[E3 2004] Starcraft: Ghost

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 13 mei 2004.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Good news! Waar haal je die informatie vandaan, oftwel, wat is (zijn) je bron(nen)?

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mijn bron is: gameqube.nl Zei halen het weer van andere sites zoals IGN. En dit gaat dan wel over een cube site, maarin dit soort gevallen maakt dat geen bal uit. Kijk hier is een directe link naar het nieuws op gameqube.nl:KLIK

3. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    hebben jullie je ook al opgegeven voor de world of warcraft europe beta testing? ik hoop echt dat ik een van de gelukkigen ben, maarja, van de 5000 mensen, wat wil je... But, it never hurts to try!

4. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb maar weer eens even het Internet afgestruind naar nieuwe informatie over deze naar mijn mening fantastische game. Maar ik kwam helaas bar weinig nieuwe info tegen...

Op IGN staat 15 juni 2005 als de release date voor Amerika (bron). Dat is dus iets nauwkeuriger dan wat hier op XBW staat (3e kwartaal 2005). Maar het kan natuurlijk altijd een paar maandjes duren voordat ie hier uitkomt, dus ik ga op dit moment van augustus/september hier in Nederland.

Aan de andere kant, StarCraft: Ghost had al eind 2003 moeten verschijnen, so you never know...

Ik zag trouwens op IGN ook een twaalftal filmpjes die ik nog niet had gezien. Check http://media.xbox.ign.com/media/489/489845/vids_1.html

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
    gamesindustry.biz had laatst een interview met Blizzard. Er wordt ook gesproken over Star Craft: Ghost.
    Lees het hele interview hier

6. Iron Maiden

Iron Maiden kikkE op jezelf.....

Leuk Bevonden:
    1
    misschien beetje domme vraag maar heb niet veel tijd om alles rond te kijken,
    komt dit spel ook voor elke console of enkel voor bv xbox en ps2 ofzo?
    want ikzelf heb geen xboxlive maar wel ps2 online, en dan kan ik hem alsnog online spelen ^.^

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik verwacht veel van Starcraft Ghost. heel veel.
    het lijk me echt vet om in 3D door het Starcraft universum te lopen. en Nova ziet er * uit. ik bedoel goed

Starcraft Ghost komt alleen voor de Xbox volgens mij.
    op www.Blizzard.com zijn er screenshots te zien met de Xbox knopjes op het scherm

Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  8. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    @ Iron Maiden & !Willem_Fable!: StarCraft: Ghost komt op alle consoles (NGC, PS2 en Xbox), dus niet alleen Xbox. De screenshots op blizzard.com zijn van de Xbox versie omdat die - zoals gebruikelijk - grafisch het beste zijn van de drie consoles...

@ DS The Best: bedankt voor de info! Dat zijn sinds tijden weer enkele geluiden vanuit Blizzard over StarCraft: Ghost. Er staat weinig nieuws in, maar het is wel fijn om te lezen dat ze toch nog wel met de game bezig zijn...

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja de graphics op de cube en xbox zullen niet veel verschillen, ik kijk nog wel voor welk van die 2 ik hem koop. :)

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    :'-(

11. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Als dat echt "Next Gen" screens zijn ben ik toch wel redelijk teleurgesteld.

12. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    De huidige consoles staan alom bekend als de Next Gen consoles. Ik ben er wel vrij zeker van dat ze die ook bedoelen. En om na zoveel productie tijd over te stappen naar de volgende lijn van consoles lijkt me ook niet erg lucratief.

13. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    aargh jammer keek zo uit naar deze titel :'-(

14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me inderdaad gewoon voor deze generatie. Ghost is al zo lang in ontwikkeling dat het niet zou lonen om nu over te stappen. Het spel is al bijna klaar :)

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, idd. Dat zou echt gewoon bizar zijn. Dit spel hoort al ruim een jaar af te zijn. Dan moeten ze het spel weer helemaal moeten opbouwen, qua graphics en controls, lijkt me. Nee, dit spel komt gewoon voor deze generatie. Dat kan haast niet anders.

16. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Het zou mij ook enorm verbazen als StarCraft: Ghost op de next gen consoles zal uitbouwen, en ik zou dan nog meer balen want ik wacht al een hele tijd op deze game...

Ik ga er echter ook gewoon vanuit dat ie nog gewoon voor de Xbox (1 dus) uitkomt...

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Whehe

:D

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    yes. maar ik dacht dat hij Only on Xbox was

19. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat ik al dacht. Leek me al bizar dat het spel zou worden uitgesteld naar de volgende generatie consoles, ook al weet je het maar nooit met Blizzard. Ik ben wel blij met deze info want dan is de kans groot dat het spel gewoon dit jaar in de winkels komt.

@!Willem Fable!
    Hoe kom je daarbij? Volgens mij wordt het spel al sinds het begin voor alle consoles gemaakt.

Laatst bewerkt: 12 feb 2005
  20. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Laat ik deze thread maar weer eens wat leven inblazen...

www.blizzard.com/ghost is ge-update met nieuwe filmpjes, info over Psi Powers, Weapons, Vehicles, enz.

Zeker de moeite om even te checken! Maar 't wordt minimaal begin 2006 voordat we 'm kunnen gaan spelen... :mad:

Uit de FAQ:
    When will StarCraft: Ghost be released?
    While we have not yet announced a street date for StarCraft: Ghost, we anticipate that the game will be complete in the first half of 2006. However, as with all of our games, we will not release StarCraft: Ghost until it meets the high standards that Blizzard gamers and our development teams demand.

Deel Deze Pagina