Ik ben niet echt een Splintercell fan, maar ik heb hm gratis gehad, dus ben maar begonnen. Ik zit alleen al gelijk vast. - Begin - Trainings veld - Kom je in een huis. Wat mensen neer meppen. Trap af, waar het een beetje brand. 1 man neerleggen. 2mensen meppen die een puzzel ()aant maken zijn. Afijn ik ga naar buiten, moet ik saven, maar dan Staat zo;n sniper dude dus hij schiet telkens op mij, maar als ik hem neer schiet mag het niet. Links van die tuin kan ik niks, want er staat een machine gun. Rechts kan ik niks. Als ik echt de tuin in loop schiet ie dus. Fluiten helpt niet. Ik weet het niet meer Wordt een beetje gek van om telkens die tuin in te rennen/sluipen en dood te gaan. Dus wie kan me helpen? _0/
damn, as je geluisterd had naar 'lambert' weet je dat di snipet een night vision op heeft en dat hij je dus niet ziet als je juist WEL in de spotlight gaat lope.... als je bent waar ik denk dat je bent......
Over welke Splinter Cell gaat het hier. Als het over één gaat weet ik niet waar je het over hebt en als je het over twee hebt ook niet. Iets meer duidelijkheid zou handig zijn dus.
Zoals die gast het uitlegt lijkt het of hij aan het begin is, en de missie die jij beschrijft is volgens mij al een stukje verder. Ik kan me natuurlijk vergissen. Sorry voor de dubbelpost btw, hang me er niet aan op. Trouwens, als ik zo je signature en gamertag zie, lijkt het alsof je Splinter Cell "gratis" hebt gedowload. Ik weet niet of we je dan überhaupt mogen helpen.
Bedankt man, wie is 'lambert' Alleen 1 ding. Je maakt een account aan om deze post te maken lolz bedankt he gaat het even proberen.
Je moet gewoon in die spotlight blijven staan en hem volgen, dan kunnen ze je niet zien Absurd, maar geweldig
Splintahcell? Heb wel gehord van SplinterCell, maar is vast weer een breezahvertaling Anyway: het gaat om deel 2, maar met [search]zoekwerk[/search] vind je een hoop SplinterCell (2) helpthreads: http://forum.xboxworld.nl/search.php?searchid=214400 Deze gaat op slot, om meer verwarring te voorkomen.