Hallo allemaal, ik zit nu al enkele maanden op xboxworld en telkens als ik van deze site een mp3 filmpje of iets anders download en wil afspelen doet mijn mediaplayer een verzoek voor de het downloaden van de codex, alleen daar treed telkens een "fout"in op. Wat voor codex zal ik moeten downloaden om dit probleem te verhelpen. Ik heb dit enkel met mp3's die ik hier download. Ik werk met de laaste windows media player alvast bedankt
je hebt DivX Player nOdig, daar mee kan je die filmpjes kijken enzO. Kijk alleen wel uit als je die DivX gaat downlOaden, want bij de meeste zit er SpyWare en Ad-Ware bij, dus heb een SpyWare en Ad-Ware remOver bij de hand
mp3 is een audio formaat, je bedoelt denk ik de mpeg4 divx filmpjes, dat is makkelijk op te lossen door divx of een divx compatible codex te instaleren download bijvoorbeed FFDshow om ze te kunnen zien: http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/ffdshow.cfm
VLC player is een goede media speler voor alle formaten, te downloaden Hier Speelt onder ander af: AVI, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4, DivX, mp3, ogg en nog veel meer maar ook DVD's en VCD's
Je kan ook koepi Xvid downloaden op www.koepi.org en dan bij binaries de laatste stable release. Die speelt xvid, divx en enkele andere formaten perfect af...
Installeer cker geen DivX, dan haal je gelijk een hele shitload aan Spy en Adware binnen download gewoon de ffdshow decoder te vinden op: http://www.afterdawn.com/software/video_software/codecs_and_filters/ffdshow.cfm
ik werk altijd met de kazaa-lite codec pack. Daar zitten de meeste codecs in, nooit problemen met iets gehad
Knap werk, ik vertrouw geen enkel codec-pack meer. Als iets niet werkt laat ik Gspot even het bestand analyseren en download ik wel de goede codec, met die packs komt altijd een hoop meuk mee.
Super bedankt, nu lukt het idd wel. Sorry dat ik niet de juiste vaktaal gebruikte, maar ben niet zo thuis met de pc. En FR@, bedankt voor de doorslag
ik heb een vraagje: Ik heb een video bestand in .avi format, maar ik zou deze graag om willen zetten naar mpeg, zodat ik er een svcd van kan maken, Bestaat hier een (gratis) programma voor? Nero 5 kan het niet.