[ POP Warrior Within ] Help

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rae, 27 nov 2004.

  1. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    help!!!!

    ik ben net begonnen met het spel!

    ik heb die rode vrouw gered van die zwarte vrouw...

    (ze hing daar aan die rots)

    maar dan kom na wat geklauter bij die lichtbalk waardoor de tijd veranderd en ik weer terug moet waar ik vandaan kwam alleen is alles stuk en stukken steen overall te zien!

    maar na dat ik weer naar beneden ben geklautert kom ik op zon steen waar ik op moet staan om een deur te openen( zie je paar meter verder op)

    maar ik heb nooit genoeg tijd om door die deur heen te gaan want dan gaat ie dicht!


    iemand die mij kan helpen????

    die steen waar je op moet staan daar naast staat een boomstronk met lichtval boven op bij de ramen!

    thnx.
     
  2. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Slowmotion gebruiken
     
  3. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    hoe doe je dat dan ?

    oke weet hoe de slowmotion werkt!

    maar weet je ook ongeveer waar ik ben want loop weer vast?

    na beneden geklautert te hebben kom ik in een grote hall met aan de zijkanten alleen maar ravijn!

    ik moet daar eerst 2 of 3 beesten verslaan met hamers en daarna komen die irrritanten wijven weer die op je springen en aan je gaan knagen...stuk of 4 of 5.

    na veel moeite en pijn heb ik ze verslagen maar kan nergens meer heen!

    de ingang zit verstopt met rosten en steen!

    waar moet ik naar toe?

    owja er loopt ook zon tapijt in het midden half afgebroken de ravijn in!
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  4. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb ook een vraag ik zit vast bij het stuk waar je steeds van mast na mast moet springen en die masten die vallen allemaal snel om daar ben ik nu dan net voorbij en kom ik op een gegeven moment bij zo'n muur uit waar ik er schuin tegen aan moet lopen en daar kom ik zo'n ninja gozer tegen die je van de muur af probeert te meppe ma die heb ik dan net op tijd gekilt en dan sta ik voor een gebroke muur alleen die kan ik niet kapot slaan??? en na een aantal seconde valt die muur naar beneden en dan ben je dood? dus ik weet niet waar ik heen moet zou iemand me kunnen helpe??
     
  5. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je denk ik al verder dan waar ik ben!

    kan jij mij niet ff helpen dan?

    thnx.

    p.s ik ben bij Southern passage-present
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2005
  6. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    laat maar ik moest nog naar de past!

    waarom weet ik niet maar was maar ff terug gegaan!
     
  7. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er nu helemaal geen reet meer van!!!

    ik ben weer terug dus in the past en ben vlag stokken tegen gekomen die naar beneden vallen en boot stokken waar je jezelf mee verworpt en daarna planken die naar beneden vallen en dan kom ik dat mannetje tijdens muurloop en moet slaan en dan kom je weer zon kist tegen met een muur met grote barst erin maar ik kan die muur niet kapot slaan en de grond onder zakt ook weg!

    moet ik dus een ander zwaard halen?

    wie kan me helpen?

    zit nu op de cliff-past

    /Mod Drie keer achter elkaar posten is niet de bedoeling; gebruik de [​IMG] knop.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 jan 2005
  8. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je duidelijk vertelt waar je zit kan ik je wel helpen, maar dit is hocus pocus
     
  9. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er nu helemaal geen reet meer van!!!

    ik ben weer terug dus in the past en ben vlag stokken tegen gekomen die naar beneden vallen en boot stokken waar je jezelf mee verworpt en daarna planken die naar beneden vallen en dan kom ik dat mannetje tijdens muurloop en moet slaan en dan kom je weer zon kist tegen met een muur met grote barst erin maar ik kan die muur niet kapot slaan en de grond onder zakt ook weg!

    moet ik dus een ander zwaard halen?

    wie kan me helpen?

    zit nu op de cliff-past









    al ben je nu een sandwhrait bent dan moet je er gwn onder door doorheen rolle
     
  10. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand goede tips om The Empress ( Red Chick) te verslaan, haha
     
  11. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op een soort berg waar beneden allemaal wrakken liggen van boten!

    Je moet veel springen want dingen vallen uit elkaar of vallen naar beneden!

    je moet ook via die uitkijktorens springen heen en weer om naar de overkant te komen ,maar die stokken vallen om(van die boten)!

    je moet zwaaien op een stokken snel want die vallen ook naar beneden!

    dan kom je weer af en toe op zon platform waar je die gasten moet verslaan met die rare honden(lijken wel dino's) maar dan kom je op planken terecht die naar beneden vallen en snel over heen moet rennen!

    na 3 a 4 keer dat gedaan te hebben moet je muur rennen doen maar aan de over kant doet je vijand dat ook en moet je rennen en slaan tegelijk om aan de over kant te komen....

    daarna kom je voor een soort grot met een schatkist die je kapot moet slaan!

    en die grot is dicht maar zit wel een barst in die muur maar die krijg ik niet stuk! en je moet snel zijn wat de grond zakt snel weg naar beneden!

    p.s: ik heb nog geen enkel ander zwaard(niet gezien in ieder geval)...

    hoe kom ik door die muur heen?



    hoop dat je me nu snapt!
     
  12. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jou zin niet helemaal maar onder door rollen kan zoiezo niet!

    waar ik wel moest onder rollen was het begin van dat level bij het begin van die level waar je kan saven!

    als ik daaronder door ben kom ik weer die rare honden tegen en die mensen, en je moet die honden in slowmotion verslaan en dan ontploffen ze waardoor een andere soort muur stuk gaat en jij kan ontsnappen via een rode laken wat daar hangt!
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  13. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk ben je tegen de 'erg' vervelende sandwraith bug aangelopen dit houd in dat je door een fout in het spel al te vroeg in een sandwraith ben veranderd, nu ben je sandwraith maar heb je niet de benodigde powers, zwaarden e.d. ik weet niet of het klopt wat ik zeg want anders is het wel heel raar maar zie je poppetje eruit met blauwe ogen en een soort verrot lichaam ?
     
  14. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ziet er zo uit en nee is gwoon goed denk ik want al men vrienden hebben hetzlefde probleem met dat stuk dusjah ma khoop dat iemand nog wat meer weet alvast bedankt
     
  15. Shadowlll

    Shadowlll Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    idd die ogen kloppen en soort van verotte lichaam... !

    maar powers heb ik nog niet(denk ik)!

    dus weer opnieuw beginnen ofzo???
     
  16. Kilik

    Kilik LifeIsShortPlayMore

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is foutje van het spel.
     
  17. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig heb ik dat niet gehad. maar het is inderdaad een grote bug, en kan zeer vervlend zijn.
     
  18. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    tell me about it, ik had de bug ook.


    @ Shadowlll

    Jep zit niks anders op tenzij je nog een vroegere save hebt. Had ik ook moeten doen ik ben gewoon opnieuw begonnen, ik raad je aan om nu gewoon meeerdere save slots te maken in plaatst van bijv de hele tijd over te saven ;) succes ermee
     
  19. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus dat wordt weer helemaal overnieuw beginnen:mad: lekker kut mja dus als ik opnieuw begin dan kan het zijn dat hij het wel weer doet???
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net teruggaan gekregen en dan moet je over en muur lopen en dan een knop activeren
    maar dan weet ik niet hoe ik daar echt helemaal boven komt
     

Deel Deze Pagina