[XOne] Halo 2 rank

Discussie in 'Games' gestart door x-factor, 23 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dames & Heren,

    ik heb gehoord dat Nederland een tijdje geleden heeft gewonnen op de world cyber games.

    Ik neem aan dat Halo 2 ook een spel zal worden dat gespeeld zal worden op dat toernooi.

    Om aanstormend talent te ontdekken, c.q. te ontmoeten vroeg ik me af wat jullie clan ranking of personal ranking is.
    Ik praat dan over het spel: Halo 2.

    Om te kunnen checken of je niet liegt graag je gamertag erbij, zodat we dit allemaal kunnen checken op www.bungie.net

    Tot op dit moment is mijn hoogste rank 12 (team slayer)
    Ik werk er uiteraard hard aan om dit hoger te krijgen.
     
  2. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    de echte(n) spelen op XBC ;)
     
  3. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    haha..grapjurk
     
  4. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb deze stats

    Rumble Pit 8
    Team Skirmish 10
    Head To Head 6
    Big Team Battle 11
    Team Slayer 8
    overall 11
     
  5. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wat je aan deze gegevens hebt. Je ranking hangt heel erg af van de vrienden waarmee je speelt. Vanaf lvl 10 is iedereen ongeveer even goed, in teamgames hangt de rank veel af van de tactieken die je toepast en natuurlijk hoeveel je speelt.
    Ik speelde pas team slayer met een paar vrienden, een daarvan had lvl 15 de andere 12 en 11. Ik was zelf begin lvl 11. We hadden allemaal ongeveer evenveel kills, hitpercentage.
    Na 5 potjes stond ik al op lvl 12, terwijl ik al wekenlang op lvl 11 aan het schommelen was. Doordat ik met hoge levels speelde, kwam ik ook hoge levels tegen. Dus steeg ik snel in experience. De ranking zegt dus niet zoveel.
    Mijn hoogste is nu lvl 12 op team slayer. Maar dat lvl kan bijna iedereen bereiken...
     
  6. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    ja XBC is toch the place to be voor de halo 2 spelers die meer willen dan alleen een hoge ranking 8) nee mare als jij een xbox live pakket voor me bezorgt dan win ik dat tornooitje wel eff :) no problemo. trouwens FR@ op dit forum is echt de master en dat zonder gein :cool:

    The FragmaN is sudden death nl je gamertag voor XBC?? en voeg mij ook eff toe: mega_panty O-)
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  7. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wou ik zegge, de echte spelen XBC.
    Volgens zijn die gasten op xboxlive allemaal maar nep :p
     
  8. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    Amras ,wat is jouw hooft tactiek
     
  9. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol 8) Iedere map heeft zo zijn eigen dingen waar je op moet letten. Regel 1 is toch wel 3 vrienden in de party hebben zodat je samen kunt werken. Er is niks vervelender dan zo'n fransman of amerikaan die op eigen houtje door de map gaat rennen, en zo iedere keer een makkelijke kill is voor de tegenstander die wel samenwerkt.
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Mij gamertag: dark guid nl
    Ik ben nu lvl 13 met team slayer en team skirmish maar ik heb deze acount pas een week.
    Dus ik denk dat ik over een week ongeveer 16 a 17 ben met beide.
     
  12. PUNK

    PUNK Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Xavearr

    Xavearr Don't Think, Just Do

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij spelen ook niet echt op ranking, Het is wel leuk als je hooge ranking heb, maarja, al bent je rond de level 20 zitten er aardig wat cheaters tussen. Niet iedereen natuurlijk, maar er zijn er aardig wat.

    Mijn persoonlijke ranking is nu:

    Rumble Pit 7
    Team Skirmish 15
    Head To Head 3
    Big Team Battle 5
    Team Slayer 7

    P.S Dit is een nieuw account :)
    Daarom kan het zijn dat sommige rankings wat laag zijn.
     
  14. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broer was 4e op de WCG met halo 1 en die speelt toch echt op live en niet op connect. Gizmo was 1e van nederland met halo 1 afgelopen jaar, speelt op live, en spinnenman was 2e van nederland met halo 1 en speelt ook op live dus bullshit. Die ranks zeggen ook niet zoveel want het is maar net met wie je speelt of je veel last hebt van cheaters, en halo 2 is zowieso veel minder gericht op recht schieten dan deeltje 1. Bij halo 1 zaten er wel meer goede op xbc maar dat is nu niet meer het geval.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2005
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.268
    Leuk Bevonden:
    2.938
    Xlink horr _0/ :+
     
  16. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0

    cool, jouw broer..

    wat doen die cheaters dan precies?

    en idd..op xbc is t niveau ernstig gedaald..
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    cheaten doen ze door bijv. een dummy glitch te gebruken of de modem standby knop te gebruiken. heel erg vervelend :mad:!
     
  18. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    irri..

    ik had soms wel eens idd dat ik zomaar doodging..
    zonder reden..
    ik zag niemand, ik hoorde niks..heel weird..
     
  19. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook gemerkt dat het niveau op connect is bij halo2 idd erg laag, persoonlijk snap ik dit niet want halo2 is toch qua besturing echt heel veel gemakkelijker, dit wil echter niet zeggen dat er op connect geen goede mensen meer ronddolen, in mijn clan (xlusief op connect genaamd XBW :p ) zitten genoeg goede mensen (thx Yasser) en zo ook Yasser Almighty die mij eerder deze thread al ophemelde :p
     
  20. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij halo 1 kon je niet op live spelen.. ohja.. bovendien moet je halo 1 en halo 2 absoluut niet met elkaar vergelijken.. wereld van een verschil..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina