op een franse website had ik begin deze maand gelezen dat microsoft xboxgames tegen weggeefprijzen verkocht omdat het restpartijen waren er stond niet specifiek bij dat het alleen in frankrijk werd verkocht dus weet iemand misschien of dat in nederland ook zo is dat die actie hier ook geld. er was al eerder een tread voor geopend maar die kan ik niet meer vinden die was van iemand anders vr gr danny
Was blijkbaar toch alleen in Frankrijk omdat de games hier nog voor de oude( en hogere prijzen) in de winkel liggen
op insidegamer.nl stond dat iig. maar dat was van zo`n franse site gekopieerd.. Zal hier wel niet komen.
jawel, was eind Nov. ook een keertje ergens tegen gekomen, maar was dat niet voor Kerst, die prijzen???:? Zou idd wel mooi zijn, Amped 2 voor 30!!!
op die site stond het niet voor eind november vermeld volgens mij was toch iets van begin december of zo of begin januari zou wel jammer zijn als het hier niet zou komen je kan je games dan goedkoper kopen dan dat ze eigenlijk al waren
hehe dit kwam me al bekend voor en nu weet ik waarom goedkope games In die thread is ditzelfde gemeld. Graag daarin verder gaan. Deze gaat in ieder geval dicht maar wel goed voor het spotten, goedkope games is nooit slecht natuurlijk