[Fable] Hulp bij Quests

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 7 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok en nog iets dat heb ik nu gedaan die ketting waar the fuck is die?

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je moet naar Oak Vale. Vervolgens ga je daar naar het kerkhof. Op het kerkhof zul je twee figuren zien staan, die iets met elkaar bespreken. Die twee moet je afluisteren. En dan weet je waar je moet zoeken voor de ketting.

3. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer bedankt en nu een gewone vraag ik verhuur me huis wanneer krijg ik geld

4. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nadat je het hebt verhuurd, kom je na een tijdje terug loop je naar dat bord toe en dan krijg je het geld gestort.

btw; deze thread loopt uit de hand. een help thread met bijna 1000 post ..

5. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vind het niet egt erg hoor mare weer een vraag (WOW WAT BEN IK EEN NOOB!) ik ben getrouwd met lady waar is ze nu wil wel ff met der neuken ;)

EDIT: gevonden en nu hoe kan ik er pakken ;):p

Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  6. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    3 nachtjes slapen in een bed. Dan kun je het maximale bedrag ophalen. Iedere nacht komt er een geldzak te liggen voor de deur. Maar er komen nooit meer als 3 geldzakken. Dus om de 3 nachten even de huur ophalen.

@ Heavy-Gear. Wat maakt dat nou uit. De oude Morrowindthread had bijna 4500 reacties (4483 om precies te zijn :cool:).

Op dezelfde manier als bij andere vrouwen. Net zolang 'Manly Arm Pump' en 'Sexy Hero Pose' totdat ze zegt of je met haar naar bed wilt.
    Overigens is het mij nooit gelukt. Ik heb dit ook maar ergens gelezen.

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    elke dag krijg je geld, dus je kan in je huis slapen, geld innen, slapen, geld innen enz.
    en als je winst wil maken als je je huis verkoopt, moet je de deur er uitslaan als het nog van jou is, trophie er in hangen. en dan verkopen, je krijgt extra money voor die trophie. aangezien je de deur er uitgeslagen hebt kan je je trophie er uithalen, het huis kopen, trophie er in hangen en weer op nieuw beginnen. het werkt echt goed als je geld nodig hebt

8. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    snap dat niet helemaal

9. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    In de huizen die je kunt kopen (dus de huizen waar je geen personen voor hoeft te vermoorden) hangt ergens op de muur een of twee bruine borden (sommige huizen hebben 1 zo'n bord, andere twee).
    Aan dat bord kun je een trophie hangen.
    Trap nu eerst de deur in van je huis, zodat je er ook nog in kan nadat je je huis hebt verkocht.
    Hang nu op die borden aan de muur een trophie (of twee als er twee borden in het huis hangen).
    Ga weer naar buiten en verkoop het huis.
    Je krijgt nu het geld terug dat je hebt betaald voor het huis + de waarde van de trophies.
    Haal nu de trophies weg, en koop het huis weer.
    Hang nu de trophies weer op, en verkoop het huis weer.

Enzovoorts.

10. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die klote lady grey volgt me niet

EDIT: ik verhuur me huis maar niemand woont erin

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon heel vaak flirten en al die mannelijke expressies doen, dan wil ze van zelf met je naar bed.

12. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ik buiten ben

13. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wel eens ergens gelezen dat als je vroeg genoeg bent, dat Lady Grey dan in haar slaapkamer is (dus in dat grote gebouw wat verder op). En dat je dan daar al die flirt dingen moet doen.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Om te sex te hebben hoef je niet allemaal van die expressions te doen. Gewoon net zolang op A/Groen bashen tot je vrouwe het vraagt.

Je kan het proces wel versnellen door je vrouw cadeaus te geven, dan hoef je niet eens meer op groen te bashen :+ Soms komt ze dan spontaan naar je toe terwijl je haar voor dagen niet hebt gezien.
    Dit werkte iig bij mij :eek:

15. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, ik jaag haar altijd bij het bed in een hoekje vast, zodat ze geen kant meer op kan en dan telkens flirten, hoef je maar een paar keer te doen en dan gaat het zomaar. Was het in het echt ook maar zo makkelijk :D

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    met Lady Greay naar bed gaan lukt bij mij nie, ze is zo ongelukkig zegt ze. wat maakt het uit. het ging me om het geld (15.000)

17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je de demondoor open die zegt dat je van hem moet houden...
    en waar vind ik een black rose...

18. CrosS

CrosS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die demon door moet je een cadeautje geven, een roos of chocolade ofzo.
    Die black roze kun je kopen in Bowerstone North. Dacht ik...
    Tenminste, dezelfde plaats waar Ladie Gray staat als je nog niet getrouwd bent. en dan in een shop

19. Darkon 83

Darkon 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik het beste zwaard en het beste armor kopen (voor de goederik)

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  20. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Armou is Bright plate Arour. Die vindt je in Knothole Glade en bij traders in Dark en Greatwood.
    Beste wapen, spel uitspelen. Maar mijn lievelings wapen dat je gewoon kan kopen is de Master katana. En die dan wielden met Flame augmentation, lightning augmentation en piercing augmentation. Augmentations kan je bij traders kopen in Oakvale en Hook Coast. Master Katana kan je ook in de hogere steden kopen.

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina