Halo 2 maps

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc123, 25 jan 2005.

  1. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij wel leuk om online te kunnen in dat laatste level van de SP.
    waar je die super Brute moet verslaan, met die drie verdiepingen.
    niet een groot level, maar volgens mij kun je er wel grappige potjes houden.
     
  2. JeanV

    JeanV Groovy baby!

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Hang 'em high!!!

    Ik snap zowieso niet waarom ze niet al die levels uit 1 erbij gedaan hebben, als extra.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Tsja, Naja mijn Favoriet was ook duidelijk Hang Hem High dat level was zo zwaar chill op een lan-party. Jammer :'-(
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Wat is er dan veranderd :confused: .

    Zelf heb ik halo 1 niet, maar wel is gespeeld. (en ook in bloodgulch).
    Wat is er dan veranderd?
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste de bases, die waren kleiner aangezien er geen (naar mijn mening fokking irritante) banshees waren, ten tweede was hij kleiner, en beter speelbaar ook voor 2 vs 2. Met de warthogs kon je met een beetje stuurmanskunsten door de bases heenraggen en zo de vlag pakken, dit leverde gewoon meer actie op, die bunkers in halo2 dagen gewoon uit tot campen, wat dan ook volop gebeurt :mad: Ook zag het level er in halo1 gewoon mooier uit (qua design), ik denk dat bungie beter gewoon de oude bloodgulch had kunnen gebruiken in plaats van een nieuwe wannabe te maken.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speelde vooral battle creek op lannetjes, blood gulch werd zo ongelofelijk saai, en ook vaak rockets op hang m high, beavercreek is nu juist het stomste level uit het hele spel. Prisoner vond ik ook wel een toppertje. die mogen er wel weer in van mij.
     
  7. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Die teleports bij Beaver Creek zijn zo verrot, ik weet echt niet hoe ze dat hebben kunnen doen. Sidewinder en Hang em High moeten er zeker weer in, maar ook nieuwe interactieve levels moeten er meer zijn.
     
  8. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    die mod gasten die kunne van sp levels mp levels maen dat lijkt me wel cool in outskirts ofzo.
    of metropolis.

    weet iemand hoe dit moet?(en mag je dit wel zeggen)
     
  9. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die remake van Bloodgulch echt dom, dom dom dom. Blood Gulch vond ik de beste map op halo 1 en op de pc. Ik vind die banshees trouwens ook behoorlijk sucken in deze versie ze sturen niet lekker, kunnen niet lekker blijven hangen, je kan geen plasma "ballen" afvuren in de MP. Niet geweldig. Overgens vind ik Zanzibar een geweldig level, dat is de nieuwe Bloodgulch voor mij. Vooral met zwaarden is het een leuk level. Alleen ik vind het jammer dat je geen "serverlist" meer hebt zoals op de pc bij halo 1. Ik moet nu zelf een party hosten en dan moet er weer vriendjes komen en die komen soms niet en soms zijn ze niet online, en dan kan ik niet lekker Zanzibarren. Dat is voor mij een rede waarom ik niet echt veel online ben. De "perfecte" pot zoeken duurt zo lang.
     
  10. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ie alleenop de xbox uit is moet ie zijn omgebouwd en ne, daar mag je niet over praten dus... Wel gaaf idee om trouwens een level zoals het 1e level(nog redelijk klein, oke het blijft toch goort oor een MP level) dat ie een mp level wordt, maar dan iets kleiner gemaakt(buiten om de MAC gun heen en dan dat armory gedeelte erbij een stuk of 4 1 bij elke spawn plek)

    Of een level dat je in zo'n schip vecht zoals in In Amber-Clad:)Niet supergroot, niet superklein.

    #Bungie overgekocht door EA Halo100 Speelt zich af op aarde om zich te redden voor 20 grunts!(bah!)(1 level in totaal van 20 bij 20 m.)Spellen leven kutter met EA!!!#ting!(wasmachines leven langer met Calgon!#ting!)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  11. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop alleen niet dat ze van die maps maken die op midship lijken, dit vind ik een van de minst leuke maps van halo2.
     
  12. lauw538

    lauw538 Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige levels in halo 2 vind ik egt gaar vooral als ze zoow klein zijn.
    maarja als je er een paar vette zoow kunnnen downloaden zal het erg vet sijn (moeten ze wel goed zijn) maarjaah eerst sorgen dat ik live kan ( K*** creditcard nummer) dat is jmeer
     
  13. dirkbroek

    dirkbroek between dusk & dawn

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    alle maps van halo2 zijn leuk, zelfs de geupgrade versie van Coagulation. Ik wil helemaal geen 'oude' map van halo. Geef mij maar een nieuwe, interactieve map (bruggen die naar beneden kunnen, poorten open, zanzibar stuff) voor halo2 die nog niemand ooit gespeeld heeft. En anders wil ik Longest terug. Die was zoww grappig met rockets....
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    precies!!!!!!! interactiviteit is zoooooooooo ruig dat je gwoon alles naar de klere kan sgiete:p:p
     
  15. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles, zoals.... ik vind de interactiviteit met de levels zelf eigenlijk best tegenvallen, gavitieliften zijn leuk, maar om nou te zeggen dat er veel kan doen: tonnetjes/kister kapot schieten, brug naar beneden schieten (wat weer gebruikt maar van een tonnetje) en de poort openen, en houdt t snel op, ok de balken in headlong bewegen ook.
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets als coagolation? Het zou wel vet zijn als Coagolation meer vierkanter was met vier kampen ! En dan elk kam natuurlijk een banshee ! Nu moet je echt dat hele stuk heen en weer rijden. Dat is best ver. Iets vierkanter zou vet zijn. En een uitgebreider level van zanzibar zou ook tof zijn. Het strand gedeelte dan.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    het lijkt me pas vet als je 4 kampen hebt die elkaar allemaal in het zicht hebben. waar tussen bruggen liggem met stationary guns en TNT waarmee je de bruggen kan opblazen. verder ALLE voertuigen en wapens. en lekker groot maar je moet toch steeds in Combat zijn
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    :{
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    wat is daar nou vaag aan?
    gewoon niet te groot, niet te klein, vier vernietigbare bruggen waarmee de kampen met elkaar in contact staan
     
  20. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ff normaal, iedereen kan hier zeggen wat hem/haar leuk lijkt. En een :{ smile is niet echt een bijdrage aan deze thread. Het lijkt mij wel een leuk idee. Dan herleven de sniper (lees sidewinder/bloodgulch) tijden weer }:].
     

Deel Deze Pagina