Gewoon heel simpel, ga achter de mess hall staan, dan moet je bij het administration office over dat hek klimmen en dan gelijk links achter het gebouw langslopen. dan klim je volges mij rechts over de muur en dan zie je in de muur een gat.
Ja het is allemaal vaak vrij simpel Bijna voor elke opdracht was ik het hele kamp over gesneakt terwijl dat niet nodig was (uniform jatten bv)