HALO2 Stats

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Lobba, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lobba

Lobba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een stats site/programma waar je van al je gespeelde games de gegevens kunt bekijken, heb zelf al queeryspree en op www.myhalo2stats.com gekeken, maar die geven alleen de gegevens van de laatste week weer. Dacht ik eindelijk een goeie gevonden te hebben, is de site offline en moet je er binnenkort voor betalen; www.axcs.org/stats. Weet iemand een site/programma waar je je kills etc. van AL je gespeelde games kunt bekjken? queeryspree kun je via google vinden.

2. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    link eerst je gamertag aan je hotmail account(op xbox.com)
    ga dan naar http://www.bungie.net, en log in.

OF, ga naar www.bungie.net, onderaan op de flash balk kies je stats; find player; voer je gamertag in en ga naar games
    (dit is niet van al je games volgens mij, alleen van de laatste 100 ofzo)

3. Lobba

Lobba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel uitgebreidere stats, zoals je gem. aantal kills per death e.d. en je beste en slechtse level.

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nope, bestaat niet.

5. Lobba

Lobba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het wel degelijk bestaat, want www.axcs.org/stats is/was zo'n site maar die is down, misschien dat iemand er nog 1 weet?

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0
    ja lobba dit bestaat inderdaad, dat zijn gewoon de stats van bungie.net dus je moet ff je account op bungie.net koppelen zodat je het gewoon kan zien.

7. VEN0M

VEN0M BLaCK VEN0M NL

Leuk Bevonden:
    0
    stop AUB met al die fucking halo2 topics!!
    damn,zo goed is halo2 niet!!!

8. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij maar terug naar de zandbak ofzo :{

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Lol inderdaad ;). Maakt niet uit of halo 2 goed is of niet threads met vragen mogen er aangemaakt worden hoor VENOM. Hou gewoon je mond als je niks te zeggen heb.

10. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen ook.... :{

11. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.isamrad.com/Halo2RSS/

Kijk eens hier. Ik kan het helaas niet draaien omdat ik niet de laatste versie van Excel heb, maar alles wat je over je stats wilt weten staat er in.

12. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0

*KICK* ["gevoelig punt"] rot jij maar lekker op je hebt mazzel dat dit niet mijn forum is _0/

mare goed eff ontoppic; ik was ook al naar zoiets aant zoeken voor een paar vrienden maar ik kon ook niets vinden heb er wel wat dingen over gelezen en die eerder genoemde site die down is daar werken ze nu aan en zal voorlopig eff niet online zijn.

Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  13. Lobba

Lobba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, heb ook geen excel pro of wat je al niet moet hebben, balen!!! misschien maar wachten tot www.axcs.org/stats weer online is en wat dokken, ben toch wel nieuwsgierig, heb meer dan 1000 wins met teamskirmish dus wil wel weten waar ik goed in ben e.d. misschien wel een paar shocking moments als ik zie waar ik misschien wel niet zo goed in ben als ik dacht hahaha. in iedergeval bedankt voor de info Amras en de rest behalve die lame zak met z'n Halo zuigt; jammer dat je moeder niet zoog, nu reageert m'n zoontje met een lame opmerking!!! hahaha

14. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Op bungie.com kun je gewoon alles het beste vinden.

15. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik heb een half off topic vraagje. Ik heb al lang gezocht en rondgevraagd, maar niemand die me kon helpen. En aangezien het wel je ranking betreft, kan ik de vraag net zo goed hier stellen. Komt ie: Hoe werkt het systeem nou met je 'level' in halo2 multiplayer. Af en toe zie ik een pijltje uit dat rondje steken en af en toe ook niet. Ook zie ik bij sommige games helemaal geen level staan en tijdens de samenvatting bij het einde van de game, zie ik dat ik dat ik toch al een level heb.

Hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. Zo niet, sorry. Alvast bedankt.

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Dat "pijltje" is gewoon het icoontje voor een bepaald level. Dat verandert elke keer als je 3 levels hoger gaat.

Andere vraag: geen idee, denk een Bug.

17. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Stealthviper, je ziet alleen een ranking als die speler in een clan zit. Ik snap niet waarom ze dit verzonnen hebben. Ik meende dat het eerst ook niet zo was.

19. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, volgens mij was het eerst niet zo.

20. Amras

Amras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft bungie ooit een reden gegeven waarom ze dit doen? Soms zie ik mijn ranking ook niet, terwijl ik wel in een clan zit. Bugje?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina