How to unlock Foundation without Xbox Live !!! Foundation Multilplayer Map (w/ Glitch): Unlock the hidden Foundation level by completing the single player campaign on any difficulty. Due to a serious glitch in the game (and one that will not be corrected), you will need to do the following to unlock the Foundation map for a specific profile: 1. Start a co-op game with a profile with access to the last episode (The Great Journey) and a completely fresh profile (i.e., one that has not even started the campaign game). 2. Fight to through the last episode until the players need to board Banshees to progress. 3. Have the new profile player perform a barrel roll (both directions) and a Loop-the-loop (stick down and A button). 4. Complete the game as usual and the new profile will have access to the Foundation Map. Since profiles may be renamed, you can delete your old profile and rename your new profile w/ the new map. Cool !!!
Dat bovenste is helemaal niet nodig. Ik wist niks af van een extra level. Ik ben dus gewoon in mijn eentje wezen vliegen wat tricks gedaan en ineens had ik foundation erbij...
ja precies.. maar ik begon gewoon eerset halo in easy te spelen. was ik opeens bij de laatste level, die had ik even gehaald. Toen zag ik in multyplayer opeens Foundation . Maar ik wist zelf helemaal nix van de nieuwe map toch heb ik hem nu
tja halo 2 sigle player heb ik geen cheats voor nodig maar wel wil ik een paar leuke glitches weten voor de multie player heb er al een paar maar die ene dat je bij coagulation door de bariare kan weet ik niet en zou ik graag willen hebben als iemand die heeft...graag en alvast bedankt
of op www.gamespot.com dan naar XBOX dan naar cheats en dan naar halo 2 en daar vind je EASTER EGGS enzo en unlocks en glitches *) en secretsen faqs and walktroughs
hey ik ben nieuw op dit forum maar zeker geen noob met halo2 *) hier ff een paar vragen die vast al gesteld zijn maar ik heb geen zin om al die 12 pagina's te bekijken 1 hoe kom je door die onzichtbare muur in burial mounds 2 hoe krijg ik foundation (ik heb halo2 al uitgespeeld op heroic en normal *) ) ik hoop spoedig op een antwoord alvast bedankt *) _0/ WOHOO MY FIRST POST
ey gefeliciteerd met je eerste post Oef.. je hebt geen xboxlive dus? Door de onzichtbare muur kom je door met de wraith te boosten tegen de muur (terwijl de ander tussen de muur en jou staat) zo duw je hem erdoor heen. Met een beetje oefenen moet het lukken! (zorg dat je voor glitchen trouwens altijd overshield aan hebt staan, en als wapens sword en rocket) de 2e kan door de muur door op de andere te locken met het zwaard en dan gewoon te slaan. Voor foundation heb je óf xboxlive nodig, dan krijg je een auto update. Óf iets anders, dat weet MetalMark denk ik wel, die heeft dat al een keer uitgelegd in deze tread
Erm, ff denken Als je hem uitgespeeld heb (maakt niet uit wat voor Niveau), Als je hem dus heb uitgespeeld doe je co-op (je klikt het laatste level aan) en 1 van die 2 die co-op doet moet je een nieuwe account aanmaken. Speel het spel. Als je opgegeven moment een banshee moeten pakken, vlieg je de lucht in en dat kereltje met nieuw account moet dan tricks uitvoeren (A + Rechter/links of naar boven richten. (tmaakt niet uit op welk Niveau je dit doet) Speel het spel uit en je hebt met nieuw account Foundation unlocked
http://www.putfile.com/media.php?n=FlagTacticsV beste halo 2 video ooit, alleen beetje slechte kwaliteit
Als je filmpjes zoekt of hulp nodig hebt, moet je even hier kijken: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=1367972#post1367972
de soundtrack tijdens dat filmpje is geweldig. 'k ben groot fan van LP en Breaking Benjamin is geweldig
effe een vraagje. in het eerste level bij die grote klap ding (net uit de lift en dan komt er steeds zo;n ding naar beneden vallen waardoor het gehele platform beweegt. waar moet je heen dan want de deur zit op slot (bij fire chamber die zit opslot) edit: laat maar tis al opgelost, beide spelers moesten bij de deur zijn.
visit www.the2l.moonfuit.com en ga naar het forum, vraag of je erbij mag, of pm mij en ik stuur je een clan invite, wij zijn een fulltime glitching clan, wil je iets weten bezoek het forum, wil je met ons glitchen join dan de clan (mensen met ervaring) tevens maken wij movies, die kan je ook vinden op de bovenstaan de link
als iemand iets wil opnemen ofso ik heb alles. dus pm me maar. [hehe only XBC] Btw binnenkort komt onze clan-XBW met een paar mooie filmpjes aanzetten. over een week staan ze online op www.XBW-clan.tk