Ben je verslaafd aan Halo, of haat je het soms. Er zijn heel veel mensen die om deze reden vette filmjes of games maken gebasseerd op Halo/Halo 2 op kan je heel wat filmpjes en games vinden als je bij Search Halo 2 in tikt (pret of verdriet gegarrandeerd omdat sommige of zo geweldig zijn, of zo dom)
pffff..... Ik begrijp Halo haters niet echt. ten eerste ben je niet verplicht om het te kopen en daarnaast gaan de meeste alle minpunten van halo 1 en 2 bijelkaar rapen om het maar af te kraken.( terwijl de meesten die zo bezig zijn het niet eens gespeeld hebben) Ze zijn alle twee gewoon geweldig in hun soort, en als jij niet van het soort houd kan bungie daar verder ook niks aan doen.
Vond het in het begin wel een leuk spel, maar ligt nu al weken in de kast Haten is een groot woord, maar bagger is het wel
Kben geen Halo 2 fan omdat de game tegenvalt maar ook geen Halo 2 hater. Geef maar maar Halo 1, veel beter en leuker als deel 2.
Ik heb Halo wel eens gespeeld en Halo2 niet.Ik ben niet echt een Halo hater maar meer een FPS-hater.HEt ligt dus niet aan Halo dat ik het niet speel omdat simpelweg FPS games mij niet echt aanspreken, op een paar uitzonderingen na (Half-Life1 op de PC)
Ik ben geen van beide. Halo 1 vind ik een prachtig spel, Halo 2 vind ik een stuk minder leuk. Maar ik kan mezelf geen fan noemen omdat ik beide spellen zo nu en dan speel.
Hoe vindt jij halo 2 beter (argumenten), tuurlijk is ie grafisch gezien beter maar vind je de gameplay en het verhaal ook echt verbeterd? Mijn mening: nee dit is niet zo, het schieten en dan met name het sniperen is gewoon te makkelijk geworden, ik bedoel bij halo1 moest je nadenken om een headshot te maken, bij halo2 hoef je heel ff te mikken en je hebt er al een. Het enigste wat ik wel relaxt vind aan halo2 is dat bungie er 1flag CTF en Assault in hebben gestopt.
Deze discussie kan ergens anders worden gevoerd. De filmpjes kunnen ergens anders worden gepost. En zomaar een link posten zijn we niet echt van gediend. - Closed