Top Spin 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fig0, 28 jan 2005.

1. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand enig idee wanneer Top Spin 2 uitkomt???
    Ben nog steeds bezig met Top Spin 1 maar ik vind het wel weer een keer tijd voor een vervolgje erop!! :9

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Niemand heeft enig idee.

Het staat wel vast dat die uitkomt.

Toevallig is gisteren 1 vd makers weer tevoorschijn gekomen op het xbox forum en op intertopspintour.com, hij vroeg wat iedereen nou precies goed en slecht aan het spel vond/vindt.

Hier kan je je mening geven, dan weet je zeker dat Indie Studios (of hoe ze ook heten) het zal lezen: http://www.intertopspintour.com/forum/viewtopic.php?t=2692

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is nog niks over bekend, maar is goed mogelijk dat die ooit komt, was redelijk succesvolle titel.

Overigens is Indie Studios nu van Take-Two en is de ontwikkelaars van Top Spin Power and Magic, een onafhankelijke studio. :) Ik weet niet of de rechten op Top Spin (en Amped etc.) ook door Take-Two zijn overgenomen, maar zou kunnen.

(momenteel zijn de trademarks nog van Microsoft zag ik na een check...)

Niet recht, trademarks, geen idee wat dat inhoud...

Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet nog steeds dat eerste deel zien te kopen, maar ik zie hem helemaal niet meer in de winkel. En het spel othogi had ik ook graag willen proberen maar die is er volgends mij ook niet meer. terwijl er wel een deel 2 aan komt.

5. BoneCrusherrr

BoneCrusherrr Cold SynerGy

Leuk Bevonden:
    0
    Ga dan ff langs op 't xbazar forum, genoeg mensen die hem aanbieden.

Top spin 1 vond ik wel leuk..maar zoveel zal er niet veranderen aan top spin 2..ga hem niet kopen denk ik

6. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat er een deel 2 komt, ik vond deel 1 echt een goed spel!

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik hoop dat ze deel 2 wat aantrekelijker maaken voor mensen zonder live.Deel 1 vond ik heel goed maar omdat ik geen live had was ik er heel snel op uit gekeken :mad:

8. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is waar, als je de singleplayer had uitgespeeld, wat niet zo moeilijk was, dan had je zonder xbox live niet veel meer te doen.
    Ze moeten het spel iets langer en uitdagender maken.

9. LOGOK

LOGOK Muuge Herder

Leuk Bevonden:
    0
    bij welk live spel is er wel een goede single player dan? zijn er niet veel

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iets langer hoeft van mij niet. Had 't wle een keer gehad na de SP. De MP is vet maar doe je niet zovaak weer. En uitdagender? K kan me herinneren dat ik het soms knap lastig heb gehad tegen spelers als Blake.. maar zal vast wel aan de instellingen liggen van m'n zelfgemaakte poppetje. Kracht zie je...

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    PGR2,DTM2 en PES4

12. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop indd dat ze het aantrekkelijker maken voor mensen zonder live en ook meer toptennisers erin doen zoals: Safin, Federer en al die gasten

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk verschijnt deel 2 op xbox 2 en niet op xbox 1. Dat zou voor mij nog een reden zijn boxje 2 te kopen. Top Spin is toch wel de game die ik het meeste op live heb gespeeld. De singleplayer speelde ik enkel om mijn poppetje gereed te maken voor de veldslagen op live ;)

14. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat Top Spin 2 voor de Xbox 2 komt met idd meer topspelers. Ik zou dan gaan voor Safin, Nalbandian, Federer, Coria, Haas. Top Spin 1 speel ik regelmatig nog via Live. Vorige week had ik nog een nieuw karakter gemaakt. Maar dat vind ik echt irri want die singleplayer is echt te makkelijk terwijl ik op Live geen deuk in een pakje boter sla. Het komt zelden voor dat ik win maar zo slecht vind ik me ook weer niet.

Goede singleplayer bij Live game? Lijkt me Halo 2

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    TS 2 kan toch nooit veel beter worden als TS 1. Mischien de achtergronden en publiek. Verder kan je niet veel verbeteren vind ik. Verder nog wat mooie bewegingen etc. Ik verwacht toch niet al te veel van dit spel.

16. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er valt genoeg te verbeteren hoor.
    Betere graphics..soepelere bewegingen van de spelers (als was dat al echt goed)..
    Meer Toptennisers erin, een uitgebreidere carreermode..
    Ik vind alleen dat ze wat aan die riskshot moeten doen die was gewoon echt te makkelijk.
    En mischien nieuwe livefunties? toernooien verbeterde ranking...

17. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kijk er absoluut niet gek van op als een deel twee binnenkort bekend gemaakt gaat worden. Natuurlijk moet de game worden geactualiseerd en nieuwere spelers erin zetten, maar dat lijkt me logisch.. Als hij komt, staat hij op mijn verlanglijstje.

18. Fig0

Fig0 Patrick NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd dan wanneer???
    want als zo'n spel bekend wordt gemaakt duurt het nog een eeuwigheid tot hij er uiteindelijk is!!!
    Dus zou maar zo kunnen dat het een xbox 2 Game wordt

19. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel dat er een deeltje twee komt, dan zou het mooi zijn als ze die riskshots weglaten, of het enigzins aanpassen. In het echt zie ik dat soort passeerslagen nooit, dus waarom wel in Top Spin? Een beetje geoefende gamer die zich een tijdje met riskshots bezighoud, wint ermee. Klinkt leuk maar die slagen zijn soms haast onhoudbaar naar mijn mening. It's all about the competition. Maar dan graag zonder slagen die wel 400 km per uur lijken te gaan!

Zijn er trouwens nog mensen die Top Spin 1 spelen? Het zou leuk zijn om dit spel weer een keertje stofvrij te maken lol!

20. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe hem wel soms nog is online..Voeg me maar toe als friend..Daaf NL

Ik heb een
    5-4-4-1 man en red me best aardig daar. In de SP gaan je risk-shots wel minder vaak goed maar erg is dat niet. Ik speel vooral dubbel op live.. Dat vind ik veel leuker..Dan moet je echt op elkaar ingespeeld zijn. Jammergenoeg is dat niet altijd het geval..

In TopSpin 2 moeten veel meer actuele spelers zitten..Dat is nu echt te schraal. Ook mag het risk-shot systeem iets aangepast worden. Het is nu wel erg makkelijk. De Career mode moet in het begin uitdagender worden..Tot de grandslam's is alles te makkelijk. En verder was ik wel redelijk tevreden. Coole gameplay, de graphics zijn oke, alleen een lekkere soundtrack zou leuk zijn..En owjah..
    Dump die stomme bug dat je bal over het net gaat en dat er niks meer gebeurd..
    Ook kan je soms een bal niet pakken door een onzichtbare muur. Vooral als je tegen de computer speelt is dat makkelijk te doen. Gewoon met topspin de bal naar buiten slaan en vaak heeft die hem dan niet..Verder is het een topgame. _O_

Deel Deze Pagina