[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Mechanisch of elektrisch?

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Liksang heeft alleen nog maar import PSP's, en aangezien de PSP nog niet in de VS of in Europa uit is, lijkt het me niet nodig om te vermelden dat hiet hier om een Japanse import versie gaat.

Nee, er is nog niks bekend over een Amerikaanse release op een Europese release. Ik denk niet meer dat het lang zal duren, ten eerste omdat hij ergens rond maart moet uitkomen, en ten tweede omdat Nintendo vandaag een persconferentie geeft over de Europese release. Ik denk dat Sony snel zal volgen.

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  3. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    WOOOOHOOOOOO!!! Mijn PSP is netjes langs de douane geglipt en ligt thuis op me te wachten!! :D :D

...moet alleen tot 21:00 werken...... :{

4. hutkofer

hutkofer Guest

5. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    hmm bij lik-sang is de value pack 290 euro toch? dan word hij hier denk wel een stuk goedkoper als het geen import is of niet.

6. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    En mijn verpakking is 2x zo groot en zwaar als het jouwe :D Zitten een hoop Japanse figurines bij...Ik ben dol op maffe beeldjes :D

7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ja heb besloten die psp ook maar aan te schaffen als hij hier uit komt:) leuk dingetje hoor

8. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Men schat rond de 200 euro. In amerika gaat ie 200 dollar kosten.
    Is het wachten wel waard want de Europese wordt nog gefine-tuned.

9. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    Tot vandaag gaf de play.com webstore aan bij het PSP gedeelte: "worth the wait" coming soon.
    Nu hebben ze echter games etc. toegevoegd en geven ze een release van 25 maart aan. Wel zijn de prijzen nogal aan de hoge kant, die zullen ze wel handmatig hoog gezet hebben, omdat ook hun de prijs nog niet zullen weten denk ik. Ik vind €319,- namelijk wat veel lijken voor de PSP als die in Amerika beneden de $200 zal kosten ;) .

10. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen beter te hoog dan te laag, anders krijgen ze heel wat volk over zich heen :)

/EDIT: De PSP zal wel op 25 maart uitkomen. Al die games daar staan op die datums en accessoires. Zag net een mooi Joytec setje voor 10 pond met daarbij car kit (kan je in de auto PSP-en), oordopjes en beschermhoesje.
    Jammer dat de games wel ruim € 55,- gaan kosten...

11. Ruben

Ruben GreenLizzard NL

Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen zijn niet officeel maar een verzonnen prijs, zodat het niet duurder kan worden. Gebeurt bij de FRS ook nogal eens.

12. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Als de games echt rond de 55 euro gaan kosten hier, dan is het heel eenvoudig. Bestel ik ze wel uit Amerika, waar ze meestal zowieso lager zijn in dollars, en met de gunstige dollar/euro koers word dat helemaal mooi }:]

13. Mr Maze

Mr Maze mrmaze.com

Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dan dat de value pack 200 euro word?

14. Robhimself

Leuk Bevonden:
    2
    In je natste droom nog niet.....ben ik bang..... :)

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook van plan een PSP te kopen maar ik heb een paar vragen.

Kan je gewoon liedjes erop zetten van PC naar PSP en geldt dit ook voor filmpjes? En als het kan hoeveel geheugen heb ik dan nodig?

En hoe kan je een aan een PSP herkennen dat ie voor Europa is, want ik ga in de vakantie naar marokko en daar krijg je alles een stukgoedkoper dus moet ik alleen weten hoe ik kan kijken of die psp voor europa is *)

16. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    misschien dat we de release weten van EUR en USA op 1 feb. Ik las het net op Ign ergens dat Sony dan een press conference in de planning heeft met ook o.a info over nieuwe "software"

17. kiddyl

kiddyl PSP leverancier

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was hier al een tijdje niet meer geweest en zie dat ik bij naam en nickname wordt genoemd :) Ben ik bekend aan het worden of niet?

Ik kan de PSP's nog steeds op voorraad leveren en alle spellen. Tot nu toe echt nog maar 1 pakket niet door de douane geglipt. Als je kijkt op GoT waar nog veel meer mensen zitten die een van mij hebben ontvangen dan is daar ook elk pakket zonder moeite door de douane gekomen.

En dan tel ik niet eens de mensen mee die niet op een van de fora zitten (GoT, XBoXWorld, Fok, PSPParty, Gamers.nl). En ik heb in totaal al 40+ pakketten verstuurd. Niet allemaal PSP's maar toch. Is een indicatie.

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  18. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Kiddyl is the best _O_

bevalt het nog in Japan?

19. dsfan

dsfan geen woorden voor...

Leuk Bevonden:
    0
    prijs

Als ie in amerika al 200 dollar gaat kosten, wordt het hier in NL heel duur... €250 ofso

20. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad... eigenlijk enorm dom. De koers is 1,30 ongeveer... dus hier zou ie eigenlijk dan een stuk lager dan in Amerika moeten gaan kosten...
    Vage regels ook altijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina