Xbox niets voor meisjes

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dawn, 13 apr 2003.

1. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je in de latere levels bent in het spel is het best wel moeilijk... de game lijkt misschien geschikt voor kleine kinderen maar kwa niveau...

2. Distilde

Distilde No use 4 a title

Leuk Bevonden:
    0
    op de cube en ps2 fora zijn er meer gamende meiden
    weird :confused:
    maarja boeien ik ben in ieder geval een happy girl gamer
    zo veel vette games, ik ben echt te erg verslaafd maarja wat doe je eraan :p

3. Daddy Snow NL

Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog wel ff zeggen dat dit niet voor alle meiden geld in Halo 2 hoor. Wij hebben vaak een LAN-Party met 8 personen bij ons thuis en mijn vrouw is een vaste top 3 finisher. Winnen doet ze niet vaak maar ze maakt het menige gozer errug lastig voor de 2e of 3e plek. En dat is dan toch niet verkeerd dacht ik zo.

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    PS2 heeft sowieso meer gamers, dus dan zijn er ook meer meiden die gamen. Dat er op de Gamecube meer gamende meiden zijn vind ik ook niet zo vreemd. De Gamecube heeft met de Mario en Zelda franchises toch meer het imago ook beter geschikt te zijn voor meiden dan de Xbox met Ninja Gaiden, Fable en Halo. Ik zeg niet dat dit terecht is, maar dat is toch wel het beeld dat je vaak ziet.

Een aantal meiden uit mijn omgeving met een Xbox (2 welgeteld) houden meer van spellen als BG&E, POP en nog meer van dat soort games. Ze houden niet van al dat hersenloze geknal (komt niet uit mijn mond). De één is trouwens ook Ninja Gaiden fan, die is daar echt heel goed in, als je die ziet gaan _O_

5. slodder

slodder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij maakt het steeds minder uit en komen er steeds meer vrouwen/meisjes bij...

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Krijg ik weer zo'n domme opmerking van m'n zus: ''je kan niet eens Crash Bandicoot uitspelen.'' denk ik bij me zelf, vind je het gek, nadat ik m'n 99% op mysterieuze wijze kwijt raakte was ik het wel beu. zeker toen ik Halo Classic gekocht had

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Tja gamende meiden zoeken is als de staatsloterij winnen, het gebeurt zelden. Ik weet niet wat het is, het zal wel het algemene beeld zijn. Meiden vinden over het algemeen gamen voor jongens/nerds etc, net als computers eerst. Nu begint MSN meer in te burgeren en beginnen ze al met beginnende flash spelletjes. Over tijd zal het wel groeien, maar wij jongens waren nou eenmaal eerder bij deze hippe hobby :cool:. Maarja laat de meiden maar komen, ontstaat er wellicht op het forum ook een leuke balans, meiden bewaren namelijk imho meer orde en rust :)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die paar meiden die er nu zijn doen dat misschien. Maar met alle respect, zet een berg meiden bij elkaar en weg is de rust en orde. :+

9. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Laat me nou even in de waan :+

10. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox niets voor meisjes; de meisjes vinden Xboxen zélf niks. Het ligt niet eraan of het wel/niet iets voor ze is maar zo'n 90 %(grof geschat) hoeft niet eens te xboxen. Mijn tweelingzus bijvoorbeeld, die vind het alleen maar achterlijk, "dat domme schieten". Ik zeg dan , 'ja, maar ik vind het leuk vermaak, jij gaat een beetje Tell Sell kijken".

Trouwens als je meisjes introduceert aan Dead or Alive vinden ze het soms wel grappig, mijn nichtjes en een paar andere meisjes vinden DOA echt leuk om te doen!

11. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je kan eigenlijk niet zeggen dat xbox niets voor meisjes is. Maar de meiden vinden het zelf niet leuk. Ach jah, ik vind het ook eigenlijk typisch iets voor jongens.

12. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je dan DOA3 of DOAX? Daar zit een verschil in en ik denk ook dat de populairiteit bij meiden verschilt per game

13. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durfde het niet te zeggen, maar stel je eens voor dat er meer meiden komen op x-bazar... Een spel ligt er goedkoop... Ben ik dan de enigste die zit te denken aan een mega uitverkoop in een kledingwinkel vol met meiden waar de kleren gewoon uit je handen worden getrokken? O-)

Dat wordt gewoon een ordinaire catfight!

...dus laat de vrouwen maar komen op x-bazar! ;)

14. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik wil de stelling omdraaien: Meisjes niks voor de Xbox.....

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    komt TheWalrus weer met zijn wijze uitspraken.. :)

16. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    meisjes houden over het algemeen meer van party games of andere minder geweldadige spellen. Dat zit m voor een groot deel in de cultuur en hoe ze opgevoed worden denk ik, je ziet ook niet zoveel meisjes spelen met speelgoed geweertjes of klapperpistolen.

17. Sneltje

Sneltje It Pays to Play

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt aan de persoon in questie, er zijn er genoeg in mijn friends list die Xboxen en ook dus Xbox Live game dagenlijk H2, GR2 RS3, RS3:BA, PGR2, RSC2, etc.
    dus ligt er maar aan.

18. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik ken een meisje:) die is er gek van:)

19. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zij eens tegen iemand uit m'n MSN lijst dat ik ging Xbox-en. Wist niet eens wat het was. Maar een goede maat van me en daar een zusje van die vind het wel leuk. Maar meestal vinden die meisjes de Game Cube leuk heb ik het idee. Want daar heb je nog van die KIDDY spellen (naar mijn mening). En ze houden daar over het algemeen meer van dan van die vette shooters. Maar ik ken er ook een paar die liever lekkr Halo 2 tegen me doen. En dan zijn ze soms zo slecht niet. En word ik nog best weleens in me kop gesniperd. Dus de Xbox is gwn voor iedereen.

20. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wat bazel je over kiddy, je hebt een avater van the fairly odd parents :p

Deel Deze Pagina