Hoi ik had even een vraagje over deze game. Ik heb deel 1 van time splitters wel eens gespeeld op de Ps2 maar vond er geen balluh aan, kut gameplay enzo... Wordt deel 2 op de Xbox wel een vet spel en zijn er veel verschillende guns en levels bij?? alvast bedankt!
Eindelijk, deze topic is waar ik op wachtte (geen zin om er zelf een aan te maken) Timesplitters 2 lijkt voor geen meter meer op Timesplitters voor de PS2. De besturing is anders en dit keer is de singleplayer geweldig uitgewerkt. De gameplay lijkt dit keer veel meer op die van Goldeneye en Perfect Dark en kan zich daar naar mijn mening met gemak tussenplaatsen als we het over de speelbaarheid hebben. Grafisch is ie ook goed maar niet geweldig, dat is te weiten aan het feit dat de game ook op de PS2 en NGC zal uitkomen. De game heeft een enorme levensduur mede dankzij de enorm uitgebreide (veel groter dan in deel 1) level-editor waarmee je nu letterlijk alles uit het spel kunt nabootsen. Must-have dus
18 oktober? Op de site van Eidos staat ie nog steeds voor 27 september net als op mijn eigen releaselijst die ik heb gekregen. Ook in de advertenties staat 27 september.... Er is niks uitgesteld hoor...
Wat me wel opvalt is dat die gasten in Timesplitters niet zo'n gedetailleerde skin hebben, daarin tegen zijn er in elk tijdperiode wel weer andere models dat maakt 't weer ruim ok denk ik. Volgens mij is dit ook bij UC zo in verglijking met UT2003, als dit enige "grote" verschil is(dus geen kleinere maps of zo) dan word 't wel gruwelijke game. Breed lijkt me ook een VeTTe FPS!
Iz wel elke keer 't zelfde :{ (hopelijk the Thing wel morgen ergens te vinden zou 20e uitkomen...nog niet gezien maar ok dat kan nog)
Er staat nu ook op dimensionplus.nl dat Timesplitters 2 18 oktober uitkomt, eerst stond er nog 27 september dus ik denk toch de 18e
Ik heb van een pr gast van eidos gemaild gekregen dat het officieel 18 oktober is en dat dat de laatste is.
FF de topic weer omhoog schoppen. De demo van Timesplitters 2 zit inmiddels ook bij het Nederlandstalige PS2 magazine OPM2. Er zijn hier volgens mij genoeg mensen die een PS2 hebben en ook vast een aantal die de demo inmiddels hebben gespeeld. Ben benieuwd of jullie nu eindelijk door hebben dat dit een juweeltje is. Heb tot nu toe review gelezen waarvan dit de punten waren: 10 10 9.2 9.5 Weet niet meer precies welke magazines/ sites het waren maar goed, dat doet er niet echt veel toe. 3 ervan beweren dat de game beter is dan Goldeneye en zelfs Perfect Dark met de ultieme multiplayer-mode zoals we die nog nooit eerder zagen. Just like I told ya
IK heb de demo bij me bro op de ps2 gespeeld, dat spel is echt sweet... die moet ik echt hebben op de xbox.. en die demo die ik speelde was nog wel eens uit Februari :{ dus er zaten nog kleine foutjes in, en sommige dingen zullen wel veranderen met het uiteindelijke spel..
Die demo had ik dus al erg lang Maar zeg nou us? Ik vind hem persoonlijk beter dan Goldeneye, maybe als Perfect Dark maar daarover oordeel ik pas als ik de volledige game in mijn handen houd. Kweet zeker dat de reacties nu iig komen. Als een slapende vulkaan zoals ik heb voorspeld
ik vond de goldeneye multi player wel perfect... ik hebt die 100en uren gespeeld... IK heb de multi player van timesplitters nog niet ervaren, maar als ik de demo zie in singel player dan komt het denk ik wel goed..
Volgens de reviews die ik heb gelezen is Timesplitters 2 de beste multiplayer game die ooit gemaakt is op welke console dan ook. Dat komt dus wel goed
Ik weet het nog steeds niet zeker.. maar geef eens een indruk hoe de SP ervaring is... soort kleine demo review !!