Games op de XBOX 2 volgens EA duurder.

Discussie in 'Algemeen' gestart door USNavyseal, 27 jan 2005.

1. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan ze nou gewoon lopen uitdagen ?? wie krijgt zn product voor de hoogste prijs verkocht ??? Lijkt haast of ze het modden uitlokken...

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    stom van ea die moeten het van de grote massa hebben en die leggen geen 80 euro neer en de hardcore gamers kopen geen ea spellen......

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tja, maar als een titel dan tegen blijkt te vallen, dan is het zonde. Neem nou de kortse singleplayer duur van Halo (2) en Max Payne 2. Twee erg goede games, maar jammer dat de singeplayer zo snel afgelopen is en dat Halo (2) het van de multiplayer moet hebben. Ik hoop zeker dat ze de singleplayer niet vergeten, want dat gaat bij mij nog steeds boven multiplayer. Maar goed, we zullen zien wat de volgende generatie ons brengt.

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb je echt een goed punt, serieus (Y)

5. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de heren (en dames) van EA:

Niet lullen, maar voor de verandering eens kwaliteits games maken!

Ik denk trouwes dat EA misbruik wilt make van die situatie van nieuwe consoles...
    Met lulkoek van... Tis duurder om te maken, het kost meer tijd ECT. Daarmee proberen extra geld te krijgen.
    En ja, EA... wie wil er nou voor zo`n kutmerk 80 pleur neerleggen :9

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  6. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, om eerlijk te zeggen denk ik dat jij en ik de games zullen kopen, evenals alle andere niet kopierende gamers. Je hebt straks misschien(of zelfs al waarschijnlijk?) geen andere optie omdat alle games rond de tachtig euro in de winkel liggen, en dan zul je toch echt tachtig euro in plaats van zestig euro voor een game moeten betalen. Tja....

7. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Daarvoor is XNA, Microsoft heeft deze tool niet voor niks gemaakt. Het moet de standaard van de games verbeteren en ontwikkelaars een hoop voorwerk uit handen te nemen. Nu gaat de meeste tijd zitten in het technische werk rond een game, maar met een standaard als XNA is dat niet meer nodig, omdat deze kant en klare tools daarvoor aanlevert. De productietijd zou hiermee dus bekort worden en dan kunnen ook de kosten gedrukt worden.

Mocht EA dit niet willen gebruiken moeten ze het zelf uitzoeken, maar ik ga zeker geen 80 euro uitgeven voor een halfbakken update van EA _0/

Ik verwacht trouwens de grootste stijging in Amerika, daar zijn games nu maar rond de $50, en dat is veel minder dan de 60 euro die wij er hier voor betalen. Ik vind het ook wel grappig om te zien hoe al die Amerikanen op de verschillende fora aan het panieken zijn over games van $60 :cool:

Laatst bewerkt: 27 jan 2005
  8. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat ea-games tussen de 80 en 100 euro zullen worden, dan koopt tenminste echt niemand die rotzooi meer...
    Waarschijnlijk zullen de next-gen games wel wat duurder worden, zolang het verschil niet té belachelijk is heb ik er eigenlijk geen problemen mee. Het kan natuurlijk altijd goedkoper, maar je hebt zelf gekozen voor deze hobby; dan moet je niet gaan lopen zeiken dat alles zo duur is. Je wordt niet verplicht games meteen met de release te kopen en na een tijdje zakt de prijs over het algemeen wel.

9. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ach man we zien wel geld zat :p

10. tomdamasker

tomdamasker wachten duurt lang

Leuk Bevonden:
    0
    ze maken al zo super veel winst op games om het te compenseren met het verlies dat ze met de consoles lijden, die zouden namelijk eigenlijk even duur als een pc moeten zijn. Er zit dezelfde hardware in.

11. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.113

Nou... de enige games die ik voor xbox voor volle prijs heb gekocht, zijn GTA Double Pack (was trouwens gift van me girlfriend), en Pro Evo 4 ( 50€ by FRS), de rest heb ik allemaal als budget titel gekocht. Ik hoef niet zonodig de aller nieuwste games als er nog erg goede games in de budget bak liggen. Dan wacht ik wel gewoon ff tot die toptitel die nu 50-60 is, strax gewoon 30 euro is... ;)
    Dus echt nevernooitniet dat ik ooit 80€ voor een game ga betalen. Voor geen enkele game. Nooit.

12. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Als games nóg duurder worden dan dat ze al zijn, dan zie je mij geen enkele nieuwe game meer kopen. Ik koop nieuwe games op het moment alleen bij GCshop, omdat ik de prijs daar nog reëel vind. 50 euro is mijn maximum bedrag wat ik voor een nieuwe game wil betalen.

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk die mensen doen gewoon prijselasticiteitonderzoekje, en dan kijken ze gewoon waar de maximale winst ligt. Als zij de prijs met 10 euro verhogen en er haken massa's mensen af hoef je er niet bang voor te zijn. Je moet ook niet vergeten dat veel ontwikkelaars aan t fuseren of reorganiseren zijn om zo efficiënt mogelijk de games te kunnen opleveren zonder de prijzen te pan uit te laten rijzen.

14. MassHyponotic

MassHyponotic Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het belachelijk. Nog duurdeer. Aan de ene kant kan ik het begrijpen omdat alle technologie duurder wordt en apparatuur. Maar aan de andere kant, games zijn al zo verschrikkelijk duur.

15. Harryyo

Harryyo Registered xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom nog duurder, wie is er dan zo gek om een spel van z'on bedrag te betalen 8) !

De spellen van deze tijd zijn nu ook duur. De meeste zijn 60 euro. Daarom wacht ik met kopen...maar...dan kan je ...langggg wachten :'-( |:- !!!! Dus daarom: koop alleen egt spellen die je echt leuk vind en waar je echt wat aan hebt.
    Denk er dus goed over na over je die spellen koopt!~!
    Geen spijt krijgen en hebben als je game koopt.

Denk hier dus ook goed over na als je de volgende generatie games koopt (xbox 2 en ps:cool: *) !!!!!!!!!!!!

16. Yod XerXes

Yod XerXes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij probeert EA gewoon nog wat meer misbruik te maken van hun dominate positie in de game industrie. Ze gebruiken de nieuwe generatie consoles gewoon als excus voor hogere prijzen. Als die games namelijk echt zowel duurder worden om te ontwikkelen dat de prijzen omhoog moeten om uit de kosten te komen hoe kan het dan dat een bedrijf als EA nu nog honderden miljoenen winst draait? Wat dat betreft kunnen die productie kosten nog echt wel wat omhoog. Niet alleen dat maar zoals al eerder gezegt is worden er ook steeds meer methodes toegepast om de ontwikkeling van games juist sneller (en dus goedkoper) te laten verlopen, komt er ook nog eens bij dat de afzetmarkt steeds groter wordt. Echt een onzin verhaal dus als je mij vraagt, laten we maar hopen dat andere uitgevers niet mee gaan in dit soort prijsverhogingen dan prijst EA zich lekker uit de markt :cool:

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  17. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal sugesties lijkt me

18. nfsu dragmaster

nfsu dragmaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    enne... EA zuigt BIG-TIME de laatste tijd:mad:

19. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fixed

20. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    zegt iemand met need for speed underground in zijn naam :+

btw die prijzen omhoog zou echt belachelijk zijn... ze verkopen de spellen die hier voor 50-60e de deur uit gaan in china voor 15... waarom kunnen ze de prijzen daar dan wel laag houden en hier omhoog doen??

het is echt totaal de verkeerde manier om piraterij tegen te gaan en mochten ze het volhouden zal ik men xbox 2 toch echt laten modden, het spijt me zeer...

Laatst bewerkt: 28 jan 2005

Deel Deze Pagina