Xbox Live & ESPN NHL 2k5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Iosh, 26 jan 2005.

  1. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee waarom 2k4 je wel in staat liet om er wereldwijd op uit te gaan op Live, en zijn geweldige opvolger niet? Heeft EA weer met geld gegooid en de rechten tot 2038 opgekocht?

    Bummer :{

    edit/

    hmm, de pal-versie van EA's hockeygame heeft ook geen Live.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2005
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  3. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, maar verder dan 'hij heeft geen Live' kom ik niet. Dat was me nou net wel weer opgevallen.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik bedoel ermee dat je je vraag toch ook in dat topic kunt stellen?

    Maar om antwoord te geven: Omdat NBA,NFL en NHL spellen in europa lang niet zo populair zijn dan in amerika en er toch weinig mensen online zouden zijn, laten ze de live-functie eruit :)
     
  5. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Weinig kans dat dat de echte reden is. Ten eerste, het vorige deel had wél Live, lijkt me erg merkwaardig als ze dat zich nou pas zouden realiseren. En ten tweede: de hele game is een kopie van de NTSC-versie, afgezien van het feit dat de Live-functie er uit is gerukt. Europeanen spelen net zo goed Halo tegen Amerikanen, waarom zou dit niet met NBA, NFL of NHL het geval zijn?
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het komt omdat de vorige delen door Sega zijn uitgegeven, die deden er de moeite voor als echte online supporters. Dit jaar is de serie door take two uitgegeven die beslist heeft de live eruit te halen. Ze zeggen omdat er geen tijd meer was, maar ja dat is natuurlijk bullshit. Jammer maar helaas.
     
  7. Yoost

    Yoost brains not included

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdgebrek is inderdaad de reden. En dat terwijl de spellen gewoon met Live-functies waren aangekondigd voor Europa. Jammer...
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb nhl 2k5 maar wat een juweel hij heft geen live maar t is zo mooi grafisch en speelbaar!!!
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind hem zo enorm vooruitgegaan sinds 2K3 dat hij het 100% waard is!
     
  10. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds kort maar kan iemand me aub wat tips geven want ik zuig er echt zo in. Vooral het scoren lukt me gewoon amper. Ik krijg genoeg schoten op doel maar ze gaan er gewoon niet in.
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Veel overspelen vlak voor het doel. Of echt onverwachte bewegingen maken en dan snel een wrist shot. Een goedgemikt slapshot van een afstand kan ook best raken. Al vind je het scoren te moeilijk kun je de instellingen daarvoor iets veranderen om het makkelijker te maken.
     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat normale uitslagen zijn in ijshockey want mijn wedstrijden worden continue 1-0 in overtime. Wat is een wristshot?
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    probeer eens de rechter stick?

    enne je moet naar de keeper schaatsen dan overspelen en voor dat de puck bij de mede speler is schieten

    succes!
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ehm, tja ik speel op pro en ben nu eerste in de dream team ladder en ben een franchise gestart. Ik scoor toch vrij regelmatig. Overtime komt wel regelmatig voor, maar ik heb ook al met 6-0 tegen een dream team gewonnen...
    Een wrist shot is ehm, tja soort een push, je slaat dan niet tegen de puck, maar maakt een snelle beweging met je pols. Dus heel kort en verrassend X drukken. En vooral veel overspelen!
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt me nu wel een stuk beter. Heb de console weer terug op mijn kamer en daar is de TV wat groter en nu zie ik een stuk beter waar de puck is en dat scheelt toch wel een stuk. Vooral bij die rebounds enzo.
     
  16. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een vet goed spel!

    Je moet wel even oefenen met scoren maar als je dat onder de knie hebt _O_
    Nu zullen we de genialiteit van Sega :'-( moeten missen in de volgende delen.

    Geen licenties, deze heeft onze lieve EA maar opgekocht :mad:
    EA heeft geen zin in concurrentie namelijk.

    Geen LIVE maar ach voor 30,- wat dus niets kost, heb je toch meer dan genoeg te doen _0/

    Ben benieuwd hoe Take two de spellen gaat maken :D
     
  17. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik laatst nog een Topic hierover zag..
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je zal je vast vergissen met NBA 2K5 en Live ofzo...

    Ik ben vandaag ook weer flink aan het spelen geweest. Op een gegeven moment in de franchise kom je bij een allstar game en een allstar skills contest, die skills contest is echt super lastig! Allemaal minigames, maar je kunt ook niet echt oefenen ofzo...
     
  19. Real Redondo

    Real Redondo Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein beetje off-topic maar zijn er hier mensen die 2k4 online spelen? Voeg me anders toe en laat hier een berichtje achter dan kunnen we een keer online spelen. Mijn tag is Real Redondo
     
  20. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb 2K4 helaas niet, 2K3 dan wel weer...

    Maar anyway, ik zit nu al een tijdje in de playoffs na een franchise gespeeld te hebben in 2K5. Maar hij loopt erg vaak vast en de tijd gaat niet vooruit (er gaan geen dagen voorbei in de playoffs waardoor ondertussen bijna alle spelers injured zijn). Ik heb het niet bij andere games, dus ik vraag me af of het aan het spel ligt. Misschien specifiek aan de mijne of aan het spel in het algemeen ligt. De disc is in perfecte staat, geen krassen...
    Iemand ook ervaring met crashen of andere ongein?

    Echt jammer bij een spel wat zo erg leuk is als deze.
     

Deel Deze Pagina