Hey, ik ben laatst begonnen aan LOTR3 en nou kom ik niet voorbij t eenna laatste level: De zwarte poort. want steeds als ik een van mn reisgenoten wil helpen word de ander al afgeslagt. heeft iemand tips? BVD
nou ja, echt tips zijn er niet. misschien meer je afstands wapens gebruiken en die speren. BTW: ik snap niet dat je hulp nodig hebt bij zo'n simpel spel (vind ik)
probeer het eens in co-op. gandalf level 10 of hoger maken en alles kopen (vooral lights of valar geloof ik) is ook handig
Hey daar ben ik weer _0/ ik heb nou weer een probleem, ik heb t spel uitgespeeld maar ik kan de cheats nog steeds niet gebruiken. Of moet ik ook nog sarumans en saurons palantir uitspelen?
Die ene helemaal links volgens mij. Daarna krijg je er nog eentje helemaal rechts. Die is volgens mij een stukje moeilijker.
Minas tirith jah. Ook wel leuk en de zwarte poort ook wel redelijk. Ik vind persoonlijk de zuiderlijk poort nog de leukste samen met die ene van sam in die toren. kben even de naam vergeten.
Ja die jah die vind ik ook te gek! Kan je die mega grote kanderlaar ofzo op al die orks laten pleuren. Dat is wel leuk als je sam of een andere hobbit bent maar niet als je aragorn ofzo bent. Want dan hak je ze liever allemaal af. Heel de tijd: AAAAA... heerlijk lekker hakken!
ik vind de zuidelijke poort took het leukst. daar zijn veel mannetjes die je kunt killen en kun je veel punten halen. maar ik vind de levels met frodo en sam niet zo heel veel aan, omdat die niet zo goed kunnen vechten en met hun vechten vind ik niet zo leuk. _0/
Ja inderdaad. En je hoeft in de levels van de Hobbits toch ook helemaal niet met de Hobbits vechten als je wilt. Dus ik weet niet wat je probleem is.
als je weer opnieuw begint met het spel dan moet je toch wel bij de levels van sam en frodo met 1 van die 2 spelen, toch? ik dacht tenminste wel.