[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0

    Het is mogelijk om van de empress te winnen zonder life upgrades maar je zult wel best een grote kluif aanhebben ik zelf heb het spel uitgespeeld met 3 life upgrades en had nog ongeveer een kwart van mn leven over dus moet haalbaar zijn als je haar rustig verslaat
     
  2. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Gryphon jij hebt makkelijk praten, jij moest na de empress de Dahaka niet te killen, je doet wel alsof het veel makkelijker is, maar dat is het helemaal niet.
    En het is geen prestatie dat je geen life upgrades bent tegengekomen want dat vind ik eerder slecht dan een prestatie, nou niet de rollen omgaan draaien.
    En de empress is ook niet moeilijk want ik heb haar gekilled zonder geraakt te worden, dus had ook makkelijk gekunt zonder life-upgrade.
     
  3. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja je hebt wel gelijk :) ik weet ook niet waarom ik die dingen niet ben tegengekomen, ik zeg ook niet dat dat een prestatie is.
     
  4. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet hoe dit moet?

    Ik kom niet verder in de level "the troon and the mask". Ik ben nu teruggekomen in dezelfde level (nadat ik een betonnen muur/deur kapot geslagen heb) van "clockworks and gears"

    Ik kom dan bij een ladder op een platform..........MAAR WAAR MOET IK HEEN!

    alvast bedankt!

    Brain _O_
     
  5. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem uitgespeeld !!! Ik heb de empress nu verslagen zonder life upgrade en het was heel makkelijk in 1 keer gehaald.
    en dan komt de dahaka aleen je medailon halen, en dan ben je op een schip en dan ziet ie ze eigen stad branden, en dan zegt ie WAT HAVE I DONE. is dat een soort intro voor het volgende spel of niet ?!?
     
  6. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is opzich wel mogelijk zonder life upgrade haar te verslaan, ik versla haar steeds bijna met 1 life upgrade. Ik probeer het alleen steeds 1 of 2 keer en dan ga ik weer met GTA aan de slag. Dus een beetje oefenen en de taktieken weten dan moet het wel lukken na een tijdje.





    het is tog niet zo moeilijk om haar te verslaan zelfs al heb je maar 1 life upgrade ik had ere geen en heb haar verslagen.was best makkelijk. maar wat moet je allemaal doen om een ander eind te krijgen?? :confused:
     
  7. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle life upgrades halen.
     
  8. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ tha bomb

    het is gewoon een open einde voor het 3de deel dat er ongetwijfeld zal komen
    ;)
     
  9. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Toxito wat bazel je.
    Je kan de dahaka vermoorden als je alle life upgrades haalt.
     
  10. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wie weet hoe dit moet?

    --------------------------------------------------------------------------------

    Ik kom niet verder in de level "the troon and the mask". Ik ben nu teruggekomen in dezelfde level (nadat ik een betonnen muur/deur kapot geslagen heb) van "clockworks and gears"

    Ik kom dan bij een ladder op een platform..........MAAR WAAR MOET IK HEEN!

    alvast bedankt!

    Brain
     
  11. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde als je naar boven bent gegaan. Alleen dan de andere kant op.
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb haar inmiddels ook verslagen, ik had niet veel leven over maar het is toch gelukt :D
     
  13. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begrijp niet wat je bedoeld Kilik??
    ?? iets duidelijker svp ??

    thanx man!
     
  14. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    hey braineraser al leg jij het ff duidelijk uit
     
  15. Braineraser

    Braineraser Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
     
  16. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow wow sorry, ik ben ook niet 24 uur online (heb namelijk een uurtje pauze) 8)
    Bij clockwork and gears moest je toch die toren beklimmen, nu moet je de zelfde weg nemen alleen dan omlaag.
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    de weg wijst sich vanzelf
     
  18. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    nog ff een vraagje ik speel hem n op hard en dan wil ik alles halen, maar waar vind ej alle lifeupgrades. (de eerste keer vond ik er geen een)
     
  19. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga naar http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/919989.html en download daar een walkthrough :). Het is namelijk veel te uitgebreid om dat hier eventjes in een berichtje uit te leggen... ;)
     
  20. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was vergeten te quoten, het ging over tha bombs voorgaande post over dat de prins terugreist en dan afijn je kent het einde ;)
     

Deel Deze Pagina