[Halo 2 Live] Tactics

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat soort afleidings manouvres zijn altijd het leukst, en werken meestal het best!!
     
  2. lyon_online

    lyon_online Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    lauwe tactic

    die is besst lauw van je met die bom droppen ensow, ik doe altijd in zanzibar 1 gohst gaat irri schiten op de gate, terwijl een active camo dude de gate opent, dan gaat de gosht naar binnen en begint met uitmoorden en ondertussen kom er een wahrthog met bom guy en plant hem, wel snel zijn met die hog(gohst dude gaat 9van de 10 keer dood) |:-
     
  3. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    geen last van rockets?
     
  4. SpiNNeNMaN

    SpiNNeNMaN Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens jongens, al die tactieken hebben geen nut meer, sommige uit deze thread hebben dat dan ook nooit gehad :p, maar jullie vergeten allemaal 1 ding.
    Tactieken halen nix meer uit op live...
    je hebt nog maar 1 tactiek; zorg dat je de host bent, ook dit lukt niet meer omdat elke keer als je de host bent en ze joinen dat ze dan weer weg gaan en dan heb je nog geen game, want zeker 50% van de keren dat we gaan joinen in matchmaking komen we cheaters tegen, en dan hebben die tactieken geen nut meer.
    Dus kan je beter stoppen met halo2, of lekker costum gamepjes doen :).
    Ow, en mocht je een keertje geen cheaters tegen krijgen???? DAN kan je een van die tactiekjes gebruiken jah, nou... nee niet echt, mar je kan het proberen :p.

    en niotex?... die tactiek lukt nog maar amper tegen mensen van level1, als er 1 man dood is gaat je tactiek al naar de maan, lekker is dat ;), dan moet je dus veel beter zijn dan de tegenstanders, en op die manier kan je ook net zo goed allemaal rushen, want als je toch veel beter bent ga je toch lekker maaien?
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2005
  5. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ok dan SpiNNeNMaN! zo ken ik je weer....
     
  6. KingSeth

    KingSeth Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Een goede tactiek is het overgooien van de vlag. Ook als er niemand anders is. In Zanzibar gooi ik altijd de vlag naar voren... dan heb ik en mijn handen vol met wapens en niet met de vlag altijd EN de vlag komt altijd een stuk verder dan dat je ermee in je handen loopt. Ook het gooien van de vlag naar boven in Beaver Creek of in dat andere level met die smalle paden ( de naam ontschiet me even ) helpt om de vlag snel te capturen.

    Deze tactiek moet je uiteraard niet toe passen in classic CTF

    Greetz Seth
     
  7. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar dan krijgt de tegenstander toch te zien waar hun vlag is? Anders kan je soms ongezien de vlag meenemen
     
  8. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    de vlag gooi je toch met rechter trigger of niet??
     
  9. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan laat je hem idd los. Het idee achter het 'gooien' van de vlag is dat je zo sneller bij de plek bent waar je moet scoren. Je bent natuurlijk langzamer als je de vlag draagt en als je springt en de vlag in de goede richting gooit, kan je er weer naar toe rennen op gewone snelheid. Het is dus sneller, is vooral aan te raden als je tegenstanders weten waar je zit, zoals in Zanzibar vaak het geval is. In bijv. Waterworks, waar je met de vlag redelijk snel dekking kan zoeken en tegenstanders afschudden is het minder aan te raden, want dan verraad je je positie idd.
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej dat is zeer slim dat overgooien. Zeker als er op je gesniperd of geschoten word. Zeker handig, zeker in zanzibar. Als er dan op je geschoten word en je shield is bijna op gooi je hem over en dan schieten ze weer op hem... is jou schild weer geladen gooit hij hem weer haha.
     
  11. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag het laatst ook mensen doen in colossus.
    de een pakte de vlag, en de ander gooide de vlag over dat soort ravijn heen naar de overkant.
    daar stond een teamgenoot te wachten en pakte de vlag.
    Zo scoorden ze in een hele korte tijd.
     
  12. Zoragon

    Zoragon Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, die eerste op Zanzibar was ook de eerste die ik verzonnen had. Werkt (helemaal) niet. Alleen tegen newbies zal 't werken. Rocket kun je niet snipen, zit in een onsipebaar hoekje, etc, etc, etc. Haast geen van deze walkways vindt ik goed. Wij van HCnl hebben gwn goeie... Speel maar eens tegen ons. ;)
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je die vlag echt vet gooien. Of maar iets van 2 meter. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.
     
  14. seymore butts

    seymore butts XBW MeGa_PaNty

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    het is idd niet ver maar bv op collousus daar kan je een cpture maken van 3 sec. _O_ door alleen de vlag te gooien ;)
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen wat voor levels speel jij? Een sniper die 2 mensen die de vlag overgooien niet neer krijgt? :confused: Die 4 kogels die in het magazijn zitten zijn altijd genoeg om 2 man neer te krijgen als ze niet teveel in cover hebben. Wat niet het geval is op Zanzibar.
    En al gooi jij hem een keer over, dacht je dat een sniper niet eerst de ene kill pakt voordat hij naar de volgende gaat?
     
  16. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar heb je weer gelijk in. Een beetje te simpel gedacht jah. Maar je kan inderdaad niet erg vet gooien. Zou wel vet zijn!
     

Deel Deze Pagina