Mercenaries

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 9 jan 2005.

  1. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb het spel niet, maar het lijkt me niet meer dan logisch dat dat gebouw niet meer terugkomt, beetje vreemd zo dat zijn.

    Die voertuigen wil ik idd ook wel even weten of die blijven, kan je ze ook ergens opslaan zodat je ze later weer kan ophalen?
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de ene kant is het logisch dat zo'n gebouw niet 'zomaar' terugkomt,
    maar aan de andere kant is het zo dat als je alle gebouwen hebt opgeblazen, er ook niet veel meer over is. :+
     
  3. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    lol ik zie het al voor me, ik blaas de hele stad op :D en save. Doe load game en uhm tja... what to do? alles is kapot.
     
  4. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb het wel , ben al aardig ver.. Als je gebouwen opblaast komen ze niet meer terug. En over die voertuigen.. weet eerlijk gezegt niet precies Want ik blaas altijd gelijk de voertuigen op die ik heb gebruikt... krijg je geld voor *) Ik denk van wel dat je voertuig blijft staan als je hem zeg maar ff aan de kant zet en je komt later terug.. zal morge is checken voor de zekerheid :)
     
  5. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    de plaatjes op de eerste pagina..ziet het spel dr in het echt ook zo uit?
    want da zou dan nie egt mooi zijn.. |:-
     
  6. metzman

    metzman XBW's typverslaafde

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics

    Vergeet de screenshots van het spel, de graphics zijn veel beter als je speelt, geloof me. Ik zou bijna zeggen:"Haal die screenshots van de startpost weg, ze zijn niet representatief!". De game ziet er heel solide uit met een licht en niet overdone gloom effect. En veeel beter dan bijvoorbeeld GTA 3/Vice City/ San Andreas. Volgens mij zijn de screens van de start post van de Ps2 versie of van de ontwikkelingsfase van het spel. Degene die het gespeeld hebben zoals ik weten dat het spel er gewoon niet zo uitziet zoals op die screens, in ieder geval betere kwaliteit als je het spel speelt, ook qua grondtextures e.d. Als je de HD Exclusives filmpjes bekijkt op gametrailers.com zie je al dat de graphics beter zijn. Daarbij is de game volledig anti-aliased, waardoor je dus geen kartels hebt whatsoever. Een hele smooth look dus. Bedenk dan dat de game vele malen meer interactief is dan GTA door het opblazen van alle gebouwen en muren/hekken enz enz en dan zijn de graphics echt wel mooi voor een free-roaming spel.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt dat deze game erg goed is.
    Het lijkt me zeker een leuke game.
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee man het spel ziet er echt hartstikke goed uit. Ik stond er echt van te kijken joh!!!
    Heb hem gister weer ff gespeeld, heb bijna mijn eerste deck compleet.
     
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    HEb hem ook net binnen, en hij is erg vet :9 Wat een vrijheid _O_ Als lopen te langzaam gaat jat je gewoon een auto. Het is gewoon een soort GTA alleen dan in oorlogstijden. Echt geweldig. Aanrader
     
  10. Damocles

    Damocles Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bijna nie w88 tot morgen, dan krijg ik hem ook. Ik geef mn ordeel wel als ik m gespeeld heb :p maar hij lijk me iig keigaaf
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  11. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt wel alsof het spel al uit is 8)
     
  12. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa maar ik denk dat ze hem uit america importeren? dus het schijnt dat het spel regio vrij is ofzo?
     
  13. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, je hebt wel degelijk PAL en NTSC versies van het spel..

    Vanmiddag kon ik dan eindelijk zo'n grote allies helicopter bestellen.
    Daarna even fijn zo'n Chinese fuel truck bestelt, vol met benzine uiteraard ;)
    Even de kabel met magneet eraan laten zakken en hijsen maar!
    Vlieg ik over een Noord-koreaans kampje, keer ik om ga erboven hangen en laat de truck los, schijnbaar stonden er nog wat andere explosieve materialen want de hele boel bij elkaar leverde een gigantische explosie op! }:]

    Wat trouwens ook gaaf is, is dat je in je pda emailtjes krijgt en dan vervolgens via een code bv eruit kan gaan zien als een russische maffia member.. *)

    Dit spel is en blijft briljant _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  14. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    bleeeeeeh, snie eerlijk ik wil da spel ook :+
     
  15. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Een eruit kan zien? Wat bedoel je? sorry 8)
     
  16. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt denk dat je eruit kan zien als een maffia gast :p
     
  17. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Shit ja,ik bedoel dat je er uit kan zien zoals een maffia kerel, mijn posts worden qua zinsopbouw en grammatica met de dag slechter :confused: :+
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm binnenkort pre-orderen. Dit is echt een spel wat ik moet hebben,
    alle mogelijkheden die je hebt vind ik (alleen door deze berichten al) enorm.
    Lijkt me zoo lijp. _O_
     
  19. Valorite

    Valorite Information = Power

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar wat dan wel weer verrot is vindt ik , als je die code invoert dat je eruit ziet als een mfia member, Zodra je een Faction binnen gaat ben je weer normaal :confused: en je ziet je 2e wapen niet eens zitten op je rug :{
     
  20. CylonNL

    CylonNL Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja klopt het heeft ook gewoon geen toegevoegde waarde toch??
    Ik heb het zelf nog niet gedaan aangezien mijn broerje de game m'n xbox in beslag neemt sinds we mercenaries hebben :+ (hij had het ontdekt)
    Dus het word soms bijna vechten om mercenaries 8)
     

Deel Deze Pagina