[Halo] Level 2 legendary

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xboxer14, 28 sep 2002.

1. Xboxer14

Xboxer14 Guest

(Halo) Level 2 legendary

Help, Heel de tijd gaan al de survivors er aan als ik bij die basis kom, dan word ik van 2 kanten aangevallen, en heel de tijd maken die elites me af, wie heeft er nog tips?

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Niet blijven stilstaan en misschien een granaat gooien een beetje voor de basis.

3. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Ja maar het is LEGENDARY. die elites zijn niet meer zo dom als op EASY, ze weten altijd net op tijd weg te duiken

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Nooit blijven stilstaan en de hele tijd knallen.

5. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    co-op spelen en dan een van je speler ergens laten staan waar geen vijanden zijn en dan kan je telkens aanvallen, doodgaan en terug komen. :)

6. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    mja, is inderdaad niet echt heel gemakkelijk, als het echt niet lukt kan je de level uitspelen in co-op met vriend, dat maakt het al heel wat makkelijker.

7. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Zoals Xguus al zei: Co ooperative is voor watjes, ik wil het in mijn eentje halen

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    That's the spirit

9. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Gewoon snipen!:D

10. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga meestal daar boven staan en lok ze dan 1 voor 1 naar boven , die survivors moet je ruim zien hehe

11. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier eigenlijk nooit moeite mee. laat ze niet naar boven komen en aan die surviviors heb je toch niets.(Behalve Mendosa natuurlijk!)}:]

12. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Vergeet niet dat bovenop zo'n installatie een med kit ligt met pistool ammo, klinkt heel stom, maar ik kwam er ook pas achter.

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als zo'n covenant dropship aankomt en z'n luiken opendoet meteen een zootje granaten gooien. Springen die covenant eruit en zijn ze meteen dood....

14. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    handleiding level2:
    dat stuk is idd het enigste moeilijke stuk.
    eerst loop je meteen naar een dropship, gooi als het kan meteen 2 van die covenent granaten naar de elites. met het plasma geweer knal je met 2 gerichte schoten die schildmietjes neer en de grunts knal je met een needler neer terwijl je naar het volgende dropship loopt, daar dezelfde procedure. Verder is het een stukje van een cake.

15. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    op de basis gaat staan en vanaf boven handgranaten gooien en ze neerknallen

16. Xboxer14

Xboxer14 Guest

Dat is dus wat ik heel de tijd probeer maar ze komen van 2 kanten

17. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat je ook kan doen: Schiet zelf je teammates neer die je moet redden, dan zegt cortana (hoe de fuck da blauw/paarse rotpoppetje ook heet) van 'we couldn't save them' ofzo, en dan komen ze met die dropship met je warthog, en dan gasse naar de volgende survivors, en weer neer knalle }:]

18. Slayer

Slayer Xbox Is Deadly

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel legendary al 6 weken en doe bijna over 2 levels 5 uur.
    het is moelijk maar je moet geduld hebben achter de bomen duiken en blijven bewegen is de oplossing maar ik kan wel zeggen dat ik al in level 6 ben. gr. slayer

19. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    duiken, dat kunnen toch alleen je tegenstanders

20. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Hurken bedoelt ie waarschijnlijk, met je linker Thumbstick ingedrukt ga je hurken en hurkend vooruit lopen, er zijn genoeg voorwerpen waar je zo achterweg kan duiken (covenant transmission units, boomstammen enz)

Deel Deze Pagina