Kan de Xbox tegen infrarode vliegveld straling?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door snike888, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Mischien is deze titel niet helemaal goed (ik weet niet zeker of het met infrarode straling gebeurd),
    maar ik heb een vraagje: Ik was namelijk van plan om mijn Xbox op vakantie naar turkije mee te nemen voor de regenachtige uutjes,
    maar ik wist niet zeker of een xbox wel tegen die straling kan bij het boarden (dat ze je hangbagage door een lopende band heen halen en dan op een monitor kijken wat erin zit) kan dat ding hiertegen want ik wil er niet achter komen dat me xbox dan in één keer verrot is.
    ik doe natuurlijk alleen de box zelf als hangbage (controllers en games kunnen wel tegen een stootje tussen de kleren in de koffer.
    weet iemand een antwoord op mijn vraag en heeft er dus ervaring mee?
    graag even posten!

Groeten,

Dirk Jan

2. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen ervaring maar ik denk het wel ma ga er niet vanuit

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Kunnen de controllers dan wel tegen de Druk en kou (erg koud in de lucht op zoveel kilometers) die in het vliegtuig zit.

4. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Je valiesen worden niet echt gecontroleerd...
    dus ik zou voor alle veiligheid je box er ook insteken.

Maar ik denk niet dat die stralen je box kapot doen.

En in turkije valt er niet zoveel regen 8)

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    eh, ze zitten in een koffer met lekkere warme kleren!!!:p

kan opzich niet erg zijn volgens mij, zo heel snel.... maar K zou het ook niet weten, wel goede vraag....

6. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je kunt je xbox gewoon in het vliegtuig meenemen hoor, controllers ontploffen niet door de druk ofzo.

Hoe denken jullie dat alle Xboxen hier in NL gekomen zijn ? Met een busje ? :)

De Xbox kan ook gewoon door de scanner op schiphol, geen punt.

Maarre ik hoop voor je dat als je in Turkije bent je niet te veel hoeft te Xboxen want dan kan je net zo goed hier blijven.

Fijne vakantie.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Bootje. Maar hoe lang ga je dan op vakantie of kan je gewoon niet zonder dat ding :p Trouwens ik ga ook na Turkije in de zomervakantie ;) maar neem me xbox niet mee (neem me Memory Card wel mee voor de zekerheid stel dat der zo'n mafkees zit met een xbox :+

8. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m'n xbox wel eens megenomen (hele vakantie niet gebruikt) maar niks gemerkt van straling.
    het zal trouwens zeker geen infrarode straling zijn waar die last van heeft wat dat is gewoon warmte die ook van je afstandsbediening komt :)
    Als je denkt hem te gaan gebruiken zou ik hem dus gewoon menemen.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb mijn xbox 1 keer meegenomen naar spanje maar daar heb ik hem 1 keer gebruikt een half uurtje. Klaat hem voortaan thuis, is het risico niet waard.

Maar ik denk niet dat een xbox door straling kapot gaat. Hij gaat eerder in het vliegtuig kapot maar als je hem goed inpakt dan moet het wel lukken denk ik.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik heb nu al 2 keer mijn xbox met controllers in me koffer meegenomen naar griekenland.. nog nooit problemen gehad. gewoon in 1 of 2 handoeken wikkelen en in de koffer leggen, en dan is er niks aan de hand. controllers kan je er ook gewoon inleggen.

11. PureMaximus

PureMaximus Guest

ik heb zelfs met xbox megenomen naar USA(met vervorm stekker erbij anders heb je er nog nix aan) en hij deed het gewoon. kan het gewoon doen.

12. PureMaximus

PureMaximus Guest

maar hij zat wel tussen allerlei kleren enzo en dat hij warm bleef.

13. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    als je hem goed tussen kleren ofzo doet kan het geen kwaad.
    ik denk wel dat je dat ijzer erin moet laten zitten want dat is tegen straling, of is het nou tegen straling die van de xbox afkomt.

14. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee die warpen ze naar Nederland

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Die straling is iig geen probleem, je moet gewoon zorgen datie niet in een aparte doos zit ofzo maar tussen andere spullen zodat hij neit beschadigt. Dan komt het allemaal goed ;)

fijne vakantie

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt allemaal voor jullie reactie,
    en in de voorjaarsvakantie kan het in turkije wel is regenen(ervaring van de vorige 3 jaar :cool: )
    toen nam ik B.T.W altijd mijn PSone mee maar omdat de xbox volgens mij wat ingewikkelder in mekaar zit dacht ik: toch maar ff vragen aan de experts:p:+
    maar ik was dus van plan om alleen de xbox zelf mee te nemen als handbagage.
    maar is dat bageluik dan echt niet verwarmd ofzo in zo'n 737?

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Schaam je |:-

Dat is voor de straling die van de xbox afkomt, een echte modder weet dat zowieso.

18. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Als het in je koffer zit heb je wel kans dat je koffer opengemaakt wordt. Ze zien een metalen plaat en willen weten wat het is.

19. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    niet offtopic lieve mensen! :+

@2k: ook als je het als handbage meneemt? nou weet je wat het is: ik vertrouw die gastuh op schiphol wel, maar die turken nie egt

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  20. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk zullen ze hem ook onderzoeken om te kijken of je geen terrorist bent met een X-Bom ofzo :D

Nee ze zijn de laatste tijd aardig streng geworden met controleren van dingen enzo.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina