... Maar van een gozer uit mijn MSN. Hij heeft hem gespeeld en vind het een geweldig spel. Effe de MSN log plaatsen! Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: TEKKI! Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: TEEEHEEEKKKIE! Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: Tering, wat een goed spel! Gangsta Souljah says: lol Gangsta Souljah says: serieus cool spel? Gangsta Souljah says: ..........? Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: ja echt super! Gangsta Souljah says: Gangsta Souljah says: wat moet je doen dan Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: Grafisch is het niet zo geweldig ofzo, qua polygonen etc.. maar de sfeer.. damn.. Gangsta Souljah says: polygonen zijn toch niet zo belangrijk Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: gewoon, in je robot dingen mollen. dat is het, simpel en ozo leuk Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: nee, maar tekki is soms gewoon lelijk Gangsta Souljah says: haha Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: wat een pop up.. niet normaal, maar echt een perfecte sfeer Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: die controller.. geweldig! Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: start je mech op.. Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: alle lampjes branden op enzo, Gangsta Souljah says: cool dit ga ik zo allemaal plaatsen op forum Gangsta Souljah says: Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: ignition in, alle schakelaartjes omzetten, (hud, power, etc) en dan op tijd starten Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: de controller is supergroot, maar supergeil! De 2 sticks dienen voor.. ehm.. naar links en naar rechts te lopen, en te mikken.. Je hebt 3 pedalen, 1 gas, 1 rem en 1 sidestep. Ram de laatste in en beweeg je stick naar links of naar rechts om super te jumpen om phatte raketten te ontwijken! Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: Je kan zelfs omvallen als je omvalt.. is je vizier vies.. moet je schoonmaken Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: soms brand in mech, hups blussen.. Gangsta Souljah says: vet Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: radio contact maken met een heuze frequentieshift knop Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: zo'n rond ding weet je wel Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: escape knop is ook leuk Sander - Tekki! Tekki! Tekkiihiiiee! says: iig, 1 ding is zeker.. ik ga xboxje kopen COOOOOOOOOOL! DAMN ZO REALISTISCH! Hebbuh! Ik ben dus Gangsta Souljah en hij is Sander.
Hap hap.. Mja, niet uit te leggen hoe geniaal heel dat Tekki is. Gewoon sprakeloos, het geeft je zo'n goed gevoel van oorlog... vraag maar als u wilt.. ik ben een en al oor *aait marcel nog een keer*
Ik en ome Kobold hebben al afgesproken om m zeker te gaan kopen met joystick en al..kunnen we saampjes gezellig met de joysticks spelen..Tekki wordt een topper..luister naar mijn woorden!
"Ik dacht dat ze zeiden de de grapgics fotorealistisch waren? " Nope, sterker nog, Tekki is "lelijk" qua gfx. Het barst van de pop up, slechte domme textures en ga zo maar door. Enige wat erg mooi is zijn de robots en je eigen cockpit. Maar de sfeer die erin in het spel zit.. wow.. niet normaal..
Er hangt een wazige "gloed" ovberheen ja, maar dat is ook gedaan om de vreselijke pop up etc te verbergen.
Volgens mij was dat gedaan om een realistischer gevoel van diepte te krijgen, aangezien je nooit 3km scherp vooruit kan kijken.