ik heb ergens vaag gehoord dat er een hele collectie van de eerdere 2d sonicgames uitkomt, mijn vraag is of dat echt zo is en als dat is wanneer het spel uitkomt
En dit is de thread erover. Ik zit erover te denken om hem te halen. Vroeger al die oude Sonic games platgespeeld bij mijn buurjongetje destijds.
Cool deze wordt zeker aan mijn collectie toegevoegd Goede oude tijden ophalen . Heb nooit een sonic game gehad maar wel veel gespeeld bij vrienden.
Heb hem midden december al besteld, krijg hem dus komende week op de deurmat ploffen. Ff weer de oude tijden herleven. Sonic is voor mij iets speciaals. Om priveredenen. Dus voor is dit een must-have, die nooit weg gaat
Ik heb de Sonic Mega Collection al voor de Gamecube dus dan voegt dees niet zo veel toe. Ik geloof wel dat er meer op de Xbox versie staat dan op de Gamecube versie maar niet genoeg om hem weer te kopen. Persoonlijk vind ik de Sonic spellen de beste 2d spellen ooit gemaakt. Sonic Heroes vond ik ook erg gaaf maar er zit hier en daar wel een bug in.
Verschil tussen Xbox en Gamecube versie : gamecube heeft maar 7 spelletjes en de xbox zo'n 20. Maar daar zit dan ook een boel troep tussen. Alleen deze zijn cool: # Sonic The Hedgehog # Sonic The Hedgehog 2 # Sonic The Hedgehog 3 # Sonic & Knuckles En die heeft de cube ook
het spel waar jullie het hier over hebben is net uit! (voor 40 euro, de sonic-mega collection). Ik las volgens mij paar week terug op cubezone dat een 'echt' nieuwe sonic exclusief (voor wat het waard is) naar de gamecube gaat, waarbij het nog niet duidelijk is of het om een vervolg op heroes een nieuwe adventure of een geheel nieuwe sonic gaat worden...
Klopt van de 2d games. Maar ik had liever gewoon een sonic adventure 3. Die vorige 2 delen heb ik ook uitgespeeld op de DC. De goeie oude tijden.