Ik heb m`n pc opnieuw geinstalleerd. En heb nu perongeluk 2 windos mapen. Als ik nu mijn pc opstart krijg ik 2 windos optie`s. Mijn nieuwe windos staat in de D:\ schijf. En ik wil mijn C:\ formatteren kan dit? (als ik dit doe ben ik bang dat de pc het niet meer doet) Info a.u.b
ik zou denken dat je hem gewoon op de windows die op D:\ staat moet laten draaien en dan de andere eraf gooien... Dat zou volgens mij geen problemen moeten opleveren als ze allebij hetzelfde zijn.
Mokerhamer, hardeschijf en bam.. geformatteerd.. Of je maakt ff een image met ghost.. pleur je ergens neer en klaar is kees. Dan formatteer je hem zoals je normaal zou doen
De boel wel booten via de D partitie en ik zou partition magic gebruiken om de boel op te schonen. Ik zou toch echt C als windows partitie gebruiken maar dat is volledig jouw keus
dan heb je zeker in windows xp zeker xp weer nieuw geïnstaleerd? als je hem wil formateren moet je de xp cd booten, dan kun je ook kiezen op welk station je hem wil instaleren en welke je dus wilt formateren, succes......
als je met een opstartdiskette direct in ms dos komt (kan je ook kiezen in bootscherm) en dan format doet in de c: schijf kom je er ook.
Dus gewoon windos opnieuw installeren, en dan kom je in een dos menu en kun je een hardeschijf formatteren.
Fdisk zit standaard op een win98 opstrat diskette al hoewel ik zou aanbevelen nieuwe versie er van te downloaden deze support Harde schijven groter dan 64 gig of zo iig het is beter Het is een krachtige tool dus bedenk goed wat je doet, je kan iig in een paar tellen de HD partitioneren ( dus niet formateren)
ik wil mijn computer ook formateren. er staat serieus veel te veel rommel op. hoe doe ik dat? klinkt een beetje noob achtig, maar dat ben ik ook. ik kan perfect een spel instaleren en met programma's werken, maar daar houdt het ook op aub. voor 16:00 antwoorden want thuis doet het internet het niet
Als ik mijn pc formateer druk ik altijd mijn bijgeleverde installatie diskette erin en die zet de pc altijd weer terug hoe ik hem kreeg toen ik hem kocht. Misschien heb je ook zo'n diskette?
nee weet ik niet kan wel eens kijken, maar wou eigenlijk de hele computer weer leeg. en dan alles er op nieuw opzetten. incl. windows en al
Dan heb je de hele pc leeg gehaald. Maar je kan volgens mij ook format c in dos intikken Of naar mijn computer gaan en dan c, rechter muisknop, formatteren drukken.