Fable Release date

Discussie in 'Algemeen' gestart door killabee, 28 sep 2002.

  1. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    winter 2003 komt volgens xbox.com Fable uit.

    dus dat zal waarschijnlijk zijn wanneer de amerikanen kerst vieren denk ik. nog meer dan een jaar wachten is het dan:'-(.
     
  2. sk8tamaniac

    sk8tamaniac Xgamer

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou heel misschien natuurlijk ook kunnen zijn dat ze januari of februari 2003 bedoelen. Dat is immers ook winter 2003.

    Maar dat zou wel te mooi zijn, dus ik ben bang dat het idd nog erg lang gaat duren.:'-( :'-(
     
  3. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    als het staat winter 2003 dan is het december 2003 :{
     
  4. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    kan ook wat skatemaniac zegt 8) :eek: }:] , dat zou leuke (onmogelijke) stunt zijn :)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    10x uitgesteld, en dan blijkt het een bagger spel te zijn :) Beetje duidelijkheid van BBB mag ook wel vind ik..
     
  6. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar toch blijf ik rustig afwachten(zoveel keus heb iik ook niet), zolang ie maar in 2003 blijft anders is et klote
     
  7. thaking

    thaking Ik ben geband

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    0
    yup net als Black and White iedereen was toen gehypt maar toen ie uit was bleek het een ass bagger game te zijn nouja ik had hem ook gehaald en toen weer van me PC eraf gegooid hoop dat niet zo is met deze spel =(
     
  8. Northlake

    Northlake groen als gras

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer altijd zoveel mogelijk de echt grote 'fan' items over een spel dat mij interessant LIJKT te negeren. Het moet allemaal wel objectief blijven. En het ligt aan jezelf of je teveel van een spel verwacht of niet. Tot nu toe heb ik met iedere game xbox of pc die ik gekocht heb fun gehad. Hoop dat dat zo blijft.
     
  9. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet het we moeten optimistisch blijven maar waarschijnlijk zal fable wel in 2004 komen. aangezien de huidige releasedatum nog ruim een jaar van ons verwijderdt is, zal deze top-game-in -wording dus nog wel een of zelfs meerdere keerdere worden uitgesteld.
    ik hoop het niet maar ik ben me er geestelijk al op aan het voorbereiden.
     
  10. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    jaa, ik snap het eigenlijk ook niet.
    hij is gewoon een jaar uitgesteld. hoe is dat eigenlijk mogelijk.
    hadden ze het dan zo fout ingeschat??? is er dan zo veel dat er fout was of beter moest worden gedaan???

    jammer genoeg is denk ik het antwoord op al die vragen volgens mij: Ja

    baal er wel van
     

Deel Deze Pagina