1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Dringend bericht

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Timm4nni4c, 29 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk gewoon dat hij een soort van klacht over xbw heeft (had hij trouwens ook in het suggestie-forum moeten plaatsen) en dat hij zijn grap van de hond in de pot vinden wel goed bedacht vond, Ik moet zeggen dat het een grappige woordspeling is, maar dat hij zijn grap even kwijt wilde, los van het onderwerp.
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar deze problemen heb ik al eerder gezien, late reviews weet iedereen, tsja xbw is geen ign. En dat XBW niet over Xbox 2 mag berichten is gewoon onzin.
    We snappen wel dat de grap los staat van het onderwerp maar zo wordt je niet echt serieus genomen (wil ie dat wel)..die grap is leuk voro over msn. (wel leuke woordspeling trouwens, maar sloot dus niet aan op tekst)
     
  3. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie xbw eigelijk niet zo voor de nieuwtjes enzo op de frontpage. Ik kijk als ik online ga even bij het laatste nieuws of er wat interesants bij tussen staat, maar ik gebruik het forum vooral voor ruilen of als ik iets wil weten. Af en toe me vermaken op the green mile, etcetera.

    Maar goed, daar heeft timmaniac het niet over. Over het heden, over de xbox praten die we nu hebben, heeft weinig nut denk ik. Daarom speculeren over zijn opvolger. Ik denk dat xbw gewoon verder gaat na de release van xbox 2 en ook over die console verder gaat.

    En over het heden is er genoeg te vinden. Problemen en discussies kunnen altijd aan het licht gesteld worden op het forum en de frontpage heeft een aardige inhoud van wat er nu is. Ik kan em wel indenken dat het voor sommigen niet ideaal is dat reviews zo laat komen, want dan wil je een nieuwe game kopen, deze zo snel mogelijk aanschaffen, maar wel weten wat je koopt, dan zou xbw een leuke optie zijn, maar zoals met PES4 zijn ze fraai laat. Dat komt misschien ook wel doordat ze hier zelf de reviews maken en eerst het spel (zo goed als) uit hebben gespeeld. Dan kun je een beter beeld scheppen.
     
  4. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij schrijft het met zogenaamde moeilijke woorden en "leuke" vergelijkingen, maar de samenhang is zo slecht... Ik zou geen schrijver worden, ook al weet ik dat je trots bent op wat je net geproduceert hebt, gewoon een advies hoor...
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Een paradoxaal threadje. Enerzijds zegt die jonegn dat reviews er op tijd moeten staan, anderszijds zegt hij dat we in het nu leven en dus geen toekokstige zaken moeten belichten. Waarom maak jij je daar druk over? Wil je reviews op tijd lezen, check dan IGN of lees een magazine.
     
  6. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn excuses over de prive-verhalen van mn tante. Ik heb ze weggehaald, dit heeft duidelijk tot verwarring geleid. Dit was om het onderwerp wat luchtiger te maken maar bleek niet nuttig te zijn. mijn excuses. @ elite, ik vind et goed dat je er serieus op heb gereadeerd. ik hoop dat de verwarring nu is weggewerkt en dat we serieus verder kunnen discuseren over het onderwerp. het is namelijk geen grap
    en @rolorob, jij mag wel een andere toon aanslaan als je het inhoudelijk wil hebben over mn schrijfkunsten. als je die discussie aan wil gaan hoor ik het graag. ik heb een IQ van tussen de 170 en 180 volgens meerdere dokters, dat terzijde, maar dat je weet waar je aan begint. ik wil niet arrogant overkomen, maar meneer rolorob slaat wel een erg hoge toon aan.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  7. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, misschien zijn er wel degelijk mensen geinteresseerd in de boeiende verhalen van Timm4nni4c :eek:.
     
  8. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    deze thread gaat niet over mij...ik heb duidelijk de grote trom geslagen
     
  9. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Je bent trouwens de eerste zin over je tante nog vergeten.
    Maar goed, nu is het toch te zien dat je serieus bent. Een ding moet ik wel zeggen, je zegt aan het begin dat het je echt dwars zit enzo, je doet net of je iemand moet vertellen dat je ongewenst zwanger bent ofzo. Ik bedoel ook verder niks en vind je niet belachelijk, maar ik snap niet dat het zo'n groot probleem voor je kan zijn. Dit is slechts een van de vele miljoenen internetsites en voor bijna iedereen is dit "slechts"bijzaak. Crewleden enzo, maakt dit deel uit van carriére, maar voor jou is het gewoon iets waar je je af en toe mee kan vermaken (in jou geval juist niet). Maar xbw is gewoon meer gericht op interactie en van alles over de xbox. Ik vind jouw probleem over de xbox 2 wel wat overdreven. Momenteel zie je idd op de frontpage veel informatie over mogelijke games op de xbox2/andere next-gen consoles, maar dat valt toch mee. Voor vroege reviews moet je gewoon op IGN of gamerankings ofzo kijken.

    Op gamerankings zag ik nu al reviews staan over Oddworld: Strangers Wrath en Playboy the Mansion. Het zijn wel US-versies, maar toch schept het een goed beeld van de EU-games.
     
  10. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan vraag ik me af, welke toegevoegde waarde heeft deze site voor iemand die Engels kan spreken. Die neigen dan snel naar andere, Engelstalige sites. Deze site heeft een 'crew' en daar kunnen ze mijns inziens gewoon meer mee dan dat er nu uit wordt gehaald. Reviews veeel te laat, dat is gewoon domweg slecht. Ik wil de site niet de grond in boren maar ik hoop wel, ook voor hun, dat er wat gaat gebeuren.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  11. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft daar opzich wel gelijk in, b.v. een site die playstation1.nl ( bij wijze van spreken ) heet gaat ook niet nieuws plaatsen over playstation 3..de site is speciaal bedoelt voor playstation 1.

    Volgens de topicstarter is deze site dus speciaal bedoeld voor xbox..ik vind het niet erg dat er allemaal xbox 2 nieuwsberichten komen.. maar hij heeft een goed standpunt, begirjp niet waarom er zo onzinnig gereageerd word
     
  12. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    op zich vind ik niet het ergste dat er zoveel over xbox2 wordt gemeld, maar dat dat tenkoste gaat van dingen die bij veel gamers een hoge prioriteit hebben vind ik wel erg.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het helemaal met je eens. xbw is de grootste nederlandse xboxsite. Wat zijn de taken hiervan? Mensen van nieuws voorzien, reviews van games, in het geheel laten zien wat de xbox is. Het forum is hierbij belangrijk voor interactie.
    De bekenden op dit forum werken dit commentaar altijd weg met zinnen zoals: 'de crew hebben behalve xbw ook school, werk e.d.' Dan moeten ze de crew maar uitbreiden om toch hun taak aan te kunnen. Ik heb nu het nieuws al op 10 andere sites gezien voordat het hier gepost wordt en de reviews lees ik niet eens meer door omdat ik op zoveel andere sites al gelezen heb wat voor game het is geworden. Ik kijk hoogstens even naar de waardering en de conclusie om te zien of het een beetje aansluit bij de andere reviews. Maar voor mijn beeld van het te kopen spel voegt het (bijna) niks meer toe.

    *edit, over de xbox 2. Dat ze hier nieuws over posten vind ik niet meer dan normaal. De xbox 2 is een onderdeel van het gamen. Een xboxsite hoort informatie te verschaffen over alles dat xbox gerelateerd is.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2005
  14. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    De Xbw-crew wordt niet betaald, dit doen ze dus geheel op vrijwillige basis, dat vind ik gewoon knap. Men heeft elke dag wel tenminste drie nieuwtjes, maar men krijgt niet (misschien wel doordat de crew niet wordt betaald) altijd snel de games opgestuurd, of zelfs helemaal niet. Dat is uiteraard zonde, en je kunt dan ook niet altijd verwachten dat iemand van de crew een (ruk-)game dan ook direct koopt voor de review, komop.
     
  15. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die post was je al bezig voordat ik die van mij gepost had? Dat ze niet iedere rukgame reviewen daar kan ik mee leven. Maar je kunt me niet vertellen dat niet minimaal een iemand uit de crew de topgames thuis heeft liggen. Daar zouden ze dus gerust een review over kunnen schrijven.
    En dat blabla over vrijwille basis, je onderhoudt een grote xboxcommunitie of niet. Lukt dit niet met de huidige bezetting? Breid hem dan maar uit.
     
  16. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk is het vrijwillige allemaal op vrijwillige basis, maar het is zoals amras zei toch de grootste nederlandse xboxsite. Mijn oma zit ook niet vrijwillig in het Leger des Heils om vervolgens geen moer uit te voeren. Dit is natuurlijk een beetje provoceren...Maar toch, het is vrijwillig maar ze moeten er wel werk van maken als ze er voor kiezen, of zoals amras zei meer mensen aannemen. En af en toe nieuws over xbox 2 kan geen kwaad maar het is nu bijna 50/50. En de kwaliteit is nu een beetje om de neus voor op te halen. Ik bedoel, je komt meer te weten via het forum, dan dat je aan nieuwtjes krijgt of reviews via de 'echte' site zelf.
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Jouw schrijfstijl spreekt niet voor jouw IQ. Hetzelfde geldt voor jouw leesteken gebruik en spelling die je hanteert. Lingiustisch ben je dus een echte onbenul. Met blokjes een IQ testen, in de speelhoek, zegt niet veel over jouw andere vaardigheden.

    Rolrob slaat hooguit hautaine praat uit. Als zijn toon hoog is dan is hij een vrouw, een castraat of Prince (TAFKAP). Je spreekt jezelf wederom tegen en dat wel in één zin. Je vraagt hem inhoudelijk in te gaan op jouw schrijfkunsten. Het lijkt me dat je wil zeggen dat hij op de inhoud in moet gaan inplaats van ingaan op jouw belabberde schrijfstijl. Als je al IQ scores moet gebruiken om je eigen gezwam kracht bij te zetten, denk ik dat jij je beter bezig kan gaan houden met cijferreeksjes. Ga bij de Mensa en ga kabouters zoeken.

    Ik neem jouw verhaal heel serieus en ik neem het heel hoog op, vooral die hond intrigeert me.....
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jan 2005
  18. X-power

    X-power Nah

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, het hoeft niet persé uitgebreid te worden: men kan ook alleen maar mensen 'aannemen' die alleen maar hard voor de site willen werken. Ik ben het met je eens dat er in de crew vast wel iemand is die een bepaalde topgame in huis heeft, en deze dan ook kan reviewen. Ook ben ik het met je eens dat men er wel voor kiest om - op weliswaar vrijwillige basis - een site te onderhouden. Ach, verder geen commentaar op de crew: de rest van de nieuwtjes zijn goed, misschien is het een goed idee om eens een columnist 'aan te nemen' of te 'benoemen'. Want columns moeten er naar mijn idee ook meer zijn.
     
  19. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    off-topic: The Walrus, ik ga met jou graag de discussie aan, niet in deze thread, maar voeg me toe ofzo. Ik hoop niet dat je denkt dat het enige waar ik voor sta een hoog IQ is...Wie wind zaait, zal storm oogsten met een mooi Nederlands gezegde:)

    on-topic: Ik ben het er mee eens dat er best wat meer mensen zouden aangenomen kunnen worden. Zou geen kwaad kunnen en ik denk dat er best mensen zijn die daar interesse voor hebben. Of dat ze mensen een keer een kans geven door hun eenmalig een column te laten schrijven, dat ze kunnen laten zien wat ze in huis hebben. Dat noem je nog is spelenderwijs leren;)
     
  20. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het goed zo hoor. Ben zeer tevreden. Zeker over het forum. Ook over het personeel of hoe ik het dan moet noemen. Als hun er niet waren was het maar een zooitje!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina